Komunikaty PR

Nowa akcja Ziko Dermo - Prezentownik pełen próbek, porad i świątecznych wskazówe

2024-10-21  |  11:00
Biuro prasowe

W drogeriach Ziko Dermo można wziąć udział w nowej, wyjątkowej akcji - Prezentownik „24-dniowy program pielęgnacyjny”. W drogeriach można odebrać swój Prezentownik ze specjalnym planem pielęgnacyjnym wypełniony poradami, próbkami, specjalnymi kuponami rabatowymi oraz wskazówkami, jaki prezent wybrać dla siebie lub bliskich.

Święta są czasem niezwykłym, pełnym uroku, ale to również czas relaksu, odpoczynku i poświęcenia się przyjemności oraz skupieniu na sobie. W szczególności, kiedy pogoda za oknem nie dopisuje, a obniżająca się temperatura może mieć niekorzystny wpływ na naszą skórę. Jej odpowiednie nawilżenie i codzienna pielęgnacja mogą pomóc naszej skórze zachować odpowiedni wygląd i stan. Dlatego w tym okresie w szczególności pamiętajmy o odpowiedniej pielęgnacji, żeby nasza skóra mogła w pełni cieszyć się świąteczną aurą i dobrze wyglądać.

Nowy projekt na wielkie potrzeby

Nowy projekt drogerii ma na celu zachęcenie do pielęgnacji oraz zadbanie o siebie holistycznie dzięki wyjątkowym poradom i inspiracjom pielęgnacyjnym. Ziko Dermo wie, jak ważne jest to, żeby dać skórze odpowiednią ochronę, pielęgnacje i ukojenie. Nasza skóra po dniu codziennych zmagań zasługuje na to, co najlepsze. Z tego powodu powstał Prezentownik – nowa akcja, dzięki której Klienci będą mogli przetestować wiele kosmetyków przeznaczonych do twarzy, ciała czy włosów, które będą znajdowały się wewnątrz Prezentownika. Doradzi w wyborze świątecznych prezentów oraz podzieli sięunikatowymi rabatami i zniżkami do wykorzystania w drogeriach Ziko Dermo.

Co znajdziemy wewnątrz Prezentownika? 

- 24-dniowy program pielęgnacyjny z próbkami i miniproduktami, które pomogą dać odetchnąć Twojej skórze i zadbają o nią w sezonie zimowym,

- kompleksowy poradnik z przepisami na pielęgnacyjne rytuały,

- wskazówki pomocne w wyborze świątecznych prezentów,

- wyjątkowe rabaty do wykorzystania w drogeriach stacjonarnych.

Co zrobić, żeby otrzymać Prezentownik z 24-dniowym programem pielęgnacyjnym? 

Nic prostszego – wystarczy wejść na stronę zikodermo.pl, zarejestrować się lub zalogować do Ziko Klubu, wybrać jedną z wielu dostępnych drogerii stacjonarnych, w której chce się odebrać Prezentownik i odebrać unikalny kod pozwalający na jego odbiór. Następnie w jednej z wybranych drogerii dokonać zakupu za min. 10 zł z użyciem Karty Ziko Klub i okazać kod dermokonsultantce, która wręczy Prezentownik. 

Prezentownik od Ziko Dermo z pewnością będzie niezastąpiony, podczas gdy temperatura gwałtownie się zmienia, a skóra wymaga odpowiedniej ochrony.

Prezentownik stworzony z myślą o tobie i bliskich

Warte odnotowania jest to, że dla Ziko Dermo to już kolejna taka akcja, którą organizuje dla swoich Klientów z myślą o szerokim działaniu proedukacyjnym i pielęgnacji. Dzięki nim Klienci mogą przetestować dermokosmetyki od światowych i polskich marek oraz sposoby na pielęgnacje skóry, ciała, twarzy oraz włosów. Ziko Dermo od wielu lat niesie ze sobą przekaz, że skuteczna pielęgnacja bazuje na świadomym doborze preparatów oraz odpowiedniej i regularnej pielęgnacji. Fachowa pomoc w postaci wykwalifikowanego personelu zawsze służy ekspercką radą i pomocą. 

Zapraszamy wszystkich Klientów do wzięcia udziału w akcji. Prezentownik z 24-dniowym programem pielęgnacyjnym od Ziko Dermo ułatwi Wam wybór prezentu, zadba o Was i zrelaksuje, a także będzie Waszym przewodnikiem podczas codziennych rytuałów pielęgnacyjnych w nadchodzące mroźne,zimowe wieczory.

Szczegóły na stronie https://www.zikodermo.pl/ i w drogeriach stacjonarnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.