#SEEDIABETES - PODZIEL SIĘ HISTORIĄ SWOJEJ CUKRZYCY

Materiały Prasowe
Materiały Prasowe
Warszawa
00-000 Warszawa
poczta|poczta.pl| |poczta|poczta.pl
000000000
Strona www
- W ramach tegorocznych obchodów Światowego Dnia Cukrzycy (World Diabetes Day) przez cały listopad osoby chore na cukrzycę oraz ich bliscy łączą siły na całym świecie na rzecz budowania świadomości o tej chorobie, aby pomóc społeczności diabetologicznej poczuć się bardziej widzianą i słyszaną.
- Maja Makowska, Adrianna Maciejczyk i Maciej Łysiak to członkowie Dexcom Warriors – społeczności użytkowników systemu ciągłego monitorowania glikemii Dexcom G6, którzy prezentują zaprojektowane przez siebie plastry na sensor systemu ciągłego monitorowania glukozy (CGM-rt) Dexcom G6, aby za ich pośrednictwem opowiedzieć swoją „historię cukrzycy”.
Dexcom, światowy lider oferujący systemy ciągłego monitorowania stężenia glikemii w czasie rzeczywistym (CGM-rt) u osób z cukrzycą typu 1 i 2, jego partnerzy oraz uczestnicy Dexcom Warriors po raz kolejny pomogą światu zwrócić uwagę na problem cukrzycy (#SeeDiabetes) i zaproszą społeczność diabetologiczną do twórczego wyrażenia wyjątkowych historii ze swojego codziennego życia z cukrzycą – poprzez możliwość zaprojektowania grafik na plastry sensora Dexcom G6.
W Polsce konkurs zainicjowało troje ambasadorów Dexcom Warriors, którzy jako pierwsi zaprojektowali własne indywidualne plastry i pokazali je na swoich kanałach w mediach społecznościowych, prezentując przy tym osobiste historie, poprzez które pragną pomóc osobom chorym na cukrzycę poczuć się bardziej widzianymi i słyszanymi, niezależnie od tego skąd pochodzą i gdzie mieszkają. Plastry z własnym projektem przygotowali: triathlonistka Maja Makowska „Sugar Woman” (zdiagnozowana w wieku 8 lat), edukatorka i blogerka Adrianna Maciejczyk „Ja Cukrzyk” (zdiagnozowana w wieku 17 lat) oraz psycholog, youtuber, edukator Maciej Łysiak „Nie słodzę” (zdiagnozowany w wieku 21 lat). Autorskie projekty są odzwierciedleniem ich osobistych doświadczeń i symbolicznie obrazują co oznacza dla nich hasło #SeeDiabetes, zachęcając jednocześnie innych do podzielenia się swoją własną interpretacją poprzez wzięcie udziału w konkursie.
Maja Makowska, triathlonistka, ultrakolarka, wielokrotna uczestniczka zawodów Ironman i ambasadorka Dexcom Warriors: „Każdego roku staram się zaangażować w obchody Światowego Dnia Cukrzycy. Doskonale wiem, jak ważne jest podnoszenie świadomości wśród społeczności diabetologicznej, zwłaszcza osób nowo zdiagnozowanych i ich rodzin, a także dzielenie się wiedzą i osobistymi doświadczeniami na temat choroby i radzenia sobie z nią. Nie wyobrażam sobie życia bez sportu, a uprawiania sportu z cukrzycą bez Dexcom G6. Cieszę się, że jako Dexcom Warrior korzystam z technologii CGM-rt, bo dzięki niej odzyskałam wolność i utrzymuję chorobę pod kontrolą. Mam nadzieję, że projekt plastra na sensor, który zaproponowałam, przyciągnie uwagę i jednocześnie uświadomi innym pacjentom, że cukrzycę można kontrolować, można z nią żyć, a osoby z cukrzycą mogą żyć pełnią życia.”
Konkurs rusza 14 listopada, w Światowy Dzień Cukrzycy. Autorskie projekty należy zgłaszać do 27 listopada drogą mailową na adres seediabetes@dexcompolska.pl lub opublikować pod konkursowymi postami Dexcom Warriors w mediach społecznościowych. Spośród osób, które prześlą w konkursie własne propozycje projektów, troje ambasadorów Dexcom Warriors wybierze 3 zwycięzców, dla których Dexcom wyprodukuje i przekaże po 5 plastrów na sensor. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest pod adresem: http://dexcompolska.pl/seediabetes.
Tomasz Borowy, Prezes Zarządu Proglikemia, oficjalnego dystrybutora Dexcom w Polsce: „Społeczność Dexcom Warriors w Polsce to diabetycy, którzy łamią stereotyp pacjenta z cukrzycą i każdego dnia udowadniają, że choroba nie musi ograniczać. Pokazują jak spełniają swoje marzenia, nawet te najbardziej ekstremalne, i że mogą znaleźć spełnienie zarówno w życiu zawodowym, jak i rodzinnym. Cieszę się, że Dexcom CGM-rt może im pomóc w ułatwieniu i poprawie zarządzania cukrzycą”.
***
Informacje o firmie DexCom, Inc.
DexCom, Inc. umożliwia kontrolowanie cukrzycy w czasie rzeczywistym dzięki innowacyjnym systemom ciągłego monitorowania glikemii (CGM-rt). Firma Dexcom z siedzibą w San Diego w Kalifornii, prowadząca działalność w całej Europie i wybranych częściach Azji/Oceanii, stała się liderem w wykorzystaniu technologii na potrzeby opieki diabetologicznej. Wsłuchując się w potrzeby użytkowników, opiekunów i dostawców, Dexcom upraszcza i poprawia zarządzanie cukrzycą na całym świecie. Więcej informacji o Dexcom CGM-rt można znaleźć na stronie https://www.dexcom.com/pl-PL.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.