Światowy Dzień Wzroku
The Right to See. Vision Express spełnia marzenia i zwiększa dostępność badań wzroku.
Z okazji Światowego Dnia Wzroku, Vision Express przypomina, że każdy ma prawo do dobrego widzenia. Firma, która od 30 lat dba o zdrowie wzroku Polaków, kontynuuje misję dbania o wzrok Polaków nie tylko poprzez dostarczanie najwyższej jakości usług, ale również wspierając potrzebujących.
W tym roku Vision Express nawiązało współpracę z Fundacją Bajka o Babci i Dziadku, aby spełnić marzenia podopiecznych fundacji, którzy potrzebowali także wsparcia w poprawie jakości swojego widzenia. Fundacja Bajka o Babci i Dziadku powstała w 2023 roku w Krakowie, a jej głównym celem jest realizacja marzeń osób powyżej 55 roku życia, bez względu na miejsce zamieszkania, pochodzenie społeczne i status majątkowy. Dzięki tej współpracy, Vision Express nie tylko spełniło jedno wybrane marzenie kilkoro podopiecznych, ale także zapewniło im darmowe okulary korekcyjne, które są kluczowe w ich codziennym życiu. Seniorzy mogli spróbować lotu balonem, bliskiego kontaktu z końmi w profesjonalnej stadninie oraz wejście za kulisty teatru, czyli dokładnie to, o czym przez lata marzyli.
– Jako lider rynku optycznego, czujemy się odpowiedzialni za wsparcie osób, które mogą mieć ograniczony dostęp do opieki nad wzrokiem. Każdy ma prawo do dobrego widzenia, a my jako Vision Express robimy wszystko, aby to prawo stało się rzeczywistością dla każdego, niezależnie od sytuacji materialnej czy życiowej – mówi Aneta Pruk, Senior Marketing Manager w Vision Express.
Bezpłatne badania wzroku dla wszystkich
W odpowiedzi na rosnącą potrzebę profilaktyki zdrowia wzroku, Vision Express ogłasza, że od poniedziałku do piątku od godz. 12 do 14, we wszystkich salonach na terenie kraju będą dostępne bezpłatne badania wzroku pod kątem doboru korekcji okularowej. To kolejny krok w stronę zwiększenia świadomości społecznej na temat konieczności regularnych badań oczu, a także inicjatywa ułatwiająca dostęp do opieki wzrokowej i profilaktyki chorób oczu.
30 lat Vision Express w Polsce – nowoczesne usługi, innowacje i społeczna odpowiedzialność
Tegoroczny Światowy Dzień Wzroku to szczególny moment dla Vision Express, gdyż marka świętuje swoje 30-lecie działalności na polskim rynku. Przez te trzy dekady Vision Express przeprowadziło ponad 8,3 mln badań wzroku, dostarczając usługi najwyższej jakości milionom Polaków. Wprowadzając innowacje, takie jak analiza ryzyka chorób oczu Optiskan, marka umacnia swoją pozycję lidera w dziedzinie diagnostyki wzroku.
Vision Express kontynuuje również modernizację swoich salonów, stawiając na nowoczesny design, lepsze doświadczenie zakupowe oraz najnowsze technologie diagnostyczne, aby zapewnić komfort wszystkim klientom.
***
Vision Express jest liderem branży optycznej w Polsce, zapewniającym profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe.
Sieć na polskim rynku działa od 1994 r. i liczy ponad 250 salonów w ponad 100 miastach. Jednocześnie marka jest częścią grupy EssilorLuxottica. Firmę wyróżnia kompleksowa oferta, łącząca profesjonalne badania wzroku, porady pod kątem doboru odpowiedniej korekcji oraz indywidualne dopasowanie okularów i soczewek kontaktowych. Bogaty wybór asortymentu w zgodzie z najnowszymi trendami dostępny jest również w sklepie online.
Misja Vision Express to kompleksowe dbanie o dobrą jakość widzenia i zdrowie oczu Polaków. Firma realizuje ją w swoich salonach oraz poprzez szereg działań przyczyniających się do wzrostu świadomości konsumentów.
Więcej informacji na www.visionexpress.pl.

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.