Marka YOLYN zachęca do dbania o osoby starsze i wspiera Dom Seniora
Polska marka kosmetyczna Yolyn pomaga seniorom. W komunikacji zachęca do pamięci o osobach starszych, zwracając uwagę na problem ich samotności. W tym miesiącu postanowiła wesprzeć Dom Seniora Mariella w Konstancinie-Jeziornie.
Styczeń jest miesiącem kojarzonym z osobami starszymi z uwagi na Dzień Babci i Dziadka. Szczególnie w tym okresie warto pamiętać, że opieka nad osobami starszymi to również zapewnienie im towarzystwa. Statystyki mówią same za siebie: u osób starszych, które czują się i są samotne, ryzyko umieralności zwiększa się aż o 14%.
Misją Yolyn jest wsparcie i rozpowszechnianie działań prospołecznych. Brand powstał, by motywować i inspirować kobiety w każdym wieku, a akceptację siebie stawiać na pierwszym miejscu. Dla Yolyn ważne jest również angażowanie się w pomoc innym. W ubiegłym roku marka wsparła międzynarodową kampanię różowego października, w tym Fundacje OnkoCafe i Pokonaj Raka, a w grudniu - Domy Samotnych Matek. Styczeń poświęca tematowi osób starszych, które często są pomijane w wielu kampaniach wizerunkowych i CSR-owych.
- Spędziłam z seniorami czas uczestnicząc w warsztatach terapii pamięciowej , rozmawiając i śmiejąc się - nawet nie wiecie, jak świetne poczucie humoru mają. Chciałabym Wam przypomnieć, jak ważny jest czas z osobami starszymi. Opieka nad nimi to nie tylko pomoc w sprzątaniu, czy gotowaniu. To również dotrzymanie im towarzystwa, ponieważ bardzo często osoby starsze doświadczają samotności - przekazała marka Yolyn w social mediach po wizycie w Domu Seniora w Konstancinie-Jeziornie. Ośrodek otrzymał od producenta również kosmetyki oraz prezenty dla każdego podopiecznego.
- Cieszymy się, że polska marka Yolyn z długoletnimi tradycjami decyduje się na tak świadomą komunikację i wsparcie seniorów. Nie otrzymujemy go za często, bo osoby starsze są zazwyczaj pomijane w działaniach marketingowych. Mam nadzieję, że w ślady za takimi akcjami pójdą też kolejne firmy z różnych sektorów – mówi Iwona Bieniek, Menager Domu Seniora Mariella.
Właścicielem marki Yolyn jest Tenex, wiodący producent i dystrybutor kosmetyków, który funkcjonuje na polskim rynku od ponad 30 lat. Efekty prac marek z grupy Tenex zostały wyróżnione prestiżowymi nagrodami, m.in. Qltowy Kosmetyk, Kobieca Marka Roku czy Perła Rynku Kosmetycznego.

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.