Komunikaty PR

To już niemal 20 lat MAAG Polska

2024-11-04  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

20-lecie działalności MAAG Polska to doskonała okazja do refleksji nad dynamicznym rozwojem firmy, która od momentu powstania stale udoskonala swoje produkty i procesy, aby odpowiadać na potrzeby zmieniającego się rynku. Firma, znana z innowacyjnego podejścia do obsługi klientów i najwyższych standardów produkcji, wchodzi w kolejny etap działalności z ambitnymi planami, w tym rozbudową nowoczesnej infrastruktury produkcyjnej i wdrażaniem ekologicznych rozwiązań.

Lider rynku dostaw obrzeży meblowych

MAAG Polska to firma, która od prawie dwóch dekad cieszy się renomą w branży obrzeży meblowych. Na początku swojej działalności wyróżniała się rewolucyjnym podejściem do logistyki dostaw. Wprowadzenie ekspresowego systemu „SERWIS 24H”, dzięki któremu zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin, bez względu na miejsce dostawy, stało się kluczowym elementem strategii firmy. W czasach, gdy logistyka nie była jeszcze tak rozwinięta, MAAG Polska stała się pionierem dostarczającym produkty w niespotykanie szybkim tempie.

- Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy dostawy kurierskie. To była absolutna nowość i ten wysoki poziom szybkich dostaw utrzymujemy do dziś. Od zamówienia do pojawienia się przesyłki u naszych klientów mija nie więcej niż 24 godziny. Do dziś nasi stali klienci cenią sobie fakt, że nie doliczamy im dodatkowych opłat za dostawę. Gdy klient zamawia pełny karton, pokrywamy koszty dostawy. Nie uzależniamy tego – jak ma to miejsce na rynku – od np. kwoty zamówienia. Dla nas wszyscy klienci, czy mniejsi, czy duzi, są tak samo ważni, tak samo cenimy sobie dobrą współpracę z nimi – mówi Michał Nowrotek, prezes zarządu MAAG Polska.

Z kolei Sławomir Trela, wiceprezes MAAG Polska dodaje: - Dla nas każdy klient jest ważny, niezależnie od tego, czy zamawia jedno pudełko, czy cały kontener. Współpraca z naszymi partnerami opiera się na zaufaniu i wysokim poziomie obsługi, którą stale rozwijamy.

Innowacyjne rozwiązania produktowe i ekspansja rynkowa

Dążenie do doskonałości to nie tylko logistyka, ale przede wszystkim rozwój produktów. MAAG Polska przez lata stała się liderem w produkcji obrzeży meblowych z PVC, które spełniają najwyższe normy jakościowe i ekologiczne. Firma stale rozszerza swoją ofertę, dostosowując ją do aktualnych trendów w wyposażeniu wnętrz. Jednym z kluczowych aspektów działalności firmy jest perfekcyjne dopasowanie obrzeży do płyt meblowych, nie tylko pod kątem koloru, ale także struktury i stopnia połysku.

- Technologie są bardzo ważne, dlatego stale modernizujemy nasz zakład produkcyjny. Aby poszerzyć kolekcję kolorystyczną, zakupiliśmy kolejną linię obrzeżową, która pozwala technologicznie na perfekcyjny dobór nowych kolorów drewnopodobnych. Ale w całym procesie produkcyjnym najważniejszy jest… człowiek. To ludzie w naszej firmie są mistrzami, jeśli chodzi o kolorystyczne dopasowanie naszych obrzeży do płyty meblowej – mówi Michał Nowrotek, prezes zarządu MAAG Polska.

- W bieżącym roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 nowych kolorów, co stanowi odpowiedź na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Dodatkowo, oferta rozmiarów obrzeży została wzbogacona o nową grubość 0,8 mm, dla szerokości 22 i 42 mm, co pozwala na jeszcze większą elastyczność w dostosowywaniu produktów do wymagań producentów. Każda ta zmiana ma na celu podniesienie komfortu pracy z naszymi rozwiązaniami, co w efekcie przekłada się na wzrost sprzedaży zarówno w Polsce, jak i za granicą – dodaje Sławomir Trela, wiceprezes MAAG Polska.

Zrównoważony rozwój i troska o środowisko

Zrównoważony rozwój jest jednym z priorytetów MAAG Polska. Firma od samego początku działalności stosuje materiały, które spełniają najwyższe normy ekologiczne. W szczególności dotyczy to PVC, które jest zgodne z unijnym rozporządzeniem REACH, które zapewnia ochronę zdrowia i środowiska przed szkodliwymi substancjami chemicznymi. MAAG Polska, jako odpowiedzialny producent, wprowadza także innowacyjne rozwiązania mające na celu redukcję zużycia energii. Inwestycje w panele fotowoltaiczne oraz rezygnacja z gazu ziemnego na rzecz bardziej ekologicznych źródeł energii to jedne z kroków podjętych przez firmę w kierunku minimalizacji śladu węglowego.

