Oryginalne centrum stomatologiczne na warszawskiej Woli

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Projektując swoje wnętrza dentyści coraz odważniej sięgają po rozwiązania projektowe, które jeszcze do niedawna były zarezerwowane wyłącznie dla przestrzeni niemedycznych. Pomysłów dla ciekawego aranżu poszukuje się w kawiarniach, jazz clubach, butikach, a nawet w pięciogwiazdkowych hotelach.
Najlepszym tego przykładem jest najnowsze centrum dentystyczne Medicover Stomatologia, które właśnie zadebiutowało przy ul. Karlińskiego 2 w Warszawie. To już 15. lokalizacja w Polsce, którą sieć otwiera w koncepcie „Rytuału uśmiechu”, a zarazem 8. w stolicy.
Inspiracją dla nowego centrum, a zwłaszcza dla jego poczekalni, stały się hotelowe strefy lounge, w których można odpocząć po podróży i wyciszyć się, słuchając np. kojącej muzyki. Podobnie zresztą jest w Medicover Stomatologia.
– Zapewnienie pełnego komfortu w trakcie wizyty u dentysty jest jednym z najważniejszych i największych wyzwań współczesnej dentystyki, która stawia sobie za cel nie tylko dbać o zdrowie jamy ustnej pacjenta, ale także minimalizować wszelkie negatywne doznania, które mogą wpłynąć na dalsze leczenie – mówi Wioletta Januszczyk, dyrektor zarządzająca Medicover Stomatologia.
– Wiąże się to ze zmianą podejścia do opieki, ale także do otoczenia, w którym leczony jest pacjent. Dziś światowe trendy podpowiadają nam, aby tworzyć miejsca przyjazne, relaksujące, wręcz domowe, które budują pozytywne doświadczenia i wspomnienia. Centra otwierane w „Rytuale uśmiechu” są tego najlepszym przykładem – dodaje.
I faktycznie, Medicover Stomatologia coraz odważniej podchodzi do projektów swoich lokalizacji, które łączy unikalny, ciepły klimat. W samej stolicy działa już m.in. eko centrum dentystyczne, centrum jak salon jubilerski z aparatami ortodontycznymi zamiast biżuterii, centrum z historią Warszawy w tle czy centrum dla dzieci z mini-przedszkolem i grywalizacją. Także w nowej lokalizacji jest oryginalnie.
Poczekalnie zaaranżowano tu jak hotelową strefę lounge, którą wypełniono designerskimi fotelami i stolikami kawowymi, a także stanowiskiem self-service, gdzie można zaparzyć sobie kawę lub herbatę. Pojawia się tutaj też olbrzymia biblioteczka, w której znalazły się pozycje z kanonu światowej literatury, jak również albumy ze zdjęciami i popularne poradniki.
Kolory i materiały wykończeniowe całej przestrzeni dobrano w taki sposób, aby te nie drażniły zmysłów, a koiły nerwy. Stąd obecność m.in. różnych odcieni drewna, czerni czy naturalnych kolorów i materiałów. Podobnie zresztą jest z barwą i natężeniem światła, zapachem, a nawet wyciszającą muzyką.
– Całą przestrzeń zaprojektowano w taki sposób, aby z jednej strony zaskakiwała pomysłem i formą, z drugiej pełniła funkcję destresora. Zależało nam na tym, aby pacjent oczekując na wizytę mógł się odprężyć, a także skupić uwagę na czymś pozytywnym, stąd specjalnie dobrana muzyka, książki czy stare fotografie Warszawy, tworzące na ścianie angażującą mini-wystawę – mówi Bartosz Biesiekierski, Kierownik ds. Rozwoju Sieci Stomatologicznej Medicover.
Ale nie tylko aranż przestrzeni ma w tym pomóc. Także dostęp do kompleksowego leczenia pod jednym dachem. Pacjenci wybierający się do nowego centrum znajdą tu ekspertów z najważniejszych dziedzin stomatologii, pracujących w 8 gabinetach.
Zakres usług przy ul. Karlińskiego 2 obejmuje m.in. ortodoncję, implantologię, leczenie zachowawcze, endodoncję, protetykę, periodontologię i pedodoncję, czyli leczenie dzieci. Pacjenci mogą tutaj także skorzystać z pomocy fizjoterapeuty stomatologicznego, a nawet logopedy i psychologa dziecięcego, który pomaga najmłodszym w trakcie wizyty.
– Centrum zostało tak stworzone, aby pacjenci mogli różne zabiegi wykonywać w jednym miejscu, mając niejako „pod ręką” wszystkich specjalistów. To znacząco zwiększa komfort całego procesu leczenia, a także sprawia, że przebiega ono sprawniej, a więc wiąże się też z mniejszym stresem – mówi Wiktoria Żebrowska, kierownik centrum Medicover Stomatologia Karlińskiego w Warszawie.
W tym pomaga jednak nie tylko interdyscyplinarny zespół lekarzy, ale także technologia. Tradycyjne wyciski zastąpiono wygodniejszymi cyfrowymi skanami 3D. Ponadto, leczący mogą poddać się sedacji, czyli zabiegom z użyciem gazu rozweselającego.
Nowa lokalizacja posiada też własną pracownię diagnostyki obrazowej. Nie zapomniano także o najmłodszych. Z myślą o dzieciach stworzono „Strefę Kids”, która pozwala również im zrelaksować się w czasie wizyty, a także skupić uwagę na zabawie. Sam gabinet, w którym przyjmowane są dzieci, także został specjalnie dostosowany do ich potrzeb.
– Nowe centrum na Woli to miejsce, gdzie dobrze poczują się osoby, które z różnych powodów unikają wizyt u dentysty. Mowa tu na przykład o dorosłych pacjentach zmagających się z dentofobią lub takich, którzy noszą w sobie traumę stomatologiczną, spowodowaną niewłaściwym leczeniem w dzieciństwie. Lokalizacja została tak zaprojektowana, aby znalazło się w niej możliwie najwięcej rozwiązań sprawiających, że leczenie jest bezbolesne i bezstresowe – dodaje.
Centrum Medicover Stomatologia przy Karlińskiego 2 jest już 105. lokalizacją należącą do sieci.
<div class="box" box-text="" page-description"="" style="margin-top: 45px; color: rgb(8, 18, 41); font-family: Poppins, sans-serif; font-size: 14px;">

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.