Komunikaty PR

#SEEDIABETES - PODZIEL SIĘ HISTORIĄ SWOJEJ CUKRZYCY

2022-11-16  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Materiały Prasowe
Materiały Prasowe

Warszawa
00-000 Warszawa
poczta|poczta.pl| |poczta|poczta.pl
000000000
Strona www
  • W ramach tegorocznych obchodów Światowego Dnia Cukrzycy (World Diabetes Day) przez cały listopad osoby chore na cukrzycę oraz ich bliscy łączą siły na całym świecie na rzecz budowania świadomości o tej chorobie, aby pomóc społeczności diabetologicznej poczuć się bardziej widzianą i słyszaną. 
  • Maja Makowska, Adrianna Maciejczyk i Maciej Łysiak to członkowie Dexcom Warriors – społeczności użytkowników systemu ciągłego monitorowania glikemii Dexcom G6, którzy prezentują zaprojektowane przez siebie plastry na sensor systemu ciągłego monitorowania glukozy (CGM-rt) Dexcom G6, aby za ich pośrednictwem opowiedzieć swoją „historię cukrzycy”.

 

Dexcom, światowy lider oferujący systemy ciągłego monitorowania stężenia glikemii w czasie rzeczywistym (CGM-rt) u osób z cukrzycą typu 1 i 2, jego partnerzy oraz uczestnicy Dexcom Warriors po raz kolejny pomogą światu zwrócić uwagę na problem cukrzycy (#SeeDiabetes) i zaproszą społeczność diabetologiczną do twórczego wyrażenia wyjątkowych historii ze swojego codziennego życia z cukrzycą – poprzez możliwość zaprojektowania grafik na plastry sensora Dexcom G6. 

W Polsce konkurs zainicjowało troje ambasadorów Dexcom Warriors, którzy jako pierwsi zaprojektowali własne indywidualne plastry i pokazali je na swoich kanałach w mediach społecznościowych, prezentując przy tym osobiste historie, poprzez które pragną pomóc osobom chorym na cukrzycę poczuć się bardziej widzianymi i słyszanymi, niezależnie od tego skąd pochodzą i gdzie mieszkają. Plastry z własnym projektem przygotowali: triathlonistka Maja Makowska „Sugar Woman” (zdiagnozowana w wieku 8 lat), edukatorka i blogerka Adrianna Maciejczyk „Ja Cukrzyk” (zdiagnozowana w wieku 17 lat) oraz psycholog, youtuber, edukator Maciej Łysiak „Nie słodzę” (zdiagnozowany w wieku 21 lat). Autorskie projekty są odzwierciedleniem ich osobistych doświadczeń i symbolicznie obrazują co oznacza dla nich hasło #SeeDiabetes, zachęcając jednocześnie innych do podzielenia się swoją własną interpretacją poprzez wzięcie udziału w konkursie.

Maja Makowska, triathlonistka, ultrakolarka, wielokrotna uczestniczka zawodów Ironman i ambasadorka Dexcom Warriors: „Każdego roku staram się zaangażować w obchody Światowego Dnia Cukrzycy. Doskonale wiem, jak ważne jest podnoszenie świadomości wśród społeczności diabetologicznej, zwłaszcza osób nowo zdiagnozowanych i ich rodzin, a także dzielenie się wiedzą i osobistymi doświadczeniami na temat choroby i radzenia sobie z nią. Nie wyobrażam sobie życia bez sportu, a uprawiania sportu z cukrzycą bez Dexcom G6. Cieszę się, że jako Dexcom Warrior korzystam z technologii CGM-rt, bo dzięki niej odzyskałam wolność i utrzymuję chorobę pod kontrolą. Mam nadzieję, że projekt plastra na sensor, który zaproponowałam, przyciągnie uwagę i jednocześnie uświadomi innym pacjentom, że cukrzycę można kontrolować, można z nią żyć, a osoby z cukrzycą mogą żyć pełnią życia.”

Konkurs rusza 14 listopada, w Światowy Dzień Cukrzycy. Autorskie projekty należy zgłaszać do 27 listopada drogą mailową na adres seediabetes@dexcompolska.pl lub opublikować pod konkursowymi postami Dexcom Warriors w mediach społecznościowych. Spośród osób, które prześlą w konkursie własne propozycje projektów, troje ambasadorów Dexcom Warriors wybierze 3 zwycięzców, dla których Dexcom wyprodukuje i przekaże po 5 plastrów na sensor. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest pod adresem: http://dexcompolska.pl/seediabetes.
 
Tomasz Borowy, Prezes Zarządu Proglikemia, oficjalnego dystrybutora Dexcom w Polsce: „Społeczność Dexcom Warriors w Polsce to diabetycy, którzy łamią stereotyp pacjenta z cukrzycą i każdego dnia udowadniają, że choroba nie musi ograniczać. Pokazują jak spełniają swoje marzenia, nawet te najbardziej ekstremalne, i że mogą znaleźć spełnienie zarówno w życiu zawodowym, jak i rodzinnym. Cieszę się, że Dexcom CGM-rt może im pomóc w ułatwieniu i poprawie zarządzania cukrzycą”.

***

Informacje o firmie DexCom, Inc.
DexCom, Inc. umożliwia kontrolowanie cukrzycy w czasie rzeczywistym dzięki innowacyjnym systemom ciągłego monitorowania glikemii (CGM-rt). Firma Dexcom z siedzibą w San Diego w Kalifornii, prowadząca działalność w całej Europie i wybranych częściach Azji/Oceanii, stała się liderem w wykorzystaniu technologii na potrzeby opieki diabetologicznej. Wsłuchując się w potrzeby użytkowników, opiekunów i dostawców, Dexcom upraszcza i poprawia zarządzanie cukrzycą na całym świecie. Więcej informacji o Dexcom CGM-rt można znaleźć na stronie https://www.dexcom.com/pl-PL. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Materiały Prasowe
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.