Pomaganie w pięknym stylu! Akcja „Daj włos!” w Atrium Targówek
Z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet, warszawskie centrum handlowe Atrium Targówek przeprowadzi akcję „Daj włos!” na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Już 8 i 9 marca, odwiedzające galerię kobiety będą mogły poddać się darmowej metamorfozie i ściąć włosy dla osób dotkniętych chorobami nowotworowymi!
Początkiem marca odwiedzające centrum handlowe Atrium Targówek kobiety będą mogły wziąć udział w akcji charytatywnej, której beneficjentkami są pacjentki zmagające się z chorobami onkologicznymi. Klientki warszawskiej galerii w tych dniach będą mogły wziąć udział w bezpłatnej metamorfozie i ściąć włosy, które następnie w formie peruk podarowane zostaną potrzebującym.
Do udziału zapraszamy kobiety, które mogą ściąć co najmniej 35 cm niefarbowanych włosów, mają wielkie serca i chcą zrobić coś dobrego dla drugiego człowieka. W trakcie akcji będzie również możliwość wpłaty datku na zakup peruk z włosów syntetycznych.
Strefa metamorfoz zlokalizowana będzie w pobliżu kawiarni Starbucks oraz drogerii Douglas i dostępna 8 i 9 marca, w godzinach 12.00 – 18.00. Nie bądź obojętna i wesprzyj akcję, a przy okazji spraw sobie nowy look!
Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Zrób sercu przysługę tego lata
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.