#SEEDIABETES - PODZIEL SIĘ HISTORIĄ SWOJEJ CUKRZYCY

Materiały Prasowe
Materiały Prasowe
Warszawa
00-000 Warszawa
poczta|poczta.pl| |poczta|poczta.pl
000000000
Strona www
- W ramach tegorocznych obchodów Światowego Dnia Cukrzycy (World Diabetes Day) przez cały listopad osoby chore na cukrzycę oraz ich bliscy łączą siły na całym świecie na rzecz budowania świadomości o tej chorobie, aby pomóc społeczności diabetologicznej poczuć się bardziej widzianą i słyszaną.
- Maja Makowska, Adrianna Maciejczyk i Maciej Łysiak to członkowie Dexcom Warriors – społeczności użytkowników systemu ciągłego monitorowania glikemii Dexcom G6, którzy prezentują zaprojektowane przez siebie plastry na sensor systemu ciągłego monitorowania glukozy (CGM-rt) Dexcom G6, aby za ich pośrednictwem opowiedzieć swoją „historię cukrzycy”.
Dexcom, światowy lider oferujący systemy ciągłego monitorowania stężenia glikemii w czasie rzeczywistym (CGM-rt) u osób z cukrzycą typu 1 i 2, jego partnerzy oraz uczestnicy Dexcom Warriors po raz kolejny pomogą światu zwrócić uwagę na problem cukrzycy (#SeeDiabetes) i zaproszą społeczność diabetologiczną do twórczego wyrażenia wyjątkowych historii ze swojego codziennego życia z cukrzycą – poprzez możliwość zaprojektowania grafik na plastry sensora Dexcom G6.
W Polsce konkurs zainicjowało troje ambasadorów Dexcom Warriors, którzy jako pierwsi zaprojektowali własne indywidualne plastry i pokazali je na swoich kanałach w mediach społecznościowych, prezentując przy tym osobiste historie, poprzez które pragną pomóc osobom chorym na cukrzycę poczuć się bardziej widzianymi i słyszanymi, niezależnie od tego skąd pochodzą i gdzie mieszkają. Plastry z własnym projektem przygotowali: triathlonistka Maja Makowska „Sugar Woman” (zdiagnozowana w wieku 8 lat), edukatorka i blogerka Adrianna Maciejczyk „Ja Cukrzyk” (zdiagnozowana w wieku 17 lat) oraz psycholog, youtuber, edukator Maciej Łysiak „Nie słodzę” (zdiagnozowany w wieku 21 lat). Autorskie projekty są odzwierciedleniem ich osobistych doświadczeń i symbolicznie obrazują co oznacza dla nich hasło #SeeDiabetes, zachęcając jednocześnie innych do podzielenia się swoją własną interpretacją poprzez wzięcie udziału w konkursie.
Maja Makowska, triathlonistka, ultrakolarka, wielokrotna uczestniczka zawodów Ironman i ambasadorka Dexcom Warriors: „Każdego roku staram się zaangażować w obchody Światowego Dnia Cukrzycy. Doskonale wiem, jak ważne jest podnoszenie świadomości wśród społeczności diabetologicznej, zwłaszcza osób nowo zdiagnozowanych i ich rodzin, a także dzielenie się wiedzą i osobistymi doświadczeniami na temat choroby i radzenia sobie z nią. Nie wyobrażam sobie życia bez sportu, a uprawiania sportu z cukrzycą bez Dexcom G6. Cieszę się, że jako Dexcom Warrior korzystam z technologii CGM-rt, bo dzięki niej odzyskałam wolność i utrzymuję chorobę pod kontrolą. Mam nadzieję, że projekt plastra na sensor, który zaproponowałam, przyciągnie uwagę i jednocześnie uświadomi innym pacjentom, że cukrzycę można kontrolować, można z nią żyć, a osoby z cukrzycą mogą żyć pełnią życia.”
Konkurs rusza 14 listopada, w Światowy Dzień Cukrzycy. Autorskie projekty należy zgłaszać do 27 listopada drogą mailową na adres seediabetes@dexcompolska.pl lub opublikować pod konkursowymi postami Dexcom Warriors w mediach społecznościowych. Spośród osób, które prześlą w konkursie własne propozycje projektów, troje ambasadorów Dexcom Warriors wybierze 3 zwycięzców, dla których Dexcom wyprodukuje i przekaże po 5 plastrów na sensor. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest pod adresem: http://dexcompolska.pl/seediabetes.
Tomasz Borowy, Prezes Zarządu Proglikemia, oficjalnego dystrybutora Dexcom w Polsce: „Społeczność Dexcom Warriors w Polsce to diabetycy, którzy łamią stereotyp pacjenta z cukrzycą i każdego dnia udowadniają, że choroba nie musi ograniczać. Pokazują jak spełniają swoje marzenia, nawet te najbardziej ekstremalne, i że mogą znaleźć spełnienie zarówno w życiu zawodowym, jak i rodzinnym. Cieszę się, że Dexcom CGM-rt może im pomóc w ułatwieniu i poprawie zarządzania cukrzycą”.
***
Informacje o firmie DexCom, Inc.
DexCom, Inc. umożliwia kontrolowanie cukrzycy w czasie rzeczywistym dzięki innowacyjnym systemom ciągłego monitorowania glikemii (CGM-rt). Firma Dexcom z siedzibą w San Diego w Kalifornii, prowadząca działalność w całej Europie i wybranych częściach Azji/Oceanii, stała się liderem w wykorzystaniu technologii na potrzeby opieki diabetologicznej. Wsłuchując się w potrzeby użytkowników, opiekunów i dostawców, Dexcom upraszcza i poprawia zarządzanie cukrzycą na całym świecie. Więcej informacji o Dexcom CGM-rt można znaleźć na stronie https://www.dexcom.com/pl-PL.

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.