Komunikaty PR

Słodki smak profilaktyki

2022-10-14  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Oryszczyn
Marketing & Communications Consultants

ul. Flory 5/5
00-586 Warszawa
oryszczyn|mcconsultants.pl| |oryszczyn|mcconsultants.pl
+48 600349410
www.mcconsultants.pl
Do pobrania pdf ( 1.38 MB )

Choć o profilaktyce raka piersi od wielu lat mówi się dużo w przestrzeni publicznej, statystki zachorowalności na tę chorobę nie napawają optymizmem. Według Światowej Organizacji Zdrowia, rak piersi jest obecnie najczęściej diagnozowanym nowotworem na świecie 
(w 2021 r. zdetronizował raka płuc). Choroba ta dotyka coraz młodszych osób – przez ostatnie 30 lat niemal 
dwukrotnie wzrosła zachorowalność u kobiet w wieku 20-49 lat.

Badajmy się (nie tylko) w październiku

Statystycznie rzecz ujmując, każdego dnia w Polsce ponad 50 kobiet słyszy diagnozę – „wykryliśmy u pani raka piersi.” 15 z tego powodu umiera. Możemy to zmienić. Nowotwór piersi, wykryty we wczesnym stadium, jest chorobą uleczalną – mówi Agnieszka Ford, współorganizatorka kampanii #PomacajSie, realizowanej przez Fundację Kochasz Dopilnuj. By tak się stało, konieczne jest wykonywanie regularnych badań, do czego namawiamy wszystkie Polki – dodaje. 

Październik, który od lat jest miesiącem świadomości raka piersi, to doskonała okazja, by na badania wybrały się szczególnie te panie, które z różnych powodów zaniedbały profilaktykę. Zachęcamy je do tego w różne, czasem niestandardowe sposoby – mówi Agnieszka Ford. Jednym z nich jest współpraca z Piekarnią Cukiernią Putka, która w październiku, włącza do swojej oferty ciastka w kształcie piersi. 

Słodki smak profilaktyki 

W tym roku, już po raz trzeci dołączamy do akcji #PomacajSie, czyli ogólnopolskiej kampanii walki z rakiem. W dniach 11 – 15 października w wszystkich piekarniach Putka będzie można zakupić wyjątkowe ciastka w kształcie piersi. Ze sprzedaży każdego z nich 3 zł przekażemy na walkę z nowotworem – mówi dyrektor marketingu Zuzanna Putka – Twardowska. Dodatkowo do każdego ciastka dołączona zostanie ulotka z instrukcją badania piersi i wskazówkami jakie oraz jak często, w zależności od wieku, należy wykonywać badania profilaktyczne pod kątem tego nowotworu. Mamy nadzieję, że widok niecodziennych ciastek zachęci nasze klientki do zadbania o swoje zdrowie, a czasem wręcz życie – dodaje.

Kampania #PomacajSie jest sztandarowym projektem Fundacji Kochasz Dopilnujzałożonej przez Renatę Kabas – Komorniczak, Annę Szołuchę – Pogorzelską oraz Małgorzatę Lakowską. Organizacja promuje profilaktykę chorób nowotworowych. Akcji #PomacjaSie towarzyszy cykl wystaw prezentujących fotografie kobiet po mastektomii, warsztaty z samobadania oraz wiele niestandardowych działań promocyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Marketing & Communications Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.