Komunikaty PR

Marka YOLYN zachęca do dbania o osoby starsze i wspiera Dom Seniora


2023-02-08  |  10:00
Biuro prasowe

Polska marka kosmetyczna Yolyn pomaga seniorom. W komunikacji zachęca do pamięci o osobach starszych, zwracając uwagę na problem ich samotności. W tym miesiącu postanowiła wesprzeć Dom Seniora Mariella w Konstancinie-Jeziornie.

Styczeń jest miesiącem kojarzonym z osobami starszymi z uwagi na Dzień Babci i Dziadka. Szczególnie w tym okresie warto pamiętać, że opieka nad osobami starszymi to również zapewnienie im towarzystwa. Statystyki mówią same za siebie: u osób starszych, które czują się i są samotne, ryzyko umieralności zwiększa się aż o 14%.

Misją Yolyn jest wsparcie i rozpowszechnianie działań prospołecznych. Brand powstał, by motywować i inspirować kobiety w każdym wieku, a akceptację siebie stawiać na pierwszym miejscu. Dla Yolyn ważne jest również angażowanie się w pomoc innym. W ubiegłym roku marka wsparła międzynarodową kampanię różowego października, w tym Fundacje OnkoCafe i Pokonaj Raka, a w grudniu - Domy Samotnych Matek. Styczeń poświęca tematowi osób starszych, które często są pomijane w wielu kampaniach wizerunkowych i CSR-owych.

- Spędziłam z seniorami czas uczestnicząc w warsztatach terapii pamięciowej , rozmawiając i śmiejąc się - nawet nie wiecie, jak świetne poczucie humoru mają. Chciałabym Wam przypomnieć, jak ważny jest czas z osobami starszymi. Opieka nad nimi to nie tylko pomoc w sprzątaniu, czy gotowaniu. To również dotrzymanie im towarzystwa, ponieważ bardzo często osoby starsze doświadczają samotności - przekazała marka Yolyn w social mediach po wizycie w Domu Seniora w Konstancinie-Jeziornie. Ośrodek otrzymał od producenta również kosmetyki oraz prezenty dla każdego podopiecznego.

- Cieszymy się, że polska marka Yolyn z długoletnimi tradycjami decyduje się na tak świadomą komunikację i wsparcie seniorów. Nie otrzymujemy go za często, bo osoby starsze są zazwyczaj pomijane w działaniach marketingowych. Mam nadzieję, że w ślady za takimi akcjami pójdą też kolejne firmy z różnych sektorów – mówi Iwona Bieniek, Menager Domu Seniora Mariella.

Właścicielem marki Yolyn jest Tenex, wiodący producent i dystrybutor kosmetyków, który funkcjonuje na polskim rynku od ponad 30 lat. Efekty prac marek z grupy Tenex zostały wyróżnione prestiżowymi nagrodami, m.in. Qltowy Kosmetyk, Kobieca Marka Roku czy Perła Rynku Kosmetycznego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.