Komunikaty PR

Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn jako ambasador marki SuperMenu

2022-10-11  |  16:00
Biuro prasowe

Robert Lewandowski dołączył do marki cateringu Anny Lewandowskiej i jako ambasador SuperMenu będzie promować nowość w ofercie marki, czyli 3 diety dla mężczyzn – Active, Super Active i Power Active, jednocześnie zachęcając do zmiany nawyków na zdrowsze.

Marka SuperMenu powstała z pasji Anny Lewandowskiej – wielokrotnie nagradzanej sportsmenki, businesswoman oraz dietetyczki - do zdrowego stylu życia. Koncepcja SuperMenu została oparta o filozofię Anny Lewandowskiej, bazującą na 3 filarach: zdrowej diecie, aktywności fizycznej oraz równowadze psychicznej. 

„Od kilku lat razem z zespołem ekspertów konsekwentnie rozwijam markę SuperMenu. Stawiamy na zdrowe i jakościowe posiłki, z wykorzystaniem ekologicznych produktów z naszej szklarni. Zmiana sposobu żywienia jest często pierwszym krokiem do zmiany trybu życia i nawyków. Od dawna dostawaliśmy sygnały, że warto naszą ofertę diet rozszerzyć o propozycję dla aktywnych mężczyzn. Stworzyliśmy więc trzy warianty, tak, aby każdy z odbiorców mógł wybrać odpowiedni dla siebie rodzaj diety. Bardzo się cieszę, że Robert zgodził się zostać ambasadorem SuperMenu.  Jest on inspiracją dla wielu osób i przykładem jak istotne są zdrowe posiłki w osiąganiu indywidualnych celów.” – mówi Anna Lewandowska.

 

Robert Lewandowski jako ambasador SuperMenu, dołączy do Anny Lewandowskiej w misji zachęcania Polaków do zmiany nawyków żywieniowych na zdrowsze. 

 

„Doskonale wiem jak ważne w zachowaniu najlepszej formy i dobrego zdrowia są regularne posiłki, urozmaicona dieta bogata w niezbędne składniki odżywcze i odpowiednio dobrana kaloryczność. Dbanie o wszystkie te elementy bywa czasochłonne i wymaga sporej wiedzy, dlatego bardzo się cieszę, że w SuperMenu pojawiła się oferta skierowana do aktywnych sportowo mężczyzn. Bez względu na to, czy ktoś jest fanem treningu na siłowni, zapalonym triathlonistą czy kolarzem, bez problemu uda mu się dopasować idealną do swoich potrzeb dietę” – mówi Robert Lewandowski. „Trenując regularnie i korzystając z wygodnego, gotowego rozwiązania, jakim jest catering, zdecydowanie łatwiej osiągnąć widoczne rezultaty”. – dodaje Lewandowski. 

 

Zarówno Robert, jak i Anna Lewandowska podkreślają, że zdrowe nawyki i zbilansowana dieta nie wykluczają przyjemności z jedzenia i nie zmuszają do rezygnacji z ulubionych smaków. Często przejście na „dietę” kojarzy się z ograniczeniami i restrykcyjnymi zasadami. Posiłki w ofercie SuperMenu temu przeczą – marka stawia na dania, które są nie tylko pełnowartościowe i zdrowe, ale również smaczne i różnorodne. W menu znajdują m.in. sezonowe składniki, posiłki inspirowane międzynarodową kuchnią oraz smaczne desery bez cukru i pszenicy. Co więcej, w dietach dla mężczyzn pojawiają się ulubione posiłki Roberta Lewandowskiego, takie jak naleśniki, muffinki czy makaron z domowym pesto i orzeszkami pinii.

 

W ofercie znajdują się 3 diety dla mężczyzn, zakładające różny stopień aktywności i zapotrzebowania kalorycznego. Wszystkie uwzględniają wykluczenia stosowane w SuperMenu; brak białego cukru, pszenicy, surowego mleka krowiego oraz produktów wysoko przetworzonych.

 

Dieta Active to najbardziej uniwersalna z 3 propozycji diet, stworzona dla aktywnych fizycznie mężczyzn, którzy budują masę mięśniową i kształtują sylwetkę. Występuje w 5 opcjach kalorycznych (1500, 1750, 2000, 2500, 3000 kcal) i zakłada idealnie zbilansowany miks białka, węglowodanów, zdrowych tłuszczów i szerokiego spektrum witamin oraz składników mineralnych. Dieta Active jest optymalnym wyborem dla osób, które chcą budować masę mięśniową lub poprawiać swoje osiągnięcia sportowe, ale nie trenują wyczynowo i profesjonalnie.

