O cholesterolu i metabolizmie wiemy wciąż niewiele. Berimal rozpoczyna kampanię
Ograniczenie aktywności fizycznej w czasie pandemii, niezdrowe nawyki żywieniowe, a przede wszystkim brak profilaktyki sprawiły, że nasze po-pandemiczne zdrowie wymaga odpowiedniej troski. Kampania marki Berimal ma przypomnieć Polakom, że dbanie o siebie jest ważnym elementem codziennych nawyków, a zdrową rutynę najlepiej budować wspólnie z bliskimi. Do działań w ramach kampanii zaproszono Roberta Korzeniowskiego oraz influencerów.
W ramach kampanii, która wystartowała we wrześniu, Berimal postanowił sprawdzić stan wiedzy Polaków na temat cholesterolu, metabolizmu, aktywności fizycznej czy też zdrowych nawyków żywieniowych. Wiedza społeczeństwa w wymienionych obszarach nie jest wystarczająca i konieczne są działania edukacyjne, m.in. obalające powszechne mity. Komunikacja marki ma na celu zwiększenie świadomości w zakresie utrzymywania prawidłowego poziomu cholesterolu, podkreślenie istoty odpowiedniej profilaktyki, suplementacji, regularnego ruchu, a także utrzymania prawidłowej masy ciała.
Do udziału w kampanii edukacyjnej zaproszono Roberta Korzeniowskiego oraz szerokie grono influencerów, między innymi Olgę Smile, Praktykulinarnych, Dietę bez diety, The Happy Family i wielu innych. Autorytet ze świata sportu, eksperci znani z kulinarnych wojaży, a także osobistości internetowe obserwowane w mediach społecznościowych przez tysiące fanów zadbają o skuteczną komunikację w kluczowych obszarach kampanii. Poza działaniami z influencerami strategia obejmuje również inne działania komunikacyjne, m.in. współpracę z Grupą WP.
Po pandemii zatroszczmy się o najbliższych
Według szacunków nawet 20 milionów Polaków zmaga się z podwyższonym poziomem cholesterolu . Wiele osób nie zdaje sobie przy tym sprawy, jaka jest jego norma, co potwierdza, że problem jest naprawdę poważny. Dodatkowo, w okresie pandemii stan zdrowia dużej części społeczeństwa znacząco się pogorszył. Stres, zaburzenia procesu metabolizmu czy brak aktywności doprowadziły m.in. do wzrostu masy ciała, a ze względu na utrudnione kontakty interpersonalne niemożliwa była odpowiednia troska o najbliższych. Powolny powrót do normalności to doskonała okazja, aby zgodnie z głównym hasłem kampanii na nowo zadbać o siebie nawzajem i wspólnie motywować do działania.
Codzienne nawyki kluczem do sukcesu
Kluczowe dla utrzymania prawidłowego metabolizmu, a także poziomu cholesterolu są codziennie nawyki w obszarach aktywności fizycznej oraz zdrowego odżywiania. Budowanie ich wymaga konsekwencji i regularności. Niezwykle cenne okazuje się również wsparcie rodziny i znajomych, które pozwala utrzymać odpowiednią motywację. Aby udowodnić, że najlepiej sprawdza się praca zespołowa, do udziału w kampanii zaproszono influencerów i instagramerów w różnym wieku wraz z bliskimi. Na swoich profilach w mediach społecznościowych pokażą wspólną drogę do lepszego zdrowia i samopoczucia.
Kampania marki Berimal realizowana jest na wielu płaszczyznach, dzięki czemu możemy dotrzeć z ważnym przekazem do szerokiego grona odbiorców. Zaangażowaliśmy do akcji influencerów w różnym wieku, wraz z ich najbliższymi, aby pokazać, że warto dbać nie tylko o swoje zdrowie, ale także zatroszczyć się o rodzinę czy przyjaciół. Chcemy uświadomić Polakom, że to przede wszystkim małe kroki w postaci codziennych nawyków przynoszą najlepsze efekty. Aktywność fizyczna w połączeniu ze zbilansowaną dietą, rozsądnym korzystaniem z suplementów, tj. Berimal Metabolizm oraz regularnymi badaniami stanowią niezwykle skuteczną metodę dbania o zdrowie. Dzięki niej nie tylko zmniejszymy ryzyko wielu dolegliwości, ale także utrzymamy dobrą formę fizyczną i prawidłową masę ciała – mówi Agata Połasz, Brand Manager USP Zdrowie.
Efektywna i mądra aktywność fizyczna z mistrzem
Do promocji efektywnej i mądrej aktywności fizycznej w ramach kampanii zaangażowano jednego z najwybitniejszych polskich sportowców – Roberta Korzeniowskiego. Multimedalista olimpijski i ambasador marki Berimal poprowadził w Warszawie trening walkingu dla influencerów i ich najbliższych, a także dla osób, które wygrały wejściówkę w konkursie organizowanym w mediach społecznościowych.
Robert Korzeniowski to wybitny sportowiec i doskonały mówca motywacyjny, który skutecznie potrafi zainspirować do działania. Podczas treningu zaprezentował tajniki swojej koronnej dyscypliny, którą z powodzeniem mogą uprawiać osoby w różnym wieku, ale także zachęcił do podejmowania różnorodnych aktywności i opowiedział, jak wytrwać w postanowieniach i zarażać pozytywną energią bliskich.
Aktywność fizyczna leży u podstawy piramidy zdrowego żywienia, co jednoznacznie wskazuje na to, jak istotną rolę odgrywa w życiu każdego z nas. Sport wpływa pozytywnie na psychikę, ale także wyraźnie zmniejsza ryzyko wielu dolegliwości czy chorób, m.in. hipercholesterolemii. Wbrew powszechnej opinii regularne treningi nie są zarezerwowane wyłącznie dla sportowców i wcale nie muszą być męczące. Naprawdę każdy może znaleźć
dyscyplinę dla siebie. Forma aktywności ma jednak drugorzędne znaczenie – liczy się przede wszystkim konsekwencja – mówi Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski, utytułowany sportowiec, mówca motywacyjny, biorący udział w kampanii Berimal.
Wdrażanie zdrowych nawyków żywieniowych i aktywność fizyczna pozwalają znacząco zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia podwyższonego cholesterolu czy zaburzeń metabolizmu. Jednak są to problemy, które mogą spotkać każdego, bez względu na wiek czy prowadzony tryb życia. W związku z tym warto pamiętać również o regularnych badaniach, a także zachęcać do ich wykonania najbliższych, aby troszczyć się o siebie nawzajem.

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.