Komunikaty PR

Ruszyła akcja #SupermenkiNaszychCzasów

2020-05-25  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko

Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl

Ruszyła  akcja #SupermenkiNaszychCzasów

 

Pandemia spowodowana wirusem Covid19 zmieniła życie nas wszystkich. Jednych pozbawiła cennych zasobów, a przed innymi postawiła nowe wyzwania. Wielu z nas w okresie, gdy obowiązywała najbardziej restrykcyjna kwarantanna, mogło zostać bezpiecznie w domu, zamawiać najpotrzebniejsze rzeczy przez Internet… Ale byli i są ciągle wśród nas tacy, którzy z narażeniem życia i zdrowia każdego dnia, od wielu tygodni chodzą do pracy, służą nam wszystkim w tym trudnym czasie. Świadomość poświęcenia i odwagi tych osób była inspiracją do zorganizowania akcji Supermenki Naszych Czasów. Ostatnimi czasy wsparcie społeczne dla tych kobiet niestety mocno zmalało i odradza się często w formie hejtu i nienawiści. Celem kampanii jest przypomnienie społeczeństwu ich zaangażowania, pomocy, godnej naśladowania postawy. Projekt ma pokazać historie różnych kobiet w całej Polsce, które zasługują na uznanie i podziękowania. Więcej informacji na stronie: bit.ly/SupermenkiNaszychCzasów 

 

 

#SupermenkiNaszychCzasów

 

Lekarze, pielęgniarki, ratownicy medyczni, ale także ... farmaceutki w aptece, kobiety pracujące w ochronie, panie kierujące autobusami, pracujące w lokalnej piekarni, czy wreszcie dostarczające przesyłki – wszystkie one łączy jedno… Niezależnie od swojej obawy o zdrowie i życie swoje oraz swoich najbliższych, każdego dnia wyruszają do pracy. Dzięki nim mamy co jeść, jak dojechać do pracy, wysłać ważną przesyłkę… nie ma co się oszukiwać, bez nich nie przetrwalibyśmy tej kwarantanny. Czas im podziękować. Każdy z nas na pewno ma obok siebie taką kobietę, która przyczyniła się do naszego komfortu i zdrowia – warto je docenić i spowodować, by więcej osób usłyszało ich inspirujące historie, nominując je do akcji #SupermenkiNaszychCzasów.

 

Jak nominować osoby do plebiscytu #SupermenkiNaszychCzasów?

 

Akcja obejmuje wszystkie panie, które działają na pierwszej linii frontu, nie tylko tej oczywistej. Kandydatki do akcji mogą zgłaszać także osoby trzecie. Od 18 maja do 30 czerwca wszystkie nominacje opublikowane zostaną pod adresem bit.ly/supermenkinaszychczasów, a co tydzień wybrane historie nominowanych Supermenek zostaną nagrodzone biustonoszami sportowymi ufundowanymi przez markę Panache. Na zgłoszenia do akcji #SupermenkiNaszychCzasów jest czas do 28 czerwca br*.

 

 

Doceniajmy, inspirujmy, wspierajmy

 

Wszystkie osoby, które chcą DOCENIĆ wkład Supermenek Naszych Czasów, to może być sąsiadka, która szyła maseczki lub pomaga starszym osobom w robieniu zakupów, pani z osiedlowego sklepu, mogą je nominować do 28 czerwca br. na stronie: bit.ly/SupermenkiNaszychCzasów

 

Organizatorzy podkreślają, że akcja #SupermenkiNaszychCzasów ma służyć głównie temu, by się nawzajem inspirować. Jak pokazuje wiele badań, pomaganie innym nawet w minimalny sposób bywa zbawienne dla wszystkich i wspieranych i tych, co tę pomoc oferują.

 

Aby nominować Supermenkę Naszych Czasów wystarczy wejść na stronę: bit.ly/SupermenkiNaszychCzasów  

 

*Regulamin akcji znajduje się na bit.ly/supermenkinaszychczasów

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Primoloko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.