Serwis Adamed Expert także dla pielęgniarek i położnych
W ramach serwisu Adamed Expert od września dostępna jest podstrona dedykowana pielęgniarkom, pielęgniarzom i położnym. To obiektywne i rzetelne treści merytoryczne –pogłębiające możliwość edukacji, rozwoju zawodowego, ale także porady z zakresu prawa, czy wsparcia psychologicznego dla tej grupy zawodów medycznych.
ADAMED Expert to portal wiedzy medycznej stworzony przez Adamed Pharma w 2020 r. Zawiera bieżącą wiedzę medyczną oraz merytoryczne treści opracowywane przez wybitnych specjalistów w swoich dziedzinach. Portal skierowany jest zarówno do pacjentów i ich opiekunów, jak również przedstawicieli zawodów medycznych: lekarzy, farmaceutów, a od września br. – także do pielęgniarek, pielęgniarzy i położnych. Na start opublikowano w niej ponad 100 materiałów merytorycznych - w działach Aktualności, Specjalizacje i Specjalności, Prawo, Psychologia, Wideo i Podcasty. Serwis dostępny jest pod adresem www.adamed.expert/pielegniarka.
Pielęgniarki potrzebują wielowymiarowego wsparcia
Zgodnie z nowym modelem opieki zdrowotnej pielęgniarki uzyskują coraz większe kompetencje i uprawnienia. Misją Adamed Expert jest zaangażowanie się w doskonalenie zawodowe oraz zapewnienie wsparcia potrzebnego w procesie wykonywania zawodu pielęgniarki, pielęgniarza i położnych. Adamed Pharma dostrzegając i doceniając chęć pogłębiania wiedzy i podążanie za najnowszymi wytycznymi medycznymi przez tę część środowiska medycznego kompleksowo odpowiada na jej potrzeby.
- Z naszej codziennej pracy wiemy, jak bardzo pielęgniarki i położne są otwarte na nową wiedzę i edukację. Dlatego chcą mieć do niej nieograniczony dostęp w dowolnym momencie i wygodnej formie. Jak same deklarują, poszukują przede wszystkim aktualnych informacji, które będą mogły wykorzystać w pracy. To właśnie chęć popularyzacji najlepszych standardów medycznych i eksperckiej wiedzy wśród profesjonalistów medycznych stała się ideą przyświecającą stworzeniu platformy Adamed Expert, która towarzyszyła nam także podczas tworzenia założeń podstrony dla pielęgniarek i położnych - mówi Sylwia Berdzik-Kalarus, Członek Zarządu Adamed Pharma S.A., Dyrektor ds. Operacji Komercyjnych i Rozwoju Biznesu.
Pielęgniarki, zgodnie z wywiadami jakie zebrane zostały podczas konsultacji poprzedzających start podstrony - potrzebują wielowymiarowego wsparcia. Mowa tu nie tylko o wiedzy stricte pielęgniarskiej, ale też tej z innych pozazawodowych obszarów, takich jak psychologia, prawo, mediacje, komunikacja, negocjacje czy zarządzanie czasem.
- Ze strony pielęgniarek i położnych, z którymi jesteśmy w kontakcie, często padają pytania, jak lepiej komunikować się z pacjentem, czy i kiedy pielęgniarka może odmówić świadczenia zdrowotnego lub jaki jest konkretnie zakres uprawnień do samodzielnego podawania leków czy udzielania świadczeń zdrowotnych bez zlecenia lekarskiego. W naszym serwisie eksperci odpowiadają na te i podobne pytania, które pojawiają się i dotyczą codziennej pracy na styku różnych medycznych i pozamedycznych obszarów – komentuje Grzegorz Firczyk, Digital Marketing & eCommerce Dyrektor.
Serwis oferuje kilka funkcjonalności, w zależności od wybranego wariantu korzystania. Dedykowane, specjalistyczne treści są dostępne dla lekarzy, farmaceutów i pielęgniarek po zalogowaniu.
- Szerzące się fałszywe wiadomości sprawiają, że bardzo trudno jest odnaleźć rzetelne i sprawdzone źródła informacji online. Dlatego Adamed Pharma dostarcza wiarygodne i zweryfikowane materiały - podsumowuje Grzegorz Firczyk.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.