Pomaganie, które daje radość - to już 5 lat portalu Helpuj.pl!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Istnieje dość błędne przekonanie o tym, że do pomagania potrzebne są środki finansowe. Portal Helpuj.pl, prowadzony przez Fundację Avalon, wie i uświadamia, że przepisem na wsparcie osób z niepełnosprawnościami jest ogrom chęci, dawka talentu oraz odrobina czasu wolnego. W portalu można założyć charytatywne wyzwanie, poprzez które wspomaga się wybraną zbiórkę. Ich cele są różne - na leczenie, rehabilitację, codzienne funkcjonowanie czy też spełnianie marzeń.
Przez 5 lat działania portalu podopieczni Fundacji Avalon założyli 802 zbiórki i zebrali łącznie ponad 4,8 miliona złotych. Jak Fundacja świętowała okrągłą rocznicę swojego portalu crowdfundingowego?
5 pytań na 5 urodziny
Wrzesień to czas wielkiego świętowania w Fundacji Avalon! Portal zbiórkowy Helpuj.pl obchodził 5 urodziny istnienia. Co o pomaganiu wiedzą przyjaciele Fundacji Avalon? Ilu ludzi wsparło już podopiecznych poprzez zbiórki? Czas na podsumowanie tych wyjątkowych 5 lat!
Portal Helpuj.pl oprócz możliwości zakładania zbiórek przez podopiecznych Fundacji Avalon, uwrażliwia społeczeństwo poprzez zachęcanie do zakładania wyzwań. Fundacja Avalon z okazji urodzin portalu postanowiła zadać 5 pytań swoim przyjaciołom, dziennikarzom, ludziom, którym pomoc osobom z niepełnosprawnościami nie jest obojętna.
- · Czym dla Ciebie jest pomaganie?
- · Co według Ciebie znaczy helpować?
- · W jaki sposób ostatnio pomogłeś i komu?
- · Czy ktoś Tobie pomógł w życiu? Jak się z tym czułeś?
- · Co byś doradził osobie, która szuka pomocy i osobie, która chciałaby zaangażować się w pomaganie?
Odpowiedzi na te pytania można zobaczyć w wyjątkowym, urodzinowym filmie!
Kreatywne dawanie – podopiecznym pomaganie!
Są 5 urodziny - muszą być i prezenty. Portal Helpuj.pl zachęca wszystkich, aby z tej okazji założyć wyzwanie i razem wspierać podopiecznych Fundacji Avalon. Zuzanna Makowska, koordynatorka portalu, objaśnia na czym polega ta forma pomocy:
“Możesz zadeklarować, że zaśpiewasz piosenkę, opublikujesz tomik poezji, zrobisz coś dowolnie szalonego, jeśli zbierzesz założoną kwotę na konkretną zbiórkę. W portalu Helpuj.pl zachęcamy do zakładania wyzwań, ponieważ chcemy, aby pomaganie zawsze łączyło się z radością i uśmiechem. To jak, podejmujesz wyzwanie na nasze piąte urodziny?”
Wyzwanie oraz zbiórkę można założyć na stronie internetowej: https://helpuj.pl/. Dołącz do grona helperów i pomóż nam pomagać!
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.