Super-Pharm działa charytatywnie, wspierając fundacje i nie tylko
Bezpieczeństwo, zdrowie i wzajemna pomoc są w tym momencie najważniejsze. Super- Pharm zgodnie z tą ideą wspiera pracowników, klientów oraz fundacje. Pomoc od sieci handlowej otrzymały trzy organizacje: ‘Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową’, ‘Rak’n’Roll’ oraz ‘Akogo?’.
Super-Pharm aktywnie reaguje na obecną sytuację związaną z epidemią COVID-19 i angażuje się w pomoc potrzebującym. W trosce o swoich pracowników firma rozesłała do ich domów zestaw ochronny składający się z maseczek i żeli antybakteryjnych, a klientom oferuje darmową dostawę do wszystkich zamówień. Marka postanowiła wesprzeć również fundacje. Na rzecz trzech organizacji przekazała 3000 sztuk maseczek, 7500 sztuk rękawiczek ochronnych i 300 litrów żelu antybakteryjnego do mycia rąk, a to dopiero początek. Pomysłów na pomaganie w szczytnym celu jest jeszcze więcej.
Super-Pharm proponuje również wspólne działanie swoim klientom. Zachęca ich do pomocy wskazanym fundacjom. Taka możliwość istnieje już od teraz. Każdy klient posiadający punkty na swoim koncie lojalnościowym, może przekazać ich dowolną liczbę na potrzeby danych instytucji. Co ważne, bez dolnego lub górnego limitu wejścia. Jak to zrobić? Są na to dwa sposoby. Poprzez swoje konto LifeStyle logując się na stronie https://www.superpharm.pl//lifestyle, w zakładce ‘Przekaż punkty’ lub w aplikacji mobilnej LifeStyle by Super-Pharm.
Przekazane przez Klubowiczów LifeStyle punkty, Super-Pharm zamieni na środki ochrony osobistej i produkty niezbędne w codziennym życiu podopiecznych wymienionych fundacji. Warto przyłączyć się do akcji i wesprzeć potrzebujących. Razem możemy więcej.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.