Mosznowładcy w Atrium Plejada
Przebadaj się - bez wahania i bez wstydu! Spójrz na zdrowie po męsku i zakoleguj się z Mosznowładcami! Tymi słowami Atrium Plejada zachęca panów oraz bliskie ich sercom panie do udziału w akcji, która promuje dbanie o męskie zdrowie intymne, a także zapewnia dostęp do bezpłatnych badań przesiewowych. Odwiedzając 21 października galerię, wszyscy chętni mężczyźni pomiędzy 18 a 40 rokiem życia, będą mogli przebadać się za darmo pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów jąder oraz prostaty. Panowie powyżej 40 r.ż. z kolei, będą mieli możliwość zbadania poziomu PSA. Dołącz do naszej sobotniej akcji! Nie masz nic do stracenia, a dbając o własne zdrowie, zyskujesz wiele!
Kampania Mosznowładcy ma jasny przekaz – choroba nowotworowa nie odejmuje męskości, tak samo jak dbanie o zdrowie nie jest przejawem słabości. Niezmiennie od lat akcji towarzyszy to samo przesłanie – zachęcenie mężczyzn do troski o swoje zdrowie intymne poprzez badanie jąder i prostaty w celu wczesnego wykrycia potencjalnych nowotworów. W przypadku zdrowia intymnego chodzi również o zdrowie psychiczne z uwagi na rosnącą liczbę samobójstw wśród mężczyzn, także w Polsce. Dlatego jednym z celów inicjatywy jest omawianie tematów tabu dotyczących zdrowia fizycznego i psychicznego.
Mosznowładcy działają w duchu międzynarodowego ruchu movemberowego, zapoczątkowanego w 2004 roku w Australii poprzez zapuszczanie wąsów, by prowokować do rozmów o męskim zdrowiu. W ciągu dziesięciu lat działań niezależna polska kampania rozrosła się, nabrała rozmachu i obecnie trwa od końca września aż do początku grudnia! W ramach akcji każdego roku skorzystać można z bezbolesnych, nieinwazyjnych badań USG jąder, które adresowane są do wszystkich mężczyzn pomiędzy 18 a 40 rokiem życia. Tegoroczna 10. edycja jest jubileuszową. Organizator akcji, czyli Fundacja Kapitan Światełko, chce zapewnić jak największej liczbie mężczyzn możliwość przebadania się – bezpłatnie, bez bólu i zapisów.
Postaw na profilaktykę!
W przedostatnią sobotę miesiąca (21 października) Atrium Plejada wraz z Fundacją Kapitan Światełko zaprasza wszystkich mężczyzn do skorzystania z bezpłatnej profilaktyki nowotworów jąder i prostaty. Panowie w wieku do 40 lat będą mogli sprawdzić zdrowie swoich jąder w badaniu USG, natomiast mężczyźni powyżej 40 r.ż. oznaczą poziom PSA – markera nowotworowego prostaty we krwi. Każda z konsultacji trwa jedynie kilka minut. Badania profilaktyczne dają możliwość uniknięcia poważnych problemów zdrowotnych. Natomiast osoby z wykrytą nieprawidłowością mogą wcześniej podjąć leczenie, by szybciej wrócić do zdrowia.
Podwójny gabinet mobilny w Atrium Plejada będzie rozstawiony w pobliżu sklepów Reserved i Cropp, w godzinach od 10.00 do 20.00. Ilość testów PSA jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń, nie obowiązują wcześniejsze zapisy. Badania są bezbolesne i nie wymagają żadnych przygotowań poza zachowaniem higieny osobistej.
Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.