Matcha Caffé Latte i oferta lunchowa w wiosennym menu Costa Coffee

Powitanie wiosny dobrze rozpocząć od mocnego pobudzenia. Matcha Caffé Latte i Matcha Caffé Frappè (na zimno), czyli kawa z mlekiem w połączeniu z syropem o smaku Green Tea Matcha, zwieńczona sproszkowaną matchą, to prawdziwy zastrzyk energii. Napój ten zaskakuje wyrazistym, intensywnym i jedynym w swoim rodzaju smakiem.
„Matcha Caffé Latte i Matcha Caffé Frappè to alternatywa dla fanów klasycznej kawy, którzy poszukują coraz nowszych kombinacji smaków. Takie połączenie jest idealną opcją na okres wiosenno-letni, szczególnie, że dostępna jest w kawiarniach również w wersji na zimno” – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee.
W wiosennej ofercie obok Matcha Caffé Latte pojawi się również przepełniona waniliowym smakiem Viva Vanilla Light i wypełniona po brzegi słonym karmelem Salted Carmel Latte. Obie kawy dostępne będą w wersji na zimno.
Wrapy, naleśniki, quiche i zupy to propozycje oferty lunchowej, która wzbogaci wiosenne menu Costa Coffee. Wśród słonych przekąsek pojawią się mięsne opcje, takie jak: wrap z kurczakiem i pastą paprykową oraz naleśnik w stylu meksykańskim z szarpaną wieprzowiną. Wegetarianie będą mogli sięgnąć po wrapa z burakiem i sosem serowym z aromatyczną kaszą z marchewką i ciecierzycą oraz szpinakiem, naleśnika ze szpinakiem, suszonymi pomidorami i oliwkami a także quiche z serem i szpinakiem na kruchym spodzie, wypełniony masą śmietanowo-jajeczną z serami feta i pleśniowym „blue”.
“Postanowiliśmy otworzyć się na ofertę lunchową. Rozszerzamy ją stopniowo, aby jak najlepiej poznać preferencje naszych klientów. Z badań, które przeprowadziliśmy, wynika, że jedzenie i kupowanie posiłków w godzinach lunchowych spełnia różne potrzeby klientów. Goście wybierają nasze kawiarnie nie tylko w przerwie od pracy, kiedy potrzebują szybko zaspokoić głód, lecz także na spotkania towarzyskie lub biznesowe. Zależało nam więc na tym, aby otrzymali ciepłe danie, które będzie stanowić pełnowartościowy posiłek, sycący i dodający energii, ale nie obciążający. Ci, którzy są w ciągłym biegu, mogą skorzystać z opcji take away i zabrać lunch ze sobą do biura, na uczelnię lub w podróż” – dodaje Bobrukiewicz.
W ofercie lunchowej królują dwie wegetariańskie zupy. Krem z białych warzyw i inspirowana włoską zupą jarzynową – Minestrone, przygotowana na bazie warzyw z przewagą cukinii, pomidorów pelati, rzepy, marchwi, kapusty i papryki.
Wśród wiosennych nowości nie zabraknie słodkich przekąsek. Fani deserów będą mogli wybrać między tortem pomarańczowo-pistacjowym, wegańskim ciastem z nadzieniem porzeczkowym z kakaową polewą oraz jadalnymi kwiatami chabru, czy ciastem cytrynowym z makiem udekorowanym skórką pomarańczy.

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.