Narodowa Kampania Zdrowotna – Witamina D
Instytut LB Medical
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
redakcja|naszawtymglowa.pl| |redakcja|naszawtymglowa.pl
+48 733 002 364
www.naszawtymglowa.pl
Natural Pharmaceuticals już od 10 lat wspiera swoimi suplementami Polaków. Zdrowie Klientów i ich dobre samopoczucie to priorytet dla firmy. Dlatego ze względu na często pojawiający się problem w postaci niedoboru witaminy D, firma postanowiła w ramach ogólnopolskiej kampanii podarować zapas VitaSolaris D3 na cały rok dla wszystkich gospodarstw domowych w Polsce!
„Kluczem do dobrego zdrowia jest właściwa dieta oraz życie w zgodzie z naturą. W Natural Pharmaceuticals dbałość o zdrowie i samopoczucie naszych Klientów jest głównym celem. Z pewnością położenie geograficzne i polski klimat nie sprzyjają wytwarzaniu witaminy D przez organizm, która jest niezwykle ważna dla prawidłowego funkcjonowania. Nie ulega więc wątpliwości, że bardzo ciężko jest dostarczyć organizmowi niezbędną porcję tej witaminy. Dlatego też postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych Klientów. W ramach ogólnopolskiej kampanii rozdajemy VitaSolaris D3 na cały rok. Mamy świadomość, że każdy bez względu na wiek, potrzebuje wsparcia dla odporności, kości, czy mięśni”. - Jonas Törnquist, Dyrektor Zarządzający Natural Pharmaceuticals
Dlaczego witamina D?
Witamina D jest kluczowa dla zdrowia. Wspiera odporność, pomaga w utrzymaniu zdrowych kości, mięśni i zębów. Najlepszym źródłem witaminy D jest synteza skórna, która zachodzi pod wpływem promieni słonecznych. W Polsce tych dni słonecznych jest jednak niewiele. Dodatkowo czynniki takie jak zachmurzenie, czy zanieczyszczenie powietrza hamują syntezę skórną. Praca w biurze przed komputerem, czy zakupy w zamkniętej przestrzeni także zdecydowanie ograniczają jej wytwarzanie, dlatego bardzo często pojawiają się niedobory tej witaminy. 9 na 10 Polaków cierpi z powodu niskiego poziomu witaminy D.
VitaSolaris D3 - 2000 jednostek w jednej kapsułce
Polski Zespół Ekspertów ustalił rekomendowaną dzienną porcję spożycia witaminy D na 2000 IU na dobę. VitaSolaris D3 to suplement diety o wysokiej zawartości witaminy D - zawiera 2000 jednostek w jednej, małej kapsułce. Wystarczy jedna dziennie, by uzupełnić zapotrzebowanie organizmu na tę witaminę. Sięgając po VitaSolaris D3, można w prosty sposób dostarczyć niezbędną, ale przede wszystkim odpowiednią porcję witaminy D w postaci D3. To ważne, ponieważ badania wskazują, że witamina D3 to najlepiej przyswajalna przez organizm postać witaminy D.
Norweska jakość
Jak każdy suplement diety Natural Pharmaceuticals, VitaSolaris D3 został opracowany pod ścisłą kontrolą jakości według norweskiej receptury, co stanowi niezaprzeczalny dowód wysokiej klasy tego produktu. Zawsze stawiamy na naturalność i bezpieczeństwo naszych suplementów. Pozytywne opinie Klientów oraz liczne polecenia z ich strony potwierdzają ich skuteczność i niezawodność. W ten sposób zaufało nam już ponad milion osób w Polsce!
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.