Komunikaty PR

O cholesterolu i metabolizmie wiemy wciąż niewiele. Berimal rozpoczyna kampanię

2021-11-04  |  10:00
Biuro prasowe

Ograniczenie aktywności fizycznej w czasie pandemii, niezdrowe nawyki żywieniowe, a przede wszystkim brak profilaktyki sprawiły, że nasze po-pandemiczne zdrowie wymaga odpowiedniej troski. Kampania marki Berimal ma przypomnieć Polakom, że dbanie o siebie jest ważnym elementem codziennych nawyków, a zdrową rutynę najlepiej budować wspólnie z bliskimi. Do działań w ramach kampanii zaproszono Roberta Korzeniowskiego oraz influencerów.

W ramach kampanii, która wystartowała we wrześniu, Berimal postanowił sprawdzić stan wiedzy Polaków na temat cholesterolu, metabolizmu, aktywności fizycznej czy też zdrowych nawyków żywieniowych. Wiedza społeczeństwa w wymienionych obszarach nie jest wystarczająca i konieczne są działania edukacyjne, m.in. obalające powszechne mity. Komunikacja marki ma na celu zwiększenie świadomości w zakresie utrzymywania prawidłowego poziomu cholesterolu, podkreślenie istoty odpowiedniej profilaktyki, suplementacji, regularnego ruchu, a także utrzymania prawidłowej masy ciała.

Do udziału w kampanii edukacyjnej zaproszono Roberta Korzeniowskiego oraz szerokie grono influencerów, między innymi Olgę Smile, Praktykulinarnych, Dietę bez diety, The Happy Family i wielu innych. Autorytet ze świata sportu, eksperci znani z kulinarnych wojaży, a także osobistości internetowe obserwowane w mediach społecznościowych przez tysiące fanów zadbają o skuteczną komunikację w kluczowych obszarach kampanii. Poza działaniami z influencerami strategia obejmuje również inne działania komunikacyjne, m.in. współpracę z Grupą WP.

Po pandemii zatroszczmy się o najbliższych

Według szacunków nawet 20 milionów Polaków zmaga się z podwyższonym poziomem cholesterolu . Wiele osób nie zdaje sobie przy tym sprawy, jaka jest jego norma, co potwierdza, że problem jest naprawdę poważny. Dodatkowo, w okresie pandemii stan zdrowia dużej części społeczeństwa znacząco się pogorszył. Stres, zaburzenia procesu metabolizmu czy brak aktywności doprowadziły m.in. do wzrostu masy ciała, a ze względu na utrudnione kontakty interpersonalne niemożliwa była odpowiednia troska o najbliższych. Powolny powrót do normalności to doskonała okazja, aby zgodnie z głównym hasłem kampanii na nowo zadbać o siebie nawzajem i wspólnie motywować do działania.

 

Codzienne nawyki kluczem do sukcesu

Kluczowe dla utrzymania prawidłowego metabolizmu, a także poziomu cholesterolu są codziennie nawyki w obszarach aktywności fizycznej oraz zdrowego odżywiania. Budowanie ich wymaga konsekwencji i regularności. Niezwykle cenne okazuje się również wsparcie rodziny i znajomych, które pozwala utrzymać odpowiednią motywację. Aby udowodnić, że najlepiej sprawdza się praca zespołowa, do udziału w kampanii zaproszono influencerów i instagramerów w różnym wieku wraz z bliskimi. Na swoich profilach w mediach społecznościowych pokażą wspólną drogę do lepszego zdrowia i samopoczucia.