 

Dieta Power Active przeznaczona jest dla mężczyzn, którzy trenują często (np. dwa razy dziennie), a ich treningi są ciężkie wytrzymałościowo. Zakłada kaloryczność w przedziale od 1750 do 4000 kcal. Posiłki skomponowano z myślą o entuzjastach takich sportów jak biegi długodystansowe, triathlon czy kolarstwo. Zapewniają odpowiednią dawkę energii oraz możliwość regeneracji między sesjami treningowymi. Założeniem diety jest zwiększona podaż węglowodanów, które stanowią najważniejsze i najłatwiej wykorzystywane paliwo dla pracujących mięśni. Odpowiednia ilość węglowodanów w codziennej diecie zapewnia także optymalną regenerację glikogenu mięśniowego, którego odpowiednie zapasy gwarantują maksymalną wydolność fizyczną w trakcie każdej sesji treningowej. 

 

Oprócz idealnie skomponowanych posiłków o odpowiedniej kaloryczności dieta Power Active zakłada szósty posiłek w postaci napoju izotonicznego, który zapewnia nawodnienie organizmu po intensywnym wysiłku.

 

Dieta Super Active została skomponowana przede wszystkim dla mężczyzn, którzy trenują siłowo. Występuje w 6 opcjach kalorycznych (1750, 2000, 2500, 3000, 3500, 4000 kcal). Dieta została oparta na odpowiednio wysokiej dla osób aktywnych zawartości białka, która pomaga w budowie masy mięśniowej w trakcie treningu siłowego i ma wpływ na regenerację układu mięśniowego oraz właściwą adaptację treningową. Wykorzystywane przez SuperMenu źródła białka są jak najbardziej różnorodne; w diecie Super Active można znaleźć zarówno białko pochodzenia zwierzęcego, jak i roślinnego (wołowina, drób, ale także ryby, jajka i nasiona roślin strączkowych). 

 

Do menu dodane zostały koktajle proteinowe jako skoncentrowane źródło witamin, składników mineralnych i przeciwutleniaczy z dodatkiem łatwo przyswajalnego białka. Zapewniają nie tylko optymalną regenerację, ale też wygodę.

 

 

 

O dietach SuperMenu

 

Bez względu na wybrany wariant diety z SuperMenu można mieć pewność, że codzienna dieta nie będzie monotonna, a dania nie będą się powtarzać częściej niż co 90 dni. Marka stawia na różnorodność, tworząc zbilansowane jadłospisy w oparciu o ponad 12 000 receptur i pulę 2500 jakościowych składników. SuperMenu oferuje również dania oparte na sezonowych składnikach, które zmieniają się w zależności od pory roku. Wszystkie diety uwzględniają wykluczenia stosowane w SuperMenu; brak białego cukru, pszenicy, surowego mleka krowiego oraz produktów wysoko przetworzonych. Wykorzystywane w dietach ekologiczne zioła (np. bazylia, cząber, mięta, rozmaryn, itd.) uprawiane są we własnej szklarni marki. SuperMenu wykorzystuje w daniach również własne wędliny, produkowane bez dodatku konserwantów i substancji wzmacniających smak, oraz domowy chleb, który stanowi część pieczywa serwowanego w ramach diet marki.

 

 

O SuperMenu

 

SuperMenu to zdrowy catering o zasięgu ogólnopolskim, tworzony przez Annę Lewandowską w oparciu o jej filozofię, która bazuje na 3 filarach: zdrowej diecie, aktywności fizycznej oraz równowadze psychicznej. Marka powstała z pasji Anny Lewandowskiej do zdrowego stylu życia i staranności w doborze najwyższej jakości składników. Celem marki jest zmiana nawyków Polaków na zdrowsze i bycie wiodącym cateringiem w Polsce. Kompozycje diet, wykluczenia produktów i smaczne, zdrowe dania to w dalszym ciągu koncepcja opracowywana przez Annę Lewandowską wraz z zespołem innych ekspertów ds. żywienia.

 

SuperMenu produkuje swoje posiłki we własnym, nowoczesnym zakładzie spełniającym najwyższe standardy bezpieczeństwa produkcji i jako jedyny catering posiada Certyfikat ISO 22000, który jest wiarygodnym dowodem, że wszystkie procesy realizowane w przedsiębiorstwie są nadzorowane, a organizacja zapewnia właściwy poziom bezpieczeństwa i jakości żywności

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.