Komunikaty PR

Miłość wpływa na nasz system immunologiczny i gojenie się fizycznych ran

2024-02-08  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Zbliżające się walentynki to dzień, w którym powinniśmy uświadomić sobie, że miłość zmienia nie tylko samopoczucie, ale również zdrowie. Naukowcy z Tulane University przeprowadzili badanie, które udowodniło, że uczucie zakochania się ma pozytywny wpływ również na naszą odporność. Okazuje się, że miłość jest zdrowym nawykiem, a do ich wprowadzania w życie zachęca w tym roku marka Waterdrop, która wprowadza nową, limitowaną edycję walentynkowej szklanej butelki. Firma posiada też ekologiczne Microdrinki bez cukru i kalorii.

Randki to zdrowie – miłość przeciwdziała wirusom
Miłość aktywuje w mózgu obszary odpowiedzialne za pamięć, emocje, skupienie oraz motywację. Dodatkowo stymuluje ona dobre samopoczucie i redukuje stres, co z kolei sprawia obniżenie ciśnienia krwi. Naukowcy z Tulane University przeprowadzili analizę wpływu zakochania się na układ odpornościowy. Wyniki wykazały, że kobiety, które brały udział w badaniu, miały zwiększoną aktywność genów związanych z obroną antywirusową w porównaniu z początkiem testów. Zmian tych, nie zaobserwowano u osób, które się nie zakochały. Inne zdrowotne korzyści z tego stanu zaprezentowały wyniki badania opublikowanego w magazynie Current Opinion in Psychiatry. Z przeprowadzonej analizy dowiadujemy się, że fizyczne rany u osób zakochanych, goją się szybciej niż u tych, które obecnie nie są. Z kolei naukowcy z Uniwersytetu w Arizonie ustalili, że okazywanie komuś uczuć przynosi jeszcze większe zdrowotne korzyści niż ich otrzymywanie.

Nowa butelka termiczna i zdrowe nawyki z Waterdrop
Miłość wpływa na nas podobnie jak przestrzeganie zdrowych nawyków, a stosowanie 8 kluczowych z nich może przedłużać życie nawet o 24 lata. Należy do nich m.in. niepalenie papierosów, aktywność fizyczna, umiejętne radzenie sobie ze stresem, unikanie alkoholu, dobra dieta, higiena snu oraz prowadzenie aktywnego życia społecznego. Niezwykle istotne jest również nawadnianie się, jednak jak wynika z analizy przeprowadzonej przez Waterdrop, aż 22 proc. naszych rodaków pije jedynie dwie lub mniej szklanek wody na dobę. Pomocne w pielęgnowaniu nawyku picia odpowiedniej ilości płynów może być trzymanie naczynia, z którego pijemy zawsze blisko siebie. Waterdrop wprowadza nową edycję walentynkowej butelki ze szkła borokrzemowego o czerwonym odcieniu i pojemności 600 ml. Dodatkowo dostępny będzie Microdrink Love o smaku granatu, jagody goji i aceroli.

Zrównoważony rozwój
Waterdrop dba o to, aby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Ambasadorem oraz inwestorem marki jest uznany tenisista Novak Djoković. W ubiegłym roku firma podjęła współpracę z Rosie Huntington Whiteley oraz Conchitą Wurst. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i wprowadza butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.

 


Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia –  wodą.

 

https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska/

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.