Sobotnia zbiórka krwi przed Atrium Copernicus
Oddając krew, ratujesz zdrowie lub nawet życie drugiej osobie. Atrium Copernicus wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy zachęcają do aktywnego udziału w akcji oddawania krwi. Tym najcenniejszym darem mieszkańcy Torunia będą mogli podzielić się już w sobotę, 26 czerwca, oddając krew w krwiobusie, który stanie na parkingu przed centrum handlowym. Za udział w akcji dawcy otrzymają upominki od firmy Decathlon.
Choć medycyna poczyniła ogromne postępy, jak dotąd nie udało się wytworzyć preparatu, który w pełni zastąpiłby ludzką krew. Jedynym jej źródłem jest drugi człowiek. Organizując cykliczne akcje oddawania krwi z pomocą Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy (RCKiK), możemy sprawić, że ten ratujący życie dar będzie dostępny dla wielu osób.
Doskonałą okazją do wsparcia osób potrzebujących będzie sobotnia zbiórka krwi, zorganizowana przed Atrium Copernicus. Wszyscy, którzy chcą wesprzeć akcję, będą mogli to uczynić 26 czerwca. W tym dniu krwiobus stanie na placu przed centrum handlowym (od strony ulicy Żółkiewskiego). Akcja krwiodawstwa przeprowadzona będzie w godz. 9.00 - 14.00.
Dla wszystkich osób, które oddadzą w tym dniu krew, partner akcji – Decathlon – ufundował upominki. Wydarzenie odbędzie się przy zachowaniu wszelkich wymogów sanitarnych.
- Krew to bezcenny dar. W ramach sobotniej zbiórki krwi chcemy zwrócić uwagę na to, jak ważna jest bezinteresowna pomoc wobec osób, które z różnych przyczyn losowych potrzebują krwi oraz popularyzować krwiodawstwo wśród mieszkańców naszego regionu. Dlatego serdecznie zachęcamy do przyłączenia się do akcji zarówno honorowych dawców, jak również tych, dla których będzie to pierwszy raz. Wierzę, że torunianie nie zawiodą i kolejny raz pokażą, że są wyczuleni na potrzeby innych– mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Cykliczne zbiórki krwi to jedno z działań toruńskiego centrum handlowego w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.
Więcej szczegółów na temat zbiórki krwi można znaleźć na stronie: https://atrium-copernicus.pl/en/zbiorka-krwi-3/.
ZIKO DAYS POWRACAJĄ W JESIENNEJ ODSŁONIE - ODKRYJ WYJĄTKOWE PROMOCJE W DROGERIA
Medicover: wczesne wykrycie raka daje szansę na wyleczenie
Co warto wiedzieć, czyli ABC wyjazdu na Cypr Północny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.