„Mosznowładcy” w Galerii Bronowice – bezpłatne badania dla mężczyzn

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
12 listopada Galeria Bronowice ponownie stanie się punktem bezpłatnych badań profilaktycznych dla mężczyzn w każdym wieku. Kampania prozdrowotna „Mosznowładcy”, znana wcześniej jako Movember, już po raz dziewiąty będzie zachęcać do zadbania o swoje zdrowie. Panowie przed 40. rokiem życia będą mogli sprawdzić w centrum handlowym zdrowie swoich jąder dzięki bezbolesnemu badaniu USG, a nieco starsi zweryfikują tu poziom markera nowotworowego prostaty (PSA).
W Galerii Bronowice powstaną dwa gabinety, które pozwolą przebadać więcej mężczyzn i uniknąć kolejek. Punkty badań otwarte będą od 10.00 do 20.00. Zarówno badanie USG, jak i PSA nie wymagają żadnego wcześniejszego przygotowania, a czas ich trwania to zaledwie kilka minut. Nie obowiązuje wcześniejsza rejestracja.
Galeria Bronowice to jedyna lokalizacja w Krakowie, w której – w ramach kampanii „Mosznowładcy” – panowie mogą wykonać bezpłatne badania profilaktyczne i sprawdzić swój stan zdrowia. Akcja odbędzie się 12 listopada w strefie pod ringiem na parterze centrum handlowego.
Tegoroczna edycja „Mosznowładców” przybrała nową formę. Odmienionej nazwie towarzyszy większa ilość punktów badań i dłuższy czas akcji. Kampania rozpoczęła się już w październiku, odwiedzając nowe lokalizacje i dodając podwójne gabinety.
- W listopadzie, w ramach akcji „Mosznowładcy”, już po raz dziewiąty zachęcamy do regularnych badań profilaktycznych. Do tej pory w ramach kilku edycji kampanii udało się nam przebadać bezpłatnie blisko 18 tys. mężczyzn. Poprzez takie działania chcemy pokazać, że badań profilaktycznych nie trzeba się bać - mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden
Celem kampanii jest podnoszenie świadomości zarówno mężczyzn, jak i kobiet w zakresie profilaktyki i wczesnego wykrywania nowotworów jąder i prostaty, a także zapewnianie dostępu do bezpłatnych badań przesiewowych. Warto pamiętać, że wcześnie wykryte choroby dają szansę na całkowite wyleczenie.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.