Komunikaty PR

Philips Sound partnerem biegu charytatywnego Wings for Life World Run

2022-03-01  |  11:00
Biuro prasowe

 

Marka Philips Sound została globalnym partnerem biegu Wings for Life World Run, który w tym roku odbędzie się 8 maja o godzinie 13:00 w wielu miastach na całym świecie. Wszystkie środki zebrane podczas tej imprezy zostaną przeznaczone na badania nad wynalezieniem metody leczenia urazów rdzenia kręgowego. Aby zachęcić jak najwięcej osób do udziału w wydarzeniu, marka Philips Sound przygotowała dla fanów sportu vouchery uprawniające do bezpłatnego startu w biegu.

 

Wings for Life World Run to międzynarodowy bieg charytatywny organizowany od 2014 r. w wielu miastach na całym świecie. Środki zbierane podczas tej imprezy w postaci opłat startowych i datków wspierają badania mające na celu znalezienie skutecznej metody leczenia urazów rdzenia kręgowego. Rokrocznie tysiące ludzi z całego globu biega w imieniu tych, którzy nie mogą. Najbliższa edycja wydarzenia, którego globalnym partnerem została marka Philips Sound, odbędzie się już 8 maja o godz. 13:00.

 

Tego dnia biegacze na całym świecie wystartują dokładnie o tej samej porze i będą rywalizować na dwa sposoby: bieg z Samochodem Pościgowym organizowany w kilku wybranych miastach oraz bieg z Aplikacją, gdzie uczestnicy biegną po wyznaczonej przez siebie trasie z wykorzystaniem Aplikacji Wings for Life World Run. Niezależnie od wybranej formuły bieg nie ma konkretnej linii mety, a celem jest przebiegnięcie jak najdłuższej trasy, zanim dogoni nas prawdziwy lub wirtualny samochód pościgowy.

 

Marka Philips Sound, jako globalny partner imprezy, chce pomóc w rozpowszechnianiu jej idei oraz zachęcać entuzjastów sportu i zdrowego stylu życia do udziału w tym charytatywnym wydarzeniu i wsparcia badań nad metodami leczenia urazów rdzenia kręgowego. Właśnie dlatego każdy kto do 6 maja 2022 r. kupi słuchawki sportowe lub bezprzewodowy głośnik sportowy z oferty Philips Sound, otrzyma voucher uprawniający do biegu z Aplikacją Wings for Life World Run. Opłatę startową w tym przypadku w całości pokrywa Philips Sound.

 

 - Nasze produkty sportowe tworzymy z myślą, aby uprzyjemniać codzienny trening oraz zachęcić jak najwięcej osób do aktywności fizycznej. Zdajemy sobie przy tym sprawę, że nie każdy może czynnie uprawiać sport, dlatego tak ważne jest wsparcie takich inicjatyw jak Wings for Life World Run. Dzięki temu możemy wspólnie działać w szczytnym celu, jakim w tym przypadku jest wynalezienie metody leczenia urazów rdzenia kręgowego – powiedział Kostas Vouzas, dyrektor generalny TP Vision (Philips TV & Sound), komentując nawiązanie nowego partnerstwa.

 

Seria urządzeń sportowych Philips Sound zaprojektowanych z myślą o fanach aktywności fizycznej oferuje wiele funkcji przydatnych podczas treningu, jak np.: wbudowany w słuchawki czujnik tętna, elementy odblaskowe poprawiające widoczność, komfort użytkowania, odporność na pył oraz wysokiej jakości dźwięk. Dodatkowo uczestnicy biegu z Aplikacją Wings for Life World Run mogą w ramach muzycznej mobilizacji wybrać jedną z wielu składanek przygotowanych specjalnie na to wydarzenie oraz korzystać z poleceń głosowych dotyczących biegu.

 

Więcej na temat sposobu rejestracji z bezpłatnym voucherem od Philips Sound można znaleźć na stronie promocji. Więcej na temat biegu Wings for Life World Run można przeczytać na https://www.wingsforlifeworldrun.com/pl.

 

Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV

 

***

 

 

O TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie.

 

TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie) na licencji Koninklijke Philips N.V. TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

 

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku Biuro prasowe
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych
Zdrowie Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji
2025-01-15 | 14:00

Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji

Jednym z Twoich postanowień na nowy rok jest to, aby bardziej o siebie zadbać? Nic prostszego! Dzięki wysokiej jakości suplementom diety nie będziesz musiała podejmować
Zdrowie Filary pielęgnacji skóry atopowej
2024-12-30 | 09:00

Filary pielęgnacji skóry atopowej

Atopowe Zapalenie Skóry jest przewlekłą chorobą cywilizacyjną. Do jej objawów należą przesuszenie skóry, zaczerwienienie, podrażnienie i dotkliwy świąd, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.