Ochota gra dla WOŚP-u w Blue City
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbiera w tym roku pieniądze na leczenie postpandemicznych chorób płuc, a Ochota gra razem z nią. Od lat Młodzieżowy Dom Kultury “Ochota” organizuje wielki finał zbiórki we współpracy z Blue City. Nie inaczej jest w tym roku. 28 stycznia w Blue City będzie można spotkać wolontariuszy z puszkami, ale nie tylko.
Na specjalnie rozstawionej na tę okazję scenie od rana będą trwały występy, ale i licytacje przedmiotów - część została przekazana na rzecz WOŚP-u przez osoby publiczne czy ludzi kultury i sztuki, ale swój udział mają tu i rezydenci Blue City.
Złota Bila - największe centrum bilardowe w Warszawie - przekazała na licytację lekcję bilardu z Wojtkiem Szewczykiem, jedynym Polakiem w historii, który sięgnął po tytuł mistrza świata. Na co dzień Wojtek trenuje właśnie w Złotej Bili, w której niebawem ruszy profesjonalna szkoła bilardowa mająca szkolić przyszłych mistrzów. Sklepy Solar i Monnari przekazały na aukcje eleganckie torby i apaszki, a Rituals - zestawy kosmetyków.
Poza tym przedmioty na aukcje w Blue City przekazały marki: Neonail, Giacomo Conti, Costa Coffee i centrum rozrywki Arcadee Bee. Dodatkowo, tego dnia wolontariuszy WOŚP-u nakarmią restauracje: Wiking, Tokyo Sushi, Street, Subway i supermarket SPAR.
Na scenie w Blue City do zabawy będą zagrzewać między innymi tancerze z Egurrola Dance Studio, ale i zespół break dance’u trenujący na co dzień w MDK “Ochota”. Poza tym zobaczymy występ tancerek samby brazylijskiej przy akompaniamencie zespołu bębniarzy. Nie zabraknie i popisów wokalnych - od uczniów Warszawskiej Akademii Musicalowej przez zespół folkowy Bulgarica aż po profesjonalne wokalistki.
Finał WOŚP-u zacznie się o godzinie 10 i potrwa do godziny 20. Tego dnia przypada także niedziela handlowa - za jednym zamachem można więc załatwić sprawunki, dołożyć się do zbiórki, a w przerwie bawić się w sercu Blue City - przy fontannie.
W zeszłym roku wraz z Młodzieżowym Domem Kultury “Ochota” zebraliśmy w Blue City ponad 110 tys. złotych – podczas 32. finału mamy nadzieję na powtórzenie tego sukcesu.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.