Stop monotonii w kuchni!
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Kuchnia to serce domu, w którym spędzamy teraz większość czasu. Jednak codzienne przyrządzanie posiłków może stać się o wiele przyjemniejsze i bardziej zróżnicowane. Jednym z producentów, który ogromną uwagę przykłada do jakości i funkcjonalności swoich produktów jest marka Breville. Smothies, gofry, czy słodkie wypieki to tylko początek możliwości. Banalna kanapka z serem i szynką? Z opiekaczem stanie się ciepłym posiłkiem z idealnie połączonymi składnikami. Zaczęła się wiosna, a nie można grillować? Umożliwi to grill elektryczny, który jest zdrowszą alternatywą dla klasycznego grilla. Breville otwiera nowe możliwości i mówi stop monotonii!
Grill elektryczny
Został stworzony z myślą o łatwym przyrządzeniu nie tylko mięs, ale również warzyw i owoców. To również doskonały sposób na wykorzystanie zapasów ze spiżarni. Dzięki temu urządzeniu możemy w domowych warunkach wyczarować wyśmienite dania jak z naszej ulubionej restauracji. Przyrządzimy ulubione mięso cielęce czy prawdziwy stek z pożądanym poziomem wysmażenia.
Zaletą tego typu urządzeń jest łatwość w utrzymaniu czystości. Grillowanie ułatwią regulowane płyty grzewcze pokryte powłoką DuraCeramic. To ona zapewnia też równomierne nagrzanie urządzenia. Taca ociekowa zbiera tłuszcz, a to zapewni doskonałe odprowadzenie zbędnych kalorii. Bezpieczeństwo zapewni uchwyt urządzenia,
który zawsze pozostaje zimy.
Mikser z technologią HeatSoft
Mikser ręczny Breville z technologią HeatSoft to świetne narzędzie do realizacji nawet najbardziej kreatywnych pomysłów cukierniczych. Tym bardziej teraz, kiedy będąc w domu możemy poświęć czas na doskonalenie umiejętności kulinarnych. Mikser Breville jest nie tylko wydajnym urządzeniem, ale posiada innowacyjną technologię HeatSoft, która umożliwia szybsze ogrzanie do temperatury pokojowej produktów wyjętych wprost z lodówki. To bardzo ważne np. podczas przygotowywania
Autoryzowany importer i dystrybutor Breville w Polsce DLF Sp. z o.o.
ul. Sportowa 8c, 81-300 Gdynia, Polska
tel. +48 58 781 43 63
fax +48 58 781 43 65
e-mail: kontakt@breville-polska.pl www.dlf.pl; www.breville-polska.pl
Warszawa, 7 kwietnia 2020 r. – codziennie przygotowywanie posiłków powinno być nie tylko
sprawne, ale przede wszystkim zróżnicowane.
Funkcjonalność to
słowo klucz w przypadku tego typu urządzeń. Grill elektryczny może być używany zarówno na stole,
jak i blacie kuchennym, a sama czynność grillowania jest łatwa i przyjemna.
kruchego ciasta na tartę. Urządzenie potrafi delikatnie podgrzać składniki 12 razy szybciej niż pozostawiając je na blacie na 30 minut po wyjęciu z lodówki. Dodatkowo mikser Breville posiada 7 poziomów prędkości, co wpływa na jakość i napowietrzenie miksowanych produktów. Dużą zaletą jest możliwość mycia poszczególnych elementów w zmywarce.
Gofrownica Breville DuraCeramic
-
1 puszka ciecierzycy, odsączonej 400g
-
1 cebula, drobno posiekana
-
3 ząbki czosnku, drobno posiekane
-
1 łyżeczka kolendry
-
1 łyżeczka kminku
-
1 łyżeczka płatków chilli
-
1 łyżeczka soli
-
10g pietruszki, drobno posiekanej
-
10g kolendry, drobno posiekanej
-
2 łyżki mąki z ciecierzycy
-
1 jajko
Ugnieć ciecierzycę by powstało puree. Dodaj resztę składników i dobrze wymieszaj. Składniki powinny się połączyć. Możesz dodać trochę mąki, jeśli składniki nie chcą się połączyć. Włącz gofrownicę i zaczekaj aż zaświeci się pomarańczowa lampka. Posmaruj płyty olejem. Gofry będą wypiekać się około 6 minut. Nie zatrzaskuj pokrywy, jedynie ją zamknij. Podawaj z sosem jogurtowym, warzywami.
O Newell Brands
Newell Brands to wiodąca, światowa firma produkująca dobra konsumpcyjne z bogatym portfolio znanych marek, w tym Paper Mate, Sharpie, Breville, Parker, Elmer's, Colema, Jostens, Lenox, Oster, Sunbeam, FoodSaver, Mr. Coffee, Rubbermaid, Contigo, Waddington i Yankee Candle. Skupienie na potrzebach Klientów, inwestycje w wiodące marki i kultura oparta na wydajności – te idee pozwalają Newell Brands pomagać ludziom w ich codziennym życiu, kiedy pracują, uczą się i bawią.
O DLF Sp. z o.o.
Autoryzowany importer i dystrybutor urządzeń Breville w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom najwyższej jakości urządzeń, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: Crock-Pot, Kohersen, iRobot, Stadler Form, Laurastar, Breville, FoodSaver oraz Segway-Ninebot.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.