Komunikaty PR

Ochota gra dla WOŚP-u w Blue City

2024-01-25  |  11:46
Biuro prasowe

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbiera w tym roku pieniądze na leczenie postpandemicznych chorób płuc, a Ochota gra razem z nią. Od lat Młodzieżowy Dom Kultury “Ochota” organizuje wielki finał zbiórki we współpracy z Blue City. Nie inaczej jest w tym roku. 28 stycznia w Blue City będzie można spotkać wolontariuszy z puszkami, ale nie tylko. 

Na specjalnie rozstawionej na tę okazję scenie od rana będą trwały występy, ale i licytacje przedmiotów - część została przekazana na rzecz WOŚP-u przez osoby publiczne czy ludzi kultury i sztuki, ale swój udział mają tu i rezydenci Blue City.

Złota Bila - największe centrum bilardowe w Warszawie - przekazała na licytację lekcję bilardu z Wojtkiem Szewczykiem, jedynym Polakiem w historii, który sięgnął po tytuł mistrza świata. Na co dzień Wojtek trenuje właśnie w Złotej Bili, w której niebawem ruszy profesjonalna szkoła bilardowa mająca szkolić przyszłych mistrzów. Sklepy Solar i Monnari przekazały na aukcje eleganckie torby i apaszki, a Rituals - zestawy kosmetyków.

Poza tym przedmioty na aukcje w Blue City przekazały marki: Neonail, Giacomo Conti, Costa Coffee i centrum rozrywki Arcadee Bee. Dodatkowo, tego dnia wolontariuszy WOŚP-u nakarmią restauracje: Wiking, Tokyo Sushi, Street, Subway i supermarket SPAR. 

Na scenie w Blue City do zabawy będą zagrzewać między innymi tancerze z Egurrola Dance Studio, ale i zespół break dance’u trenujący na co dzień w MDK “Ochota”. Poza tym zobaczymy występ tancerek samby brazylijskiej przy akompaniamencie zespołu bębniarzy. Nie zabraknie i popisów wokalnych - od uczniów Warszawskiej Akademii Musicalowej przez zespół folkowy Bulgarica aż po profesjonalne wokalistki. 

Finał WOŚP-u zacznie się o godzinie 10 i potrwa do godziny 20. Tego dnia przypada także niedziela handlowa - za jednym zamachem można więc załatwić sprawunki, dołożyć się do zbiórki, a w przerwie bawić się w sercu Blue City - przy fontannie. 

W zeszłym roku wraz z Młodzieżowym Domem Kultury “Ochota” zebraliśmy w Blue City  ponad 110 tys. złotych – podczas 32. finału mamy nadzieję na powtórzenie tego sukcesu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.