Komunikaty PR

"Mnie to dotyka" - kampania NAOS i NIPiP

2021-12-23  |  12:00
Biuro prasowe

Od początku pandemii marka NAOS bacznie przyglądała się problemowi przykrych konsekwencji stosowania silnych środków dezynfekujących. Wśród personelu pielęgniarskiego ręce są najczęściej używanym „narzędziem pracy” podczas pełnienia obowiązków, a problemy ze skórą rąk są niejednokrotnie tak duże, że uniemożliwiają wykonywanie pracy i spełnianie wymaganych procedur medycznych.

W celu głębszego zbadania problemu i jego skali, we wrześniu 2021 przeprowadzono wśród pielęgniarek i położnych ankietę, która stanowi dziś ważny głos polskiej ochrony zdrowia. Z zebranych danych wynika m.in, że pielęgniarki i położne podczas pracy dezynfekują ręce nawet do 150 razy dziennie, a ponad 50% ankietowanych pracowników ochrony zdrowia dezynfekuje ręce w godzinach pracy co najmniej 16 razy każdego dnia!

Firma NAOS postanowiła nie tylko zbadać problem, ale także edukować na temat negatywnych aspektów dezynfekcji w środowisku pielęgniarek oraz położnych. Akcja „To mnie dotyka" stawia na jasną komunikację problemu związanego z bolesnymi skutkami dezynfekcji rąk.

Marka NAOS nie tylko definiuje problemy, ale też odpowiada na nie realnymi rozwiązaniami. Eksperci z dziedziny dermatologii i biologii, biorąc pod uwagę zmieniające się zasady higieniczne, opracowali produkt, który może sprostać wymogom pandemicznym. Biphase Lipo alcooliąue to odpowiedź laboratoriów badawczych na problem suchej, podrażnionej skóry. Dzięki ekobiologicznemu podejściu nawet bardzo częste korzystanie z Biphase Lipo alcooliąue nie osłabia naturalnej bariery skórnej, ale ją pielęgnuje. Preparat eliminuje 99,9% wirusów, bakterii i drożdży już w 30 sekund od aplikacji. Nie zostawia uciążliwego zapachu i nie nawarstwia się na skórze.

Produkt Biphase lipo-Alcoolique ma z założenia pomagać – 100% zysków z jego sprzedaży trafi do instytucji i organizacji zajmujących się badaniami na rzecz walki z pandemią. W ramach akcji „Mnie to dotyka” NAOS przekaże też ponad 5000 sztuk pełnowartościowych produktów biobójczych szpitalom na terenie całej Polski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.