Komunikaty PR

Misjapomoc.pmm.org.pl – Ty decydujesz jak pomagasz!

2023-04-05  |  14:00
Kontakt
Dorota Zadroga
PMM

ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl

Wraz ze wzrostem osób chcących aktywnie wspierać organizacje pomocowe, powstają nowe narzędzia dające swobodę decydowania o tym, jaki komunikat chcemy dołączyć do zbiórki i jaki cel jest nam najbliższy. Polska Misja Medyczna uruchomiła własną platformę, MisjaPomoc.pmm.org.pl, dając przestrzeń dla darczyńców do samodzielnego kreowania zbiórek charytatywnych.

Platformy takie jak https://misjapomoc.pmm.org.pl/ pozwalają samemu wybrać cel zbiórki i sposób dotarcia do osób, które mogą ją wesprzeć. Okazją do zorganizowania zbiórki może być ważna uroczystość w naszym życiu, jak wesele czy uzyskanie dyplomu, postanowienie noworoczne czy udział w maratonie. Dostępne obszary – pomoc ofiarom trzęsienia ziemi w Syrii, pomoc medyczna dla matek i dzieci czy zakup żywności w krajach dotkniętych głodem to jedne z propozycji, które mogą posłużyć do wskazania własnego celu zbiórki i wsparcia większego programu pomocy humanitarnej i medycznej. Założyciel sam decyduje, jaką kwotę chce zebrać, nadaje zbiórce tytuł i wybiera opis. Po czym może udostępniać ją w sieciach społecznościowych, zachęcając znajomych do wsparcia swojej inicjatywy. Dostępna jest również opcja wspólnej zbiórki, którą można prowadzić w ramach zespołu – to rozwiązanie chętnie wykorzystywane w momentach intensywnego zapotrzebowania na natychmiastową pomoc, na przykład po wystąpieniu katastrofy naturalnej. Pracodowacy mogą zachęcić swój zespół do wsparcia konkretnej organizacji, przy okazji pokazując zaangażowanie w ramach prowadzonej ze swojej inicjatywy zbiórki środków.

Aby założyć własną zbiórkę wystarczy wejść na stronę https://misjapomoc.pmm.org.pl/ i wybrać interesującą nas opcję. Wszystkie środki przekazane za pośrednictwem platformy zostaną wykorzystane przez Polską Misję Medyczną na pomoc w miejscach, w których jest najbardziej potrzebna.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PMM
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.