VCee cosmetics i Kwiat Kobiecości razem dla zdrowia i świadomości kobiet
Polska marka kosmetyków naturalnych VCee łączy siły z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości. W ramach współpracy w sierpniu odbędą się trzy transmisje na żywo na Instagramie, mające na celu szerzenie wiedzy oraz pogłębianie świadomości na temat profilaktyki, badań oraz leczenia chorób nowotworowych narządów rodnych kobiet.
VCee cosmetics powstało z miłości do kobiet. Marka wierzy, że każda z nich ma w sobie ukryte piękno, które niekiedy wystarczy tylko wydobyć. Nie odbędzie się to jednak bez troski o zdrową kobiecość. Jedną z nadrzędnych wartości VCee jest edukacja oraz pogłębianie świadomości na temat naszego ciała i profilaktyki zdrowotnej. Ta idea, a także pragnienie dzielenia się wiedzą ekspertów i praktycznymi wskazówkami sprawiły, że marka rozpoczęła współpracę z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości, edukującą i towarzyszącą kobietom podczas walki z nowotworami narządów rodnych. Jak się okazuje, Polska wciąż jest na końcu listy krajów, które aktywnie walczą z rakiem szyjki macicy. Co roku ponad 2 tys. kobiet, czyli 10 kobiet dziennie, słyszy diagnozę rak szyjki macicy. Można tego uniknąć dzięki regularnym badaniom cytologicznym, o czym pragną edukować VCee i Kwiat Kobiecości.
Wspólne działania będą opierały się na treściach edukacyjnych, publikowanych w mediach społecznościowych. W sierpniu odbędą się trzy transmisje na żywo na Instagramie na profilu marki VCee wraz z Kwiatem Kobiecości, w których udział weźmie Ida Karpińska, prezeska i założycielka organizacji. Ida Karpińska w 2003 roku sama wygrała walkę z rakiem szyjki macicy, mierzyła się z brakiem informacji i lękiem o własne życie. Podczas cotygodniowych rozmów live opowie o swoim doświadczeniu, a także podzieli się praktyczną wiedzą i wskazówkami na temat profilaktyki RSM. Każda transmisja poświęcona zostanie jednemu z trzech obszarów tematycznych:
-
Rak szyjki macicy - przyczyny, objawy, charakterystyka badania
-
Wirus HPV - czym jest, jak ważna jest profilaktyka i regularne badania
-
Historia Idy Karpińskiej - rozmowa poświęcona osobistym doświadczeniom założycielki Kwiatu Kobiecości i jej drodze w kierunku zdrowia
Spotkania na profilu @vcee.cosmetics na Instagramie poprowadzi Ilona Adamska, redaktorka naczelna Imperium Kobiet, założycielka Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu.
Oprócz transmