Komunikaty PR

OBCHODY ŚWIATOWEGO DNIA CUKRZYCY W POLSCE

2023-11-14  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Materiały Prasowe
Materiały Prasowe

Warszawa
00-000 Warszawa
poczta|poczta.pl| |poczta|poczta.pl
000000000
Strona www

DEXCOM STWORZYŁ GALERIĘ PORTRETÓW,
ABY POKAZAĆ EMOCJONALNE WZLOTY I UPADKI ŻYCIA Z CUKRZYCĄ

  • Firma Dexcom, producent systemów monitorowania glikemii w czasie rzeczywistym (rtCGM), kolejny raz angażuje się w działania na rzecz postrzegania problemu cukrzycy i w ramach globalnej kampanii #SeeDiabetes tworzy jedyną w swoim rodzaju galerię portretów, przedstawiającą twarze osób chorych na cukrzycę ze wszystkich środowisk i zakątków świata, w tym celebrytów: aktora i wokalistę Nicka Jonasa, piosenkarkę i aktorkę Patti LaBelle oraz aktora Jeremy’ego Irvine’a.
  • W gronie sportretowanych diabetyków znalazł się Maciej Łysiak, popularny youtuber, edukator diabetologiczny i członek społeczności Dexcom Warriors w Polsce.
  • Kampania #SeeDiabetes i galeria portretów wspierają ciągłe wysiłki firmy Dexcom mające na celu podnoszenie świadomości na temat potrzeby rozszerzenia dostępu do nowoczesnych technologii wspomagających zarządzanie cukrzycą, takich jak rtCGM.       
  • Od czasu ubiegłorocznej odsłony kampanii świadomościowej #SeeDiabetes firmy Dexcom, grupa diabetyków korzystających z rtCGM powiększyła się o 6 milionów osób na całym świecie, z 8 do 14 milionów.
  • Niezwykłą galerię, inspirowaną obchodami tegorocznego Światowego Dnia Cukrzycy, można obejrzeć pod adresem www.SeeDiabetes.com, gdzie znalazły się portrety diabetyków, których zdjęcia odzwierciedlają wzloty i upadki towarzyszące życiu z niewidzialną chorobą.

Firma Dexcom, światowy lider w dziedzinie systemów ciągłego monitorowania stężenia glikemii w czasie rzeczywistym (rtCGM) przeznaczonych dla osób chorych na cukrzycę, łączy siły ze społecznością Dexcom Warriors z całego świata podczas Światowego Dnia Cukrzycy (14 listopada), aby wspierać działania na rzecz podnoszenia społecznej świadomości na temat potrzeby poprawy dostępu do nowoczesnych technologii diabetologicznych wspierających zarządzanie chorobą, a tym samym zmieniających życie pacjentów.

„Doskonale wiemy, jak ważne jest stałe podnoszenia jakości życia osób z cukrzycą. Technologia, która ułatwia i usprawnia leczenie cukrzycy, może mieć kluczowe znaczenie dla codziennego dobrostanu osób ją stosujących. Systemy rtCGM właśnie tak działają, dzięki czemu stosującym ją osobom z cukrzycą łatwiej żyć pełnią życia”wyjaśnia Tomasz Borowy, Prezes Zarządu Proglikemia, oficjalnego dystrybutora Dexcom w Polsce.

Aby rzucić nowe światło na codzienną walkę z cukrzycą, firma Dexcom stworzyła jedyną w swoim rodzaju galerię portretów diabetyków z całego świata, która przedstawia szczere i pełne nadziei spojrzenie na osoby chore na cukrzycę na różnych etapach życia, podążające swoją własną ścieżką, które mają za sobą niejednokrotnie lepsze i gorsze doświadczenia pokonywania wyzwań stawianych przed nimi przez niewidzialną chorobę.

Projekt #SeeDiabetes: The Faces of Diabetes Warriors, powołany do życia przez dyrektora kreatywnego Dexcom Warrior i australijską modelkę Bambi Northwood-Blyth, a zrealizowany przez znanego fotografa portretowego Fernando Sippela, przedstawia wybranych członków społeczności Dexcom Warriors z całego świata - chorych na cukrzycę typu 1 lub typu 2. Użytkownicy Dexcom CGM, których portrety pojawiają się w galerii, to między innymi:

  • Nick Jonas, amerykański artysta nagrywający, autor tekstów, aktor i filantrop;
  • Patti LaBelle, legendarna amerykańska artystka, aktorka, autorka i przedsiębiorczyni, zdobywczyni nagrody Grammy;
  • Jeremy Irvine, angielski aktor;
  • Victor Garber, kanadyjsko-amerykański aktor i piosenkarz;
  • Christian Mansell, australijski kierowca wyścigowy w sportach motorowych;
  • Leontine de Hollander, holenderska fotografka;
  • Georgiana Dumitra, rumuńska autorka treści o stylu życia i urodzie;
  • MiYeong Kim, koreańska autorka i działaczka na rzecz walki z cukrzycą;
  • Laura Sabourin, kanadyjska nauczycielka w szkole średniej;
  • Beth McDaniel i Ellen Watson, najlepsze przyjaciółki i studentki z Irlandii Północnej.

„Zaakceptowałem wyzwanie życia z cukrzycą, która towarzyszy mi już od 11 lat i cieszę się mogąc pokazywać to moje codzienne życie jako Dexcom Warrior. Wiem jakie to ważne zwłaszcza dla osób nowo zdiagnozowanych i ich rodzin. Moim zdaniem, im więcej wiesz o swojej cukrzycy, tym lepsze będą Twoje wyniki. W Internecie dziele się wiedzą, osobistymi doświadczeniami oraz moimi sposobami radzenia sobie z chorobą. Wiedza i motywacja to supermoce, ale dzięki systemowi Dexcom rtCGM, który służy poprawie zarządzania cukrzycą, życie z chorobą jest zdecydowanie łatwiejsze. W tym roku wpisując się w obchody Światowego Dnia Cukrzycy, miałem przyjemność wzięcia udziału w sesji zdjęciowej w ramach akcji #SeeDiabetes, poprzez którą włączyłem się w globalną dyskusję na temat potrzeby poprawy dostępu do opieki diabetologicznej i technologii. Mam nadzieję, że sytuacja osób chorujących będzie nadal się poprawiać”podkreśla Maciej Łysiak, youtuber, edukator diabetologiczny, członek społeczności Dexcom Warriors reprezentujący Polskę w projekcie #SeeDiabetes.

„Społeczność Dexcom Warriors każdego dnia udowadnia, że cukrzyca nie musi ograniczać. Chcemy stale poszerzać grono osób, które pokazują, że można być aktywnym zawodowo, czerpać pełnię radości z życia rodzinnego i spełniać swoje marzenia. To ważna motywacja dla całej społeczności diabetologicznej do przezwyciężania codziennych trudności. Zachęcamy wszystkich do podzielenia się publicznie swoją historią w naszych mediach społecznościowych i wkroczenia na cukrzycową ścieżkę życia jako #DexcomWarrior” - wskazuje Justyna Tchorek, marketing manager Proglikemia, koordynatorka programu Dexcom Warriors w Polsce.

Zainicjowana w ubiegłym roku kampania #SeeDiabetes i jej tegoroczna odsłona w formie unikatowej wystawy portretów wzmacniają ogólnoświatowe zaangażowanie firmy Dexcom na rzecz poszerzania dostępu do nowoczesnych technologii diabetologicznych i są zgodne z hasłem Światowego Dnia Cukrzycy na lata 2021–2023: „Dostęp do opieki diabetologicznej”. Podnoszenie społecznej świadomości w zakresie najnowszych technologii leczenia cukrzycy jest zadaniem, które stanowi zasadniczą część ciągłych wysiłków firmy Dexcom na rzecz zwiększenia dostępu i refundacji systemów rtCGM na całym świecie.

W ciągu ostatniego roku, od czasu gdy po raz pierwszy wystartowała świadomościowa kampania #SeeDiabetes, wśród diabetyków na całym świecie grono użytkowników systemów CGM na preferencyjnych warunkach wzrosło o 6 milionów, z 8 do 14 milionów, odnotowując znaczący przyrost w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Francji i Japonii. Od stycznia 2023 r. również w Polsce pacjenci z cukrzycą typu 1 lub 3, wymagający intensywnej insulinoterapii i z nieświadomością hipoglikemii, mogą korzystać z refundowanych systemów monitorowania glikemii w czasie rzeczywistym, oferowanych przez Dexcom G6. W niemal 20 krajach na całym świecie, w ciągu ostatnich 12 miesięcy firma Dexcom wprowadziła na rynek niedostępne wcześniej systemy CGM.

Pomimo tego znaczącego postępu kolejne miliony pacjentów chorych na cukrzycę w dalszym ciągu stoją przed wyzwaniami związanymi z dostępnością do systemów CGM, które pozwoliłyby im na lepszą kontrolę swojej choroby. Tegoroczna odsłona kampanii #SeeDiabetes: The Faces of Diabetes Warriors zapewnia osobom chorym na cukrzycę wyjątkową platformę do kontynuowania globalnej dyskusji na temat potrzeby poprawy dostępu do krytycznej opieki i technologii diabetologicznych. Aby wziąć udział w tej globalnej dyskusji, Dexcom zachęca do odwiedzenia platformy www.SeeDiabetes.com i podzielenia się portretem oraz historią wpływu cukrzycy na życie – własnymi lub bliskich osób, oznaczając je hasztagiem #SeeDiabetes.

***

Informacje o firmie Dexcom

DexCom, Inc. umożliwia kontrolowanie cukrzycy w czasie rzeczywistym dzięki innowacyjnym systemom ciągłego monitorowania glikemii (rtCGM). Firma Dexcom z siedzibą w San Diego w Kalifornii, prowadząca działalność w całej Europie i wybranych częściach Azji/Oceanii, stała się liderem w wykorzystaniu technologii na potrzeby opieki diabetologicznej. Wsłuchując się w potrzeby użytkowników, opiekunów i dostawców, Dexcom upraszcza i poprawia zarządzanie cukrzycą na całym świecie. Więcej informacji o Dexcom rtCGM można znaleźć na stronie https://www.dexcom.com/pl-PL.

***

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Materiały Prasowe
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.