Marka Maczfit wspiera Fundację Rak’n’Roll i edukuje na temat profilaktyki!
Maczfit – lider na rynku cateringu dietetycznego w Polsce, regularnie angażuje się w ważne inicjatywy społeczne. Tym razem marka postanowiła wesprzeć znaną Fundację Rak’n’Roll, która od wielu lat pomaga przechodzić podopiecznym przez raka.
Od początku istnienia Fundacji Rak’n’Roll jej celem jest stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej, przełamywanie tabu związanego z podejściem do choroby w Polsce, a także zarażanie pozytywną energią. Dzisiaj Rak’n’Roll pomaga kobietom i mężczyznom chorym na raka i ich bliskim. Maczfit natomiast zachęca do dbania o siebie poprzez spożywanie zdrowych, zbilansowanych posiłków, a także aktywność fizyczną. Co więcej, hasłem przewodnim kampanii wizerunkowej komunikowanej w ostatnich miesiącach przez markę jest „Z siłą mi do twarzy”, co niewątpliwie przyczyniło się właśnie do wsparcia Fundacji Rak’n’Roll.
- Wspólnie ze swoimi ambasadorami pragniemy przypomnieć odbiorcom, że profilaktyka to zdrowe odżywanie się, aktywność fizyczna oraz regularne potwierdzanie swojego zdrowia. Nie mamy wątpliwości, że odpowiednia edukacja powinna odbywać się pod okiem ekspertów z doświadczonej fundacji. Umiejętne mówienie o tematach trudnych stanowi bowiem wyzwanie. Bardzo się cieszę, że mogliśmy wesprzeć Rak’n’Roll’a i przekonywać do tego, co w życiu najważniejsze, do dbania o własne zdrowie! – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu i PR marki Maczfit.
Marka Maczfit nawołuje do regularnych badań wspólnie ze swoimi ambasadorami, wśród których wymienić można m.in. Anitę Sokołowską, Kasię Sokołowską, Martę Wojtal, Agatę Młynarską, Agatę Sieramską, czy Agnieszkę Radwańską i Otylię Jędrzejczak.
– Mamy świadomość, że nasze wsparcie finansowe to jedynie kropla w morzu potrzeb, z którymi na co dzień mierzą się podopieczni Fundacji Rak’n’Roll. Jeśli jednak uda nam się pomóc choć jednej osobie, a nasz apel przekona do regularnej profilaktyki przynajmniej jedną kobietę lub mężczyznę, będziemy postrzegać to jako nasz sukces – dodaje Małgorzata Wierzbicka.
Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku – lider w branży cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku. Firma jest także pionierem innowacji w swojej branży – wprowadziła na rynek pierwszą mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań.
Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji

Filary pielęgnacji skóry atopowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.