Komunikaty PR

VCee cosmetics i Kwiat Kobiecości razem dla zdrowia i świadomości kobiet

2023-08-17  |  15:00
Biuro prasowe

Polska marka kosmetyków naturalnych VCee łączy siły z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecoci. W ramach współpracy w sierpniu odbdą się trzy transmisje na ywo na Instagramie, majce na celu szerzenie wiedzy oraz pogłębianie wiadomoci na temat profilaktyki, badań oraz leczenia chorób nowotworowych narzdów rodnych kobiet.

VCee cosmetics powstało z miłości do kobiet. Marka wierzy, że każda z nich ma w sobie ukryte piękno, które niekiedy wystarczy tylko wydobyć. Nie odbędzie się to jednak bez troski o zdrową kobiecość. Jedną z nadrzędnych wartości VCee jest edukacja oraz pogłębianie świadomości na temat naszego ciała i profilaktyki zdrowotnej. Ta idea, a także pragnienie dzielenia się wiedzą ekspertów i praktycznymi wskazówkami sprawiły, że marka rozpoczęła współpracę z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości, edukującą i towarzyszącą kobietom podczas walki z nowotworami narządów rodnych. Jak się okazuje, Polska wciąż jest na końcu listy krajów, które aktywnie walczą z rakiem szyjki macicy. Co roku ponad 2 tys. kobiet, czyli 10 kobiet dziennie, słyszy diagnozę rak szyjki macicy. Można tego uniknąć dzięki regularnym badaniom cytologicznym, o czym pragną edukować VCee i Kwiat Kobiecości.

Wspólne działania będą opierały się na treściach edukacyjnych, publikowanych w mediach społecznościowych. W sierpniu odbędą się trzy transmisje na ywo na Instagramie na profilu marki VCee wraz z Kwiatem Kobiecości, w których udział weźmie Ida Karpiska, prezeska i założycielka organizacji. Ida Karpińska w 2003 roku sama wygrała walkę z rakiem szyjki macicy, mierzyła się z brakiem informacji i lękiem o własne życie. Podczas cotygodniowych rozmów live opowie o swoim doświadczeniu, a także podzieli się praktyczną wiedzą i wskazówkami na temat profilaktyki RSM. Każda transmisja poświęcona zostanie jednemu z trzech obszarów tematycznych:

  1. Rak szyjki macicy - przyczyny, objawy, charakterystyka badania

  2. Wirus HPV - czym jest, jak ważna jest profilaktyka i regularne badania

  3. Historia Idy Karpińskiej - rozmowa poświęcona osobistym doświadczeniom założycielki Kwiatu Kobiecości i jej drodze w kierunku zdrowia

Spotkania na profilu @vcee.cosmetics na Instagramie poprowadzi Ilona Adamska, redaktorka naczelna Imperium Kobiet, założycielka Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu. 

Oprócz transmisji na żywo przewidziane są również wspólne treści edukacyjne w postaci postów na Instagramie, opracowane z ekspertami organizacji. Wszystko po to, aby szerzyć wiedzę i pogłębiać świadomość na temat profilaktyki i leczenia tego nowotworu. W ramach akcji VCee rozesłało również 50 paczek PR do influencerek, w których znalazły się między innymi specjalne bransoletki „Niezapominajki” Kwiatu Kobiecości. Dzięki nim każda kobieta może zostać Ambasadorką Kwiatu Kobiecości, zachęcając bliskie sobie kobiety (mamę, córkę, siostrę czy przyjaciółkę), aby w trosce o własne zdrowie pamiętały lub też nie zapominały o wykonywaniu regularnych badań ginekologicznych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.