Komunikaty PR

Serwis Adamed Expert także dla pielęgniarek i położnych

2023-09-29  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
.
Kotara News

.
. Warszawa
kotara.news|gmail.com| |kotara.news|gmail.com
000000000
..

W ramach serwisu Adamed Expert od września dostępna jest podstrona dedykowana pielęgniarkom, pielęgniarzom i położnym. To obiektywne i rzetelne treści merytoryczne –pogłębiające możliwość edukacji, rozwoju zawodowego, ale także porady z zakresu prawa, czy wsparcia psychologicznego dla tej grupy zawodów medycznych.

 

ADAMED Expert  to portal wiedzy medycznej stworzony przez Adamed Pharma w 2020 r. Zawiera bieżącą wiedzę medyczną oraz merytoryczne treści opracowywane przez wybitnych specjalistów w swoich dziedzinach. Portal skierowany jest zarówno do pacjentów i ich opiekunów, jak również przedstawicieli zawodów medycznych: lekarzy, farmaceutów, a od września br. – także do pielęgniarek, pielęgniarzy i położnych. Na start opublikowano w niej ponad 100 materiałów merytorycznych - w działach Aktualności, Specjalizacje i Specjalności, Prawo, Psychologia, Wideo i Podcasty. Serwis dostępny jest pod adresem www.adamed.expert/pielegniarka.

 

Pielęgniarki potrzebują wielowymiarowego wsparcia

 

Zgodnie z nowym modelem opieki zdrowotnej pielęgniarki uzyskują coraz większe kompetencje i uprawnienia. Misją Adamed Expert jest zaangażowanie się w doskonalenie zawodowe oraz zapewnienie wsparcia potrzebnego w procesie wykonywania zawodu pielęgniarki, pielęgniarza i położnych. Adamed Pharma dostrzegając i doceniając chęć pogłębiania wiedzy i podążanie za najnowszymi wytycznymi medycznymi przez tę część środowiska medycznego kompleksowo odpowiada na jej potrzeby.

 

- Z naszej codziennej pracy wiemy, jak bardzo pielęgniarki i położne są otwarte na nową wiedzę i edukację. Dlatego chcą mieć do niej nieograniczony dostęp w dowolnym momencie i wygodnej formie. Jak same deklarują, poszukują przede wszystkim aktualnych informacji, które będą mogły wykorzystać w pracy. To właśnie chęć popularyzacji najlepszych standardów medycznych i eksperckiej wiedzy wśród profesjonalistów medycznych stała się ideą przyświecającą stworzeniu platformy Adamed Expert, która towarzyszyła nam także podczas tworzenia założeń podstrony dla pielęgniarek i położnych - mówi Sylwia Berdzik-Kalarus, Członek Zarządu Adamed Pharma S.A., Dyrektor ds. Operacji Komercyjnych i Rozwoju Biznesu.

 

Pielęgniarki, zgodnie z wywiadami jakie zebrane zostały podczas konsultacji poprzedzających start podstrony - potrzebują wielowymiarowego wsparcia. Mowa tu nie tylko o wiedzy stricte pielęgniarskiej, ale też tej z innych pozazawodowych obszarów, takich jak psychologia, prawo, mediacje, komunikacja, negocjacje czy zarządzanie czasem.

 

- Ze strony pielęgniarek i położnych, z którymi jesteśmy w kontakcie, często padają pytania, jak lepiej komunikować się z pacjentem, czy i kiedy pielęgniarka może odmówić świadczenia zdrowotnego lub jaki jest konkretnie zakres uprawnień do samodzielnego podawania leków czy udzielania świadczeń zdrowotnych bez zlecenia lekarskiego. W naszym serwisie eksperci odpowiadają na te i podobne pytania, które pojawiają się i dotyczą codziennej pracy na styku różnych medycznych i pozamedycznych obszarów – komentuje Grzegorz Firczyk, Digital Marketing & eCommerce Dyrektor.

 

Serwis oferuje kilka funkcjonalności, w zależności od wybranego wariantu korzystania. Dedykowane, specjalistyczne treści są dostępne dla lekarzy, farmaceutów i pielęgniarek po zalogowaniu.

 

- Szerzące się fałszywe wiadomości sprawiają, że bardzo trudno jest odnaleźć rzetelne i sprawdzone źródła informacji online. Dlatego Adamed Pharma dostarcza wiarygodne i zweryfikowane materiały - podsumowuje Grzegorz Firczyk.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kotara News
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.