Marka DOBRY SQUAD wspiera profilaktykę raka piersi
Marka DOBRY SQUAD wspiera profilaktykę raka piersi i przeznacza na pomoc dla kobiet 10 proc. ze sprzedaży różowego batona PINK CHOCO BERRY.
Różowy Październik, już od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. W tym szczególnym okresie szeroko promuje się i otwarcie rozmawia o tematach związanych z profilaktyką i diagnostyką nowotworów piersi oraz nowoczesnymi metodami ich leczenia. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna!
Międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi jest Różowa Wstążka. Jest ona również motywem wielu produktów, które wspierają „Różowy Październik”. Zysk ze sprzedaży tych produktów przeznaczany jest na cele kampanii, które podnoszą świadomość kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenia dostępu do badań profilaktycznych.
#pazdziernikzpinkchocoberry – baton PINK CHOCO BERRY – produkt z różową wstążką!
Z okazji Różowego Października marka DOBRY SQUAD przygotowała specjalną, limitowaną edycję różowego batona PINK CHOCO BERRY, ze sprzedaży którego przeznaczyła 10% na fundację SPA for Cancer. Zgodnie z ustaleniami z szefową fundacji Anną Hencką Zyser, pieniądze zostaną przeznaczone na wsparcie pacjentek w chorobie nowotworowej i warsztaty profilaktyczne dla mam i córek w tematyce samobadania piersi.
DOBRY SQUAD wspiera fundację SPA for Cancer
„Fundacja Spa for Cancer to organizacja non profit, której celem jest wspomaganie kobiet po przebytej chorobie nowotworowej w powrocie do pełni kobiecości. Nadrzędną ideą jest propagowanie kluczowej idei profilaktyki i wczesnej diagnostyki w skuteczności procesu leczenia. Fundacja podkreśla w swej codziennej działalności holistyczne podejście do powrotu do zdrowia wyrażone poprzez wsparcie mentalne, podkreślanie roli samoakceptacji. Warsztaty, metamorfozy, siostrzana więź. Wsparcie na każdym etapie choroby i zdrowienia to nasza siła i moc” – Anna Hencka Zyser szefowa fundacji SPA for Cancer.
RAZEM można więcej!
„To właśnie dzięki tym, którzy kupią każdą sztukę naszego limitowanego batona PINK CHOCO BERRY będziemy mogli przekazać pieniądze na fundację SPA for Cancer i tym samym dołożyć małą cegiełkę do wsparcia kobiet borykających się z problemem raka piersi. Liczymy, że sprzedamy bardzo dużo różowych batonów!” - Paulina Skalbani Dobry Squad.
Różowe batony PINK CHOCO BERRY będzie można kupić w październiku na https://dobrysquat.pl/

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.