Światowy Dzień Wzroku
The Right to See. Vision Express spełnia marzenia i zwiększa dostępność badań wzroku.
Z okazji Światowego Dnia Wzroku, Vision Express przypomina, że każdy ma prawo do dobrego widzenia. Firma, która od 30 lat dba o zdrowie wzroku Polaków, kontynuuje misję dbania o wzrok Polaków nie tylko poprzez dostarczanie najwyższej jakości usług, ale również wspierając potrzebujących.
W tym roku Vision Express nawiązało współpracę z Fundacją Bajka o Babci i Dziadku, aby spełnić marzenia podopiecznych fundacji, którzy potrzebowali także wsparcia w poprawie jakości swojego widzenia. Fundacja Bajka o Babci i Dziadku powstała w 2023 roku w Krakowie, a jej głównym celem jest realizacja marzeń osób powyżej 55 roku życia, bez względu na miejsce zamieszkania, pochodzenie społeczne i status majątkowy. Dzięki tej współpracy, Vision Express nie tylko spełniło jedno wybrane marzenie kilkoro podopiecznych, ale także zapewniło im darmowe okulary korekcyjne, które są kluczowe w ich codziennym życiu. Seniorzy mogli spróbować lotu balonem, bliskiego kontaktu z końmi w profesjonalnej stadninie oraz wejście za kulisty teatru, czyli dokładnie to, o czym przez lata marzyli.
– Jako lider rynku optycznego, czujemy się odpowiedzialni za wsparcie osób, które mogą mieć ograniczony dostęp do opieki nad wzrokiem. Każdy ma prawo do dobrego widzenia, a my jako Vision Express robimy wszystko, aby to prawo stało się rzeczywistością dla każdego, niezależnie od sytuacji materialnej czy życiowej – mówi Aneta Pruk, Senior Marketing Manager w Vision Express.
Bezpłatne badania wzroku dla wszystkich
W odpowiedzi na rosnącą potrzebę profilaktyki zdrowia wzroku, Vision Express ogłasza, że od poniedziałku do piątku od godz. 12 do 14, we wszystkich salonach na terenie kraju będą dostępne bezpłatne badania wzroku pod kątem doboru korekcji okularowej. To kolejny krok w stronę zwiększenia świadomości społecznej na temat konieczności regularnych badań oczu, a także inicjatywa ułatwiająca dostęp do opieki wzrokowej i profilaktyki chorób oczu.
30 lat Vision Express w Polsce – nowoczesne usługi, innowacje i społeczna odpowiedzialność
Tegoroczny Światowy Dzień Wzroku to szczególny moment dla Vision Express, gdyż marka świętuje swoje 30-lecie działalności na polskim rynku. Przez te trzy dekady Vision Express przeprowadziło ponad 8,3 mln badań wzroku, dostarczając usługi najwyższej jakości milionom Polaków. Wprowadzając innowacje, takie jak analiza ryzyka chorób oczu Optiskan, marka umacnia swoją pozycję lidera w dziedzinie diagnostyki wzroku.
Vision Express kontynuuje również modernizację swoich salonów, stawiając na nowoczesny design, lepsze doświadczenie zakupowe oraz najnowsze technologie diagnostyczne, aby zapewnić komfort wszystkim klientom.
***
Vision Express jest liderem branży optycznej w Polsce, zapewniającym profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe.
Sieć na polskim rynku działa od 1994 r. i liczy ponad 250 salonów w ponad 100 miastach. Jednocześnie marka jest częścią grupy EssilorLuxottica. Firmę wyróżnia kompleksowa oferta, łącząca profesjonalne badania wzroku, porady pod kątem doboru odpowiedniej korekcji oraz indywidualne dopasowanie okularów i soczewek kontaktowych. Bogaty wybór asortymentu w zgodzie z najnowszymi trendami dostępny jest również w sklepie online.
Misja Vision Express to kompleksowe dbanie o dobrą jakość widzenia i zdrowie oczu Polaków. Firma realizuje ją w swoich salonach oraz poprzez szereg działań przyczyniających się do wzrostu świadomości konsumentów.
Więcej informacji na www.visionexpress.pl.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.