Komunikaty PR

Piękny uśmiech ze szczoteczką Tesla!

2023-09-08  |  16:42
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Dzięki technologii ultradźwiękowej szczoteczka wytwarza wibracje o wysokiej częstotliwości, które umożliwiają wnikanie pasty w głąb przestrzeni międzyzębowych. Za to prędkość obrotowa 42 000 oscylacji na minutę zapewnia dokładne i skuteczne czyszczenie.

Ładowanie raz w miesiącu

Ultradźwiękowa szczoteczka do zębów wyłącza się po dwóch minutach od włączenia, a po 30 sekundach wskazuje na zmianę strony mycia. Jest to duże ułatwienie - nie musisz myśleć ani się zastanawiać, czy minęły już dwie minuty. Żywotność baterii to 30 dni, czyli ładujesz szczoteczkę co miesiąc.

Jak szczoteczka ułatwi Ci życie?

Szczoteczka do zębów TESLA TS200 jest idealna dla każdego użytkownika. Dzięki czterem różnym trybom możesz wybrać jeden z nich, aby zapewnić pielęgnację zębów, dokładnie taką, która najlepiej odpowiada twoim potrzebom. 

Wybierz tryb, który Ci pasuje:

  • standardowy do codziennego użytku, 

  • lekki dla wrażliwych zębów,

  • pielęgnacji dziąseł,

  • wybielania –  do usuwania płytki nazębnej i kamienia nazębnego.

Oczywiście, szczoteczkę można połączyć przez Bluetooth z aplikacją Tesla Smart, dostępnej w języku polskim. Znajdziesz tam informacje o konieczności regularnej pielęgnacji oraz znaczenia wymiany główek szczoteczki.

Pod kolor Twojego życia

Dostępne są cztery kolory szczoteczki. Wybór ten pozwala dopasować szczoteczkę do własnych upodobań. Jaki kolor preferujesz:

  • klasyczny biały, 

  • elegancki czarny, 

  • zielonkawy,

  • czy może delikatny róż?

Obserwuj nas na Facebook’u - https://www.facebook.com/teslasmartpl 

i Instagramie - @teslasmartpl 

Więcej o produkcie: https://www.teslasmart.com/pl/tesla-smart-toothbrush-sonic-ts200

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.