Nowość! Kolorowe szczoteczki Elgydium Clinic w nowej odsłonie
SIMEDIA
Czapli 57
02-703 Warszawa
k.cichocka|simedia.pl| |k.cichocka|simedia.pl
664049000
simedia.pl
Marka Elgydium odświeża wygląd szczoteczek do zębów z linii Clinic, udowadniając, że dbanie o higienę jamy ustnej nie musi być nudne! Barwne modele spełnią swoją podstawową funkcję, czyli oczyszczą, a dzięki szerokiej gamie kolorystycznej szczoteczek jest możliwość dobrania koloru szczoteczki do stylu, wnętrza łazienki, czy indywidualnych upodobań.
Dokładne szczotkowanie w wielu odcieniach
Odświeżony wygląd szczoteczek w modnych kolorach świetnie sprawdzi się w oczyszczeniu jamy ustnej, czyszcząc aż 60% powierzchni zębów. Nowe modele wyróżniają się także designem, dzięki któremu codzienne szczotkowanie stanie się jeszcze bardziej skuteczne. Elgydium Clinic ma elastyczną szyjkę, dopasowującą się do każdej jamy ustnej. Natomiast włosie charakteryzują zaokrąglone końcówki, dzięki którym nie dochodzi do urazów dziąseł.
Jeden rodzaj uchwytu, kilka rodzajów włosia
Szczoteczki z linii Elgydium Clinic to gama produktów stworzona z myślą o różnych potrzebach pacjentów. W ofercie dostępne są trzy rodzaje włosia:
Pozabiegowa 7/100
W tym modelu występuje włosie o najwyższym stopniu miękkości, jaki obecnie jest dostępny na rynku. Jej dedykowane przeznaczenie to aplikacja żelu oraz masaż dziąseł. To szczoteczka przeznaczona dla pacjentów pozabiegowych.
Dostępna w kolorze białym.
Cena sugerowana:
15/100 Ultra miękka
Szczoteczka z rodzajem włosia idealna dla pacjentów borykających się z problemem nadwrażliwości zębów, krwawiących dziąseł. Ta niezwykle miękka szczoteczka nadaje się także do użytku po 7 dniach od przejścia zabiegu chirurgicznego.
Dostępna w kolorach: różowy, pomarańczowy, granatowy, turkusowy.
Cena sugerowana:
20/100 Miękka
To model przeznaczony do stosowania w codziennej rutynie oraz po 21 dniach od przejścia zabiegu. Dostępna w kolorach: turkusowy, różowy, czarny, granatowy.
Cena sugerowana:
20/100 ORTHO-X
Szczoteczka do stosowania w rutynie podczas leczenia ortodontycznego. Ma włosie o średnim stopniu twardości.
Dostępna w kolorach: żółty, pomarańczowy, granatowy, różowy.
Cena sugerowana:
Jeśli poszukujesz szczoteczki do zębów skutecznie czyszczącej zęby oraz takiej, która doda trochę pozytywnych barw do codziennej rutyny, to szczoteczki Elgydium Clinic w nowej odsłonie będą świetnym wyborem.
Nowe szczoteczki Elgydium Clinic dostępne są w aptekach i wybranych gabinetach stomatologicznych.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.