Testy na obecność koronawirusa w Poznaniu
Personal PR
Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/
KAMED Centrum Medycyny Rodzinnej we współpracy z Medycznymi Laboratoriami Diagnostycznymi INVICTA uruchomiły mobilny punkt pobrań COVID-19. Przy ulicy Obornickiej 227 w Poznaniu, każdy może na własną rękę wykonać specjalistyczne badanie molekularne metodą rtPCR. Koszt testu to 399 zł.
Poddanie się badaniu zaleca się m.in. osobom, które chcą sprawdzić stan swojego zdrowia np. po kontakcie z osobą zakażoną, zaobserwowały u siebie niepokojące objawy – gorączka, utrata smaku i węchu, planują podróż wakacyjną lub służbową, lub muszą odwiedzić bliskich z grupy ryzyka.
Rejestracja i przebieg badania
Mobilny punkt pobrań KAMED otwarty jest w Poznaniu przy ul. Obornickiej 227 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-10.00 oraz w weekendy od 10.00 do 12.00. Badanie polega na pobraniu materiału z gardła i z nosa przy użyciu specjalnego zestawu pobraniowego. Jest to proces, który trwa zaledwie 5 minut. Ze względów bezpieczeństwa pacjenci przyjmowani są tylko po wcześniejszej rejestracji na konkretną godzinę na stronie testujemy.org. Na miejsce można przyjechać samochodem lub przyjść pieszo. Wynik dostępny jest po 24-36h. Na życzenie wystawiane jest również zaświadczenie o ujemnym wyniku w języku angielskim.
– Na współpracę z INVICTA zdecydowaliśmy się z kliku kluczowych powodów. Pierwszym jest wysoka przepustowość laboratorium – nawet do 4000 testów na dobę – oraz ponad 15 letnie doświadczenie w badaniach genetycznych. Jestem przekonany, że ta kombinacja daje solidne podstawy by móc oferować na naszym lokalnym rynku ofertę testów konkurencyjną zarówno jakościowo jak i cenowo. Dodatkowo w naszym punkcie drive - thru pacjenci umawiają się na konkretną godzinę, a zatem nie czekają w zamkniętych pomieszczeniach w kolejkach, narażając siebie na ewentualną transmisję wirusa – tłumaczy Błażej Klauza z KAMED.
Konkurencyjna oferta
Koszt badań molekularnych na koronawirusa realizowanych metodą rtPCR w ogólnokrajowych laboratoriach działających komercyjnie wynosi od 439 do 495 zł. W punkcie pobrań KAMED i INVICTA w Poznaniu, można je wykonać już za 399 zł.
– Dzięki wysokiej przepustowości naszego laboratorium oraz wieloletniemu doświadczeniu zespołu ekspertów i naukowców, liczącego ponad 70 osób, jesteśmy w stanie zaproponować naszym partnerom biznesowym ofertę konkurencyjną zarówno jakościowo jak i cenowo. Badania molekularne w naszym laboratorium realizowane z dbałością o najwyższe światowe standardy i są zgodne rekomendacją WHO. Wydanie wyniku zajmuje maksymalnie 36h, a bardzo często jest to wcześniej. – dodaje Adrian Konstantynowicz, Dyrektor ds. Marketingu INVICTA.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.