Matcha Caffé Latte i oferta lunchowa w wiosennym menu Costa Coffee

Powitanie wiosny dobrze rozpocząć od mocnego pobudzenia. Matcha Caffé Latte i Matcha Caffé Frappè (na zimno), czyli kawa z mlekiem w połączeniu z syropem o smaku Green Tea Matcha, zwieńczona sproszkowaną matchą, to prawdziwy zastrzyk energii. Napój ten zaskakuje wyrazistym, intensywnym i jedynym w swoim rodzaju smakiem.
„Matcha Caffé Latte i Matcha Caffé Frappè to alternatywa dla fanów klasycznej kawy, którzy poszukują coraz nowszych kombinacji smaków. Takie połączenie jest idealną opcją na okres wiosenno-letni, szczególnie, że dostępna jest w kawiarniach również w wersji na zimno” – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee.
W wiosennej ofercie obok Matcha Caffé Latte pojawi się również przepełniona waniliowym smakiem Viva Vanilla Light i wypełniona po brzegi słonym karmelem Salted Carmel Latte. Obie kawy dostępne będą w wersji na zimno.
Wrapy, naleśniki, quiche i zupy to propozycje oferty lunchowej, która wzbogaci wiosenne menu Costa Coffee. Wśród słonych przekąsek pojawią się mięsne opcje, takie jak: wrap z kurczakiem i pastą paprykową oraz naleśnik w stylu meksykańskim z szarpaną wieprzowiną. Wegetarianie będą mogli sięgnąć po wrapa z burakiem i sosem serowym z aromatyczną kaszą z marchewką i ciecierzycą oraz szpinakiem, naleśnika ze szpinakiem, suszonymi pomidorami i oliwkami a także quiche z serem i szpinakiem na kruchym spodzie, wypełniony masą śmietanowo-jajeczną z serami feta i pleśniowym „blue”.
“Postanowiliśmy otworzyć się na ofertę lunchową. Rozszerzamy ją stopniowo, aby jak najlepiej poznać preferencje naszych klientów. Z badań, które przeprowadziliśmy, wynika, że jedzenie i kupowanie posiłków w godzinach lunchowych spełnia różne potrzeby klientów. Goście wybierają nasze kawiarnie nie tylko w przerwie od pracy, kiedy potrzebują szybko zaspokoić głód, lecz także na spotkania towarzyskie lub biznesowe. Zależało nam więc na tym, aby otrzymali ciepłe danie, które będzie stanowić pełnowartościowy posiłek, sycący i dodający energii, ale nie obciążający. Ci, którzy są w ciągłym biegu, mogą skorzystać z opcji take away i zabrać lunch ze sobą do biura, na uczelnię lub w podróż” – dodaje Bobrukiewicz.
W ofercie lunchowej królują dwie wegetariańskie zupy. Krem z białych warzyw i inspirowana włoską zupą jarzynową – Minestrone, przygotowana na bazie warzyw z przewagą cukinii, pomidorów pelati, rzepy, marchwi, kapusty i papryki.
Wśród wiosennych nowości nie zabraknie słodkich przekąsek. Fani deserów będą mogli wybrać między tortem pomarańczowo-pistacjowym, wegańskim ciastem z nadzieniem porzeczkowym z kakaową polewą oraz jadalnymi kwiatami chabru, czy ciastem cytrynowym z makiem udekorowanym skórką pomarańczy.

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.