Komunikaty PR

Pomaganie w pięknym stylu! Akcja „Daj włos!” w Atrium Targówek

2024-02-29  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet, warszawskie centrum handlowe Atrium Targówek przeprowadzi akcję „Daj włos!” na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Już 8 i 9 marca, odwiedzające galerię kobiety będą mogły poddać się darmowej metamorfozie i ściąć włosy dla osób dotkniętych chorobami nowotworowymi!


Początkiem marca odwiedzające centrum handlowe Atrium Targówek kobiety będą mogły wziąć udział w akcji charytatywnej, której beneficjentkami są pacjentki zmagające się z chorobami onkologicznymi. Klientki warszawskiej galerii w tych dniach będą mogły wziąć udział w bezpłatnej metamorfozie i ściąć włosy, które następnie w formie peruk podarowane zostaną potrzebującym.

Do udziału zapraszamy kobiety, które mogą ściąć co najmniej 35 cm niefarbowanych włosów, mają wielkie serca i chcą zrobić coś dobrego dla drugiego człowieka. W trakcie akcji będzie również możliwość wpłaty datku na zakup peruk z włosów syntetycznych.

Strefa metamorfoz zlokalizowana będzie w pobliżu kawiarni Starbucks oraz drogerii Douglas i dostępna 8 i 9 marca, w godzinach 12.00 – 18.00. Nie bądź obojętna i wesprzyj akcję, a przy okazji spraw sobie nowy look!

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.