Startuje kolejna odsłona konkursu Vitapil® – zdrowe włosy to nie tylko biotyna!
Firma NutroPharma oferująca produkty z sektora farmaceutycznego, zaprasza do wzięcia udziału
w konkursie Vitapil® - zdrowe włosy to nie tylko biotyna. Suplement diety zawiera składniki wspomagające zachować zdrowe włosy i skórę głowy. Do wygrania 10 zestawów produktów marki Vitapil® oraz koszulki. Konkurs trwa do 15 lutego.
Zasady konkursu
Czy wiesz dlaczego włosy wypadają? Jakie składniki mineralne i witaminy korzystnie wpływają na włosy? Za co odpowiada cynk? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w kursie
produktowym Vitapil® – zdrowe włosy to nie tylko biotyna. Po ukończeniu krótkiego kursu i testu nt. pielęgnacji włosów każdy użytkownik będzie miał szansę odpowiedzieć na jedno pytanie konkursowe. Najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone atrakcyjnymi upominkami – produktami Vitapil
i koszulkami. Konkurs trwa od 1 do 15 lutego 2021 roku i dedykowany jest farmaceutom oraz technikom.
Link do konkursu wraz z regulaminem:
https://opieka.farm/szkolenia/vitapil-zdrowe-wlosy-to-nie-tylko-biotyna/
O produkcie
Suplement diety VITAPIL® to preparat o składzie optymalnie dobranym pod kątem kondycji włosów. Co bardzo istotne zawiera nie tylko biotynę lecz aż 16 aktywnych składników, w tym dużą ilość kwasu pantotenowego oraz krzemu z młodych pędów bambusa.
To unikalne połączenie sprawia, że włosy szybciej rosną i wyraźnie zwiększają swoją grubość.
Stają się mocne, nie kruszą się, nie rozdwajają - wyglądają po prostu świetnie!*
- Szczegóły na www.vitapil.pl zakładka: Wyniki Badań konsumenckich; Biotyna i cynk pomagają zachować zdrowe włosy; Miedź pomaga w utrzymaniu prawidłowej pigmentacji włosów; Foliany biorą udział w procesie podziału komórek.
***
NutroPharma polska firma obecna na rynku od 1990 roku. Dostarcza nowoczesne oraz niestandardowe rozwiązania: receptur nowych produktów i całościowych koncepcji dla sektora farmaceutycznego. Oferowane przez firmę rozwiązania już od wielu lat wspomagają i przyspieszają proces poprawy jakości życia. Osiągniecia te były możliwe, dzięki współpracy
z wieloma wybitnymi naukowcami i praktykami z kraju oraz z zagranicy. Produkty firmy NutroPharma poddawane są rygorystycznym badaniom zgodnie z ustawodawstwem polskim i europejskim. Spełniają normy i wymagania zawarte
w dyrektywach Unii Europejskiej.
Kontakt prasowy:
Beata Pałczyńska
Partner of Promotion
b.palczynska@partnersi.com.pl
M: +48 512 308 555

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.