Tej jesieni daj się zaskoczyć nowej, inteligentnej szczoteczce sonicznej od Ocle

Oclean – marka na nowo definiująca pielęgnację jamy ustnej, z radością przedstawia szczoteczkę do zębów, która wykorzystuje najnowocześniejszą technologię w celu poprawy nawyków związanych z pielęgnacją jamy ustnej. To produkt wprowadzony specjalnie z myślą o osobach, które obecnie korzystają ze szczoteczki sonicznej i chciałyby podnieść jakość dbania o higienę jamy ustnej. Wykorzystanie najnowszych technologii oraz niska cena inteligentnej szczoteczki sonicznej Oclean X Lite zachęca do jej wypróbowania.
Oclean X Lite – rozpocznij przygodę z mądrzejszym myciem zębów
Nowość w portfolio marki Oclean – szczoteczka soniczna Oclean X Lite to idealny produkt dla każdego, kto chciałby przekonać się jak dbać o swoje zęby skuteczniej. Szczoteczka wyposażona została w duży, inteligentny ekran, który zapewnia użytkownikowi natychmiastową informację zwrotną na temat nawyków szczotkowania. Podczas mycia skanuje 8 obszarów jamy ustnej, aby po jego zakończeniu przekazać użytkownikowi raport i wskazać pominięte obszary. W czasie rzeczywistym przedstawia dodatkowe wskazówki dotyczące szczotkowania, zwracając uwagę na pominięte obszary dzięki czemu zapewnia jeszcze bardziej dokładne czyszczenie. Szczoteczka X Lite jest idealna dla osób, które chcą sprawdzić efektywność szczotkowania bez konieczności łączenia się z aplikacją.
Popraw swoją codzienną pielęgnację jamy ustnej, dzięki dodatkowym funkcjom
Wystarczą 3 godziny ładowania, wygodnym złączem USB-C, aby cieszyć się wszystkimi zaletami szczoteczki aż przez 40* dni. Szczoteczka Oclean X Lite posiada wbudowane pięć indywidualnych trybów szczotkowania, dzięki czemu użytkownicy mogą wybrać ten idealny dla swoich potrzeb. Wyjątkową wydajność czyszczenia zapewnia silnik Maglev, który wykonuje do 72 000 ruchów na minutę — prawie dwukrotnie więcej niż w przypadku wiodących konkurentów. Co więcej, jego wodoodporna konstrukcja PX7 zapewnia łatwe czyszczenie i pozwala na bezpieczne mycie zębów, również podczas kąpieli.
*Przy dwuminutowym myciu zębów, dwa razy dziennie, w trybie Sensitive Gum Care
Nowoczesna technologia w wyjątkowej cenie
Nowa szczoteczka soniczna Oclean X Lite dostępna jest w dwóch wersjach kolorystycznych – białej oraz granatowej. Kupić będzie można ją już w październiku w sklepach sieci Media Expert oraz online na www.oclean.pl. Do zakupu szczoteczki zachęca również jej niska cena – rekomendowana cena detaliczna to 249 zł.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Oclean, odwiedź https://oclean.pl/

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.