Komunikaty PR

Ogólnokrajowy Indyjski Program Szczepień przeciw COVID-19

2021-01-16  |  12:12
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.06 MB )

16 stycznia 2021 roku o godz. 10.30 Premier Narendra Modi podczas wideokonferencji zainauguruje ogólnoindyjski program szczepień przeciwko COVID-19. Będzie to największy na świecie program szczepień obejmujący cały kraj. Podczas startu programu będzie aktywnych w sumie 3006 wirtualnych sesji we wszystkich stanach i terytoriach związkowych. Około 100 osób zostanie zaszczepionych w każdym miejscu obecnym podczas wideokonferencji w dniu inauguracji. 
 
Ten program szczepień opiera się na zasadach priorytetowych grup społecznych, które mają być zaszczepione. Na tym etapie szczepionkę otrzymają pracownicy służby zdrowia, zarówno w sektorze rządowym, jak i prywatnym, w tym pracownicy ICDS (Zintegrowanych Usług Rozwoju Dziecka).  
 
W programie szczepień wykorzystana zostanie internetowa platforma cyfrowa Co-WIN opracowana przez unijne Ministerstwo Zdrowia i Opieki Rodzinnej, która ułatwi informowanie w czasie rzeczywistym o zapasach szczepionek i temperaturze ich przechowywania oraz pozwoli na zindywidualizowane śledzenie zaszczepionych na COVID-19. Ta cyfrowa platforma będzie wspomagać osoby zarządzające programem na wszystkich poziomach podczas każdego etapu szczepień. 
 
Utworzono również dedykowaną całodobową infolinię - 1075 - do obsługi zapytań związanych z pandemią COVID-19, wprowadzeniem szczepionek na rynek oraz oprogramowaniem  Co-WIN. 
 
Dzięki aktywnemu wsparciu ze strony Ministerstwa Lotnictwa Cywilnego odpowiednie dawki zarówno COVISHIELD, jak i COVAXIN zostały już rozdystrybuowane na terenie całego kraju, we wszystkich stanach i terytoriach unijnych. Następnie władze stanowe i terytorialne dostarczyły szczepionki do poszczególnych okręgów. Trwają przygotowania do rozpoczęcia realizacji programu na zasadach partnerstwa obywatelsko-rządowego Jan Bhagidari. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą” Biuro prasowe
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.