Kampania marki Berimal realizowana jest na wielu płaszczyznach, dzięki czemu możemy dotrzeć z ważnym przekazem do szerokiego grona odbiorców. Zaangażowaliśmy do akcji influencerów w różnym wieku, wraz z ich najbliższymi, aby pokazać, że warto dbać nie tylko o swoje zdrowie, ale także zatroszczyć się o rodzinę czy przyjaciół. Chcemy uświadomić Polakom, że to przede wszystkim małe kroki w postaci codziennych nawyków przynoszą najlepsze efekty. Aktywność fizyczna w połączeniu ze zbilansowaną dietą, rozsądnym korzystaniem z suplementów, tj. Berimal Metabolizm oraz regularnymi badaniami stanowią niezwykle skuteczną metodę dbania o zdrowie. Dzięki niej nie tylko zmniejszymy ryzyko wielu dolegliwości, ale także utrzymamy dobrą formę fizyczną i prawidłową masę ciała – mówi Agata Połasz, Brand Manager USP Zdrowie.

Efektywna i mądra aktywność fizyczna z mistrzem

Do promocji efektywnej i mądrej aktywności fizycznej w ramach kampanii zaangażowano jednego z najwybitniejszych polskich sportowców – Roberta Korzeniowskiego. Multimedalista olimpijski i ambasador marki Berimal poprowadził w Warszawie trening walkingu dla influencerów i ich najbliższych, a także dla osób, które wygrały wejściówkę w konkursie organizowanym w mediach społecznościowych.

Robert Korzeniowski to wybitny sportowiec i doskonały mówca motywacyjny, który skutecznie potrafi zainspirować do działania. Podczas treningu zaprezentował tajniki swojej koronnej dyscypliny, którą z powodzeniem mogą uprawiać osoby w różnym wieku, ale także zachęcił do podejmowania różnorodnych aktywności i opowiedział, jak wytrwać w postanowieniach i zarażać pozytywną energią bliskich.

Aktywność fizyczna leży u podstawy piramidy zdrowego żywienia, co jednoznacznie wskazuje na to, jak istotną rolę odgrywa w życiu każdego z nas. Sport wpływa pozytywnie na psychikę, ale także wyraźnie zmniejsza ryzyko wielu dolegliwości czy chorób, m.in. hipercholesterolemii. Wbrew powszechnej opinii regularne treningi nie są zarezerwowane wyłącznie dla sportowców i wcale nie muszą być męczące. Naprawdę każdy może znaleźć

dyscyplinę dla siebie. Forma aktywności ma jednak drugorzędne znaczenie – liczy się przede wszystkim konsekwencja – mówi Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski, utytułowany sportowiec, mówca motywacyjny, biorący udział w kampanii Berimal.

Wdrażanie zdrowych nawyków żywieniowych i aktywność fizyczna pozwalają znacząco zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia podwyższonego cholesterolu czy zaburzeń metabolizmu. Jednak są to problemy, które mogą spotkać każdego, bez względu na wiek czy prowadzony tryb życia. W związku z tym warto pamiętać również o regularnych badaniach, a także zachęcać do ich wykonania najbliższych, aby troszczyć się o siebie nawzajem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Filary pielęgnacji skóry atopowej Biuro prasowe
2024-12-30 | 09:00

Filary pielęgnacji skóry atopowej

Atopowe Zapalenie Skóry jest przewlekłą chorobą cywilizacyjną. Do jej objawów należą przesuszenie skóry, zaczerwienienie, podrażnienie i dotkliwy świąd, które
Zdrowie Zimowe kontuzje – jak ich uniknąć? Porady ortopedy
2024-12-27 | 10:00

Zimowe kontuzje – jak ich uniknąć? Porady ortopedy

Zima to nie tylko czas śnieżnych przygód i zimowych sportów, ale niestety także okres zwiększonego ryzyka kontuzji. Śliskie nawierzchnie, nieodpowiednie przygotowanie
Zdrowie Prezbiopia – zaburzenie widzenia, które dotyka niemal każdego
2024-12-23 | 01:00

Prezbiopia – zaburzenie widzenia, które dotyka niemal każdego

Prezbiopia, znana również jako starczowzroczność, nie jest chorobą, ale związanym z wiekiem zaburzeniem ostrego widzenia. Zazwyczaj pierwsze jej objawy, czyli problemy z wyraźnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.