Mammobus ponownie w Galerii Zaspa
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Rak piersi to jeden z najczęściej występujących nowotworów wśród kobiet. Jednak wcześnie wykryty pozwala na całkowite wyleczenie. Dlatego tak ważna jest profilaktyka. Warto więc zapisać się na badanie mammograficzne i zadbać o swoje zdrowie. W najbliższy czwartek chętne panie będą mogły z niego skorzystać w Galerii Zaspa. 3 września w godzinach 9:00-17:00 na parkingu będzie na nie czekał mammobus.
Rak piersi w początkowym stadium nie daje żadnych objawów. Ważne więc są regularne badania, które pozwalają ocenić czy w organizmie nie zachodzą niebezpieczne zmiany chorobowe. Prawidłowo postawiona diagnoza umożliwi rozpoczęcie leczenia, które pozwoli na powrót do zdrowia. 3 września na terenie parkingu Galerii Zaspa stanie specjalny autobus, w którym każda pani będzie mogła wykonać profilaktyczne badanie mammograficzne. Kobiety w wieku 50-69 lat będą mogły bezpłatnie skontrolować swoje zdrowie. Panie z nierefundowanej grupy wiekowej, które ukończyły ponad 35 lat, mogą zbadać się po dokonaniu opłaty w wysokości 80 złotych. Badanie jest całkiem bezbolesne i trwa tylko chwilę.
Mammobus stanie na parkingu w okolicach sklepu Zoo Karina i będzie czynny w godzinach 9:00-17:00.
UWAGA! Na badania wymagana jest rejestracja telefoniczna pod numerem: 58 767 34 55
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.