Komunikaty PR

Serwis Adamed Expert także dla pielęgniarek i położnych

2023-09-29  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
.
Kotara News

.
. Warszawa
kotara.news|gmail.com| |kotara.news|gmail.com
000000000
..

W ramach serwisu Adamed Expert od września dostępna jest podstrona dedykowana pielęgniarkom, pielęgniarzom i położnym. To obiektywne i rzetelne treści merytoryczne –pogłębiające możliwość edukacji, rozwoju zawodowego, ale także porady z zakresu prawa, czy wsparcia psychologicznego dla tej grupy zawodów medycznych.

 

ADAMED Expert  to portal wiedzy medycznej stworzony przez Adamed Pharma w 2020 r. Zawiera bieżącą wiedzę medyczną oraz merytoryczne treści opracowywane przez wybitnych specjalistów w swoich dziedzinach. Portal skierowany jest zarówno do pacjentów i ich opiekunów, jak również przedstawicieli zawodów medycznych: lekarzy, farmaceutów, a od września br. – także do pielęgniarek, pielęgniarzy i położnych. Na start opublikowano w niej ponad 100 materiałów merytorycznych - w działach Aktualności, Specjalizacje i Specjalności, Prawo, Psychologia, Wideo i Podcasty. Serwis dostępny jest pod adresem www.adamed.expert/pielegniarka.

 

Pielęgniarki potrzebują wielowymiarowego wsparcia

 

Zgodnie z nowym modelem opieki zdrowotnej pielęgniarki uzyskują coraz większe kompetencje i uprawnienia. Misją Adamed Expert jest zaangażowanie się w doskonalenie zawodowe oraz zapewnienie wsparcia potrzebnego w procesie wykonywania zawodu pielęgniarki, pielęgniarza i położnych. Adamed Pharma dostrzegając i doceniając chęć pogłębiania wiedzy i podążanie za najnowszymi wytycznymi medycznymi przez tę część środowiska medycznego kompleksowo odpowiada na jej potrzeby.

 

- Z naszej codziennej pracy wiemy, jak bardzo pielęgniarki i położne są otwarte na nową wiedzę i edukację. Dlatego chcą mieć do niej nieograniczony dostęp w dowolnym momencie i wygodnej formie. Jak same deklarują, poszukują przede wszystkim aktualnych informacji, które będą mogły wykorzystać w pracy. To właśnie chęć popularyzacji najlepszych standardów medycznych i eksperckiej wiedzy wśród profesjonalistów medycznych stała się ideą przyświecającą stworzeniu platformy Adamed Expert, która towarzyszyła nam także podczas tworzenia założeń podstrony dla pielęgniarek i położnych - mówi Sylwia Berdzik-Kalarus, Członek Zarządu Adamed Pharma S.A., Dyrektor ds. Operacji Komercyjnych i Rozwoju Biznesu.

 

Pielęgniarki, zgodnie z wywiadami jakie zebrane zostały podczas konsultacji poprzedzających start podstrony - potrzebują wielowymiarowego wsparcia. Mowa tu nie tylko o wiedzy stricte pielęgniarskiej, ale też tej z innych pozazawodowych obszarów, takich jak psychologia, prawo, mediacje, komunikacja, negocjacje czy zarządzanie czasem.

 

- Ze strony pielęgniarek i położnych, z którymi jesteśmy w kontakcie, często padają pytania, jak lepiej komunikować się z pacjentem, czy i kiedy pielęgniarka może odmówić świadczenia zdrowotnego lub jaki jest konkretnie zakres uprawnień do samodzielnego podawania leków czy udzielania świadczeń zdrowotnych bez zlecenia lekarskiego. W naszym serwisie eksperci odpowiadają na te i podobne pytania, które pojawiają się i dotyczą codziennej pracy na styku różnych medycznych i pozamedycznych obszarów – komentuje Grzegorz Firczyk, Digital Marketing & eCommerce Dyrektor.

 

Serwis oferuje kilka funkcjonalności, w zależności od wybranego wariantu korzystania. Dedykowane, specjalistyczne treści są dostępne dla lekarzy, farmaceutów i pielęgniarek po zalogowaniu.

 

- Szerzące się fałszywe wiadomości sprawiają, że bardzo trudno jest odnaleźć rzetelne i sprawdzone źródła informacji online. Dlatego Adamed Pharma dostarcza wiarygodne i zweryfikowane materiały - podsumowuje Grzegorz Firczyk.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kotara News
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.