- Zainwestowaliśmy również w systemy energooszczędne, zarówno w zakresie ogrzewania, jak i chłodzenia wody przemysłowej. To tylko kilka z wielu działań, które podejmujemy, aby być firmą przyjazną środowisku. MAAG Polska postrzega zrównoważony rozwój jako integralną część swojej strategii biznesowej, co jest szczególnie istotne w obliczu rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów i regulacji prawnych – mówi wiceprezes MAAG Polska.

Nowoczesna infrastruktura i przyszłe plany rozwoju

Ambitne plany na przyszłość zakładają rozbudowę zakładu produkcyjnego. Nowa hala produkcyjna, która zostanie wybudowana w przyszłym roku, pozwoli na zwiększenie mocy produkcyjnych i wdrożenie nowych technologii, takich jak wytłaczanie profili CRP oraz obrzeży meblowych z materiałów alternatywnych do PVC. Firma intensywnie pracuje nad tymi projektami, co otworzy nowe możliwości współpracy, szczególnie z mniejszymi firmami, które nie dysponują własnymi liniami produkcyjnymi.

- Przed nami bardzo intensywny rozwój i wiele projektów, które zaplanowaliśmy nie tylko w najbliższych miesiącach, ale i latach. Jesteśmy firmą elastyczną, od zawsze nakierowaną na realizowanie potrzeb klienta, stąd jesteśmy otwarci na współpracę z każdą firmą z branży produkcyjnej. Intensywnie pracujemy także nad wytłaczaniem obrzeży meblowych z tworzyw innych niż PVC, i te prace są już bardzo zaawansowane. Aby te wszystkie plany zrealizować, konieczna jest rozbudowa naszego zakładu, i to właśnie zapoczątkowaliśmy, ponieważ potrzebujemy tej powierzchni. Nowa hala produkcyjna powstanie już w przyszłym roku – przewiduje Michał Nowrotek, prezes zarządu MAAG Polska.

Innowacje napędzają rozwój

Nowe inwestycje w technologię, rozbudowę zakładu i unikalne produkty to tylko część z działań, które wzmocnią pozycję MAAG Polska w kolejnych latach. Firma stale wprowadza innowacje, zarówno w zakresie technologii produkcji, jak i obsługi klienta. Wdrożenie nowych metod oznaczania produktów oraz możliwość zamawiania towaru na podstawie symbolu płyty meblowej to kolejne udogodnienia, które pozwalają klientom na sprawniejsze zamawianie i korzystanie z usług firmy.

Dzięki 20-letniemu doświadczeniu, MAAG Polska jest gotowa na kolejne wyzwania i dalszy rozwój. Jej silna pozycja na rynku obrzeży meblowych, dbałość o ekologię oraz innowacyjne podejście do logistyki i produkcji czynią firmę solidnym partnerem dla przemysłu meblarskiego zarówno w Polsce, jak i za granicą. Zrównoważony rozwój, nowe inwestycje oraz elastyczność wobec potrzeb klientów to kluczowe elementy, które napędzają dalszy rozwój tego polskiego lidera branży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zmotywowany pracownik podstawą firmy.
Jak dziś firmy dbają o pracowników? Biuro prasowe
2024-11-05 | 14:50

Zmotywowany pracownik podstawą firmy.
Jak dziś firmy dbają o pracowników?

W nowoczesnych firmach motywacja i integracja zespołu to fundamenty, które nierzadko decydują o sukcesie i stabilności całej organizacji. Warto jednak spojrzeć na te zagadnienia z
Firma Sukces w biznesie a równowaga psychiczna. Czy to jest kluczem do przetrwania?
2024-11-05 | 14:20

Sukces w biznesie a równowaga psychiczna. Czy to jest kluczem do przetrwania?

Wielu Polaków zastanawia się, czy prowadzenie własnego biznesu w naszym kraju jest możliwe, biorąc pod uwagę rosnące statystyki upadłości. Według raportu Coface, w 2023 roku Polska
Firma Dynamiczny wzrost Envirly. Nowi klienci i ekspansja na zagraniczne rynki
2024-11-05 | 09:15

Dynamiczny wzrost Envirly. Nowi klienci i ekspansja na zagraniczne rynki

Ostatni rok to okres przełomowy dla rozwoju Envirly, lidera technologii raportowania zrównoważonego rozwoju. W 2024 roku z rozwiązań technologicznych Envirly korzystało ponad 200 firm,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.