Komunikaty PR

Marka Maczfit wspiera Fundację Rak’n’Roll i edukuje na temat profilaktyki!

2021-11-18  |  13:00

 

Maczfit – lider na rynku cateringu dietetycznego w Polsce, regularnie angażuje się w ważne inicjatywy społeczne. Tym razem marka postanowiła wesprzeć znaną Fundację Rak’n’Roll, która od wielu lat pomaga przechodzić podopiecznym przez raka.

Od początku istnienia Fundacji Rak’n’Roll jej celem jest stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej, przełamywanie tabu związanego z podejściem do choroby w Polsce, a także zarażanie pozytywną energią. Dzisiaj Rak’n’Roll pomaga kobietom i mężczyznom chorym na raka i ich bliskim. Maczfit natomiast zachęca do dbania o siebie poprzez spożywanie zdrowych, zbilansowanych posiłków, a także aktywność fizyczną. Co więcej, hasłem przewodnim kampanii wizerunkowej komunikowanej w ostatnich miesiącach przez markę jest „Z siłą mi do twarzy”, co niewątpliwie przyczyniło się właśnie do wsparcia Fundacji Rak’n’Roll.  

Wspólnie ze swoimi ambasadorami pragniemy przypomnieć odbiorcom, że profilaktyka to zdrowe odżywanie się, aktywność fizyczna oraz regularne potwierdzanie swojego zdrowia. Nie mamy wątpliwości, że odpowiednia edukacja powinna odbywać się pod okiem ekspertów z doświadczonej fundacji. Umiejętne mówienie o tematach trudnych stanowi bowiem wyzwanie. Bardzo się cieszę, że mogliśmy wesprzeć Rak’n’Roll’a i przekonywać do tego, co w życiu najważniejsze, do dbania o własne zdrowie! – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu i PR marki Maczfit.

Marka Maczfit nawołuje do regularnych badań wspólnie ze swoimi ambasadorami, wśród których wymienić można m.in. Anitę Sokołowską, Kasię Sokołowską, Martę Wojtal, Agatę Młynarską, Agatę Sieramską, czy Agnieszkę Radwańską i Otylię Jędrzejczak. 

– Mamy świadomość, że nasze wsparcie finansowe to jedynie kropla w morzu potrzeb, z którymi na co dzień mierzą się podopieczni Fundacji Rak’n’Roll. Jeśli jednak uda nam się pomóc choć jednej osobie, a nasz apel przekona do regularnej profilaktyki przynajmniej jedną kobietę lub mężczyznę, będziemy postrzegać to jako nasz sukces – dodaje Małgorzata Wierzbicka.

Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku – lider w branży cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku. Firma jest także pionierem innowacji w swojej branży – wprowadziła na rynek pierwszą mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań. 

 

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo Biuro prasowe
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje
Zdrowie Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie
2025-05-08 | 17:00

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Kampania edukacyjna „Sto żyć. ALS” Stowarzyszenia Dignitas Dolentium przedstawia poruszającą historię Barbary Gołubowskiej, pacjentki z SOD1-ALS. Stwardnienie zanikowe
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.