Komunikaty PR

Philips Sound partnerem biegu charytatywnego Wings for Life World Run

2022-03-01  |  11:00
Biuro prasowe

 

Marka Philips Sound została globalnym partnerem biegu Wings for Life World Run, który w tym roku odbędzie się 8 maja o godzinie 13:00 w wielu miastach na całym świecie. Wszystkie środki zebrane podczas tej imprezy zostaną przeznaczone na badania nad wynalezieniem metody leczenia urazów rdzenia kręgowego. Aby zachęcić jak najwięcej osób do udziału w wydarzeniu, marka Philips Sound przygotowała dla fanów sportu vouchery uprawniające do bezpłatnego startu w biegu.

 

Wings for Life World Run to międzynarodowy bieg charytatywny organizowany od 2014 r. w wielu miastach na całym świecie. Środki zbierane podczas tej imprezy w postaci opłat startowych i datków wspierają badania mające na celu znalezienie skutecznej metody leczenia urazów rdzenia kręgowego. Rokrocznie tysiące ludzi z całego globu biega w imieniu tych, którzy nie mogą. Najbliższa edycja wydarzenia, którego globalnym partnerem została marka Philips Sound, odbędzie się już 8 maja o godz. 13:00.

 

Tego dnia biegacze na całym świecie wystartują dokładnie o tej samej porze i będą rywalizować na dwa sposoby: bieg z Samochodem Pościgowym organizowany w kilku wybranych miastach oraz bieg z Aplikacją, gdzie uczestnicy biegną po wyznaczonej przez siebie trasie z wykorzystaniem Aplikacji Wings for Life World Run. Niezależnie od wybranej formuły bieg nie ma konkretnej linii mety, a celem jest przebiegnięcie jak najdłuższej trasy, zanim dogoni nas prawdziwy lub wirtualny samochód pościgowy.

 

Marka Philips Sound, jako globalny partner imprezy, chce pomóc w rozpowszechnianiu jej idei oraz zachęcać entuzjastów sportu i zdrowego stylu życia do udziału w tym charytatywnym wydarzeniu i wsparcia badań nad metodami leczenia urazów rdzenia kręgowego. Właśnie dlatego każdy kto do 6 maja 2022 r. kupi słuchawki sportowe lub bezprzewodowy głośnik sportowy z oferty Philips Sound, otrzyma voucher uprawniający do biegu z Aplikacją Wings for Life World Run. Opłatę startową w tym przypadku w całości pokrywa Philips Sound.

 

 - Nasze produkty sportowe tworzymy z myślą, aby uprzyjemniać codzienny trening oraz zachęcić jak najwięcej osób do aktywności fizycznej. Zdajemy sobie przy tym sprawę, że nie każdy może czynnie uprawiać sport, dlatego tak ważne jest wsparcie takich inicjatyw jak Wings for Life World Run. Dzięki temu możemy wspólnie działać w szczytnym celu, jakim w tym przypadku jest wynalezienie metody leczenia urazów rdzenia kręgowego – powiedział Kostas Vouzas, dyrektor generalny TP Vision (Philips TV & Sound), komentując nawiązanie nowego partnerstwa.

 

Seria urządzeń sportowych Philips Sound zaprojektowanych z myślą o fanach aktywności fizycznej oferuje wiele funkcji przydatnych podczas treningu, jak np.: wbudowany w słuchawki czujnik tętna, elementy odblaskowe poprawiające widoczność, komfort użytkowania, odporność na pył oraz wysokiej jakości dźwięk. Dodatkowo uczestnicy biegu z Aplikacją Wings for Life World Run mogą w ramach muzycznej mobilizacji wybrać jedną z wielu składanek przygotowanych specjalnie na to wydarzenie oraz korzystać z poleceń głosowych dotyczących biegu.

 

Więcej na temat sposobu rejestracji z bezpłatnym voucherem od Philips Sound można znaleźć na stronie promocji. Więcej na temat biegu Wings for Life World Run można przeczytać na https://www.wingsforlifeworldrun.com/pl.

 

Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV

 

***

 

 

O TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie.

 

TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie) na licencji Koninklijke Philips N.V. TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

 

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Serce pod opieką - spotkania z kardiologiem Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:10

Serce pod opieką - spotkania z kardiologiem

Niezależnie od momentu rozpoznania choroby hematoonkologicznej, takiej jak np. przewlekła białaczka limfatyczna czy szpiczak plazmocytowy,  każdy pacjent powinien mieć świadomość, że
Zdrowie Diagnoza: krótkowzroczność. Jak dbać o wzrok dziecka i spowolnić postęp wady?
2024-09-27 | 01:00

Diagnoza: krótkowzroczność. Jak dbać o wzrok dziecka i spowolnić postęp wady?

Krótkowzroczność, jest coraz powszechniejszą wadą wzroku u dzieci i młodzieży. Jedną z jej najczęstszych przyczyn jest nadmierne wydłużenie osiowe gałki ocznej. Wada ta powoduje
Zdrowie Urazy zębów u dzieci. Jak dbać o prawidłową higienę po wypadku stomatologicznym?
2024-09-25 | 13:17

Urazy zębów u dzieci. Jak dbać o prawidłową higienę po wypadku stomatologicznym?

W dniach 20-21 września 2024 r. odbyła się 23. edycja Ogólnopolskiej Konferencji „Polka w Europie”, podczas której omawiano bieżącą sytuację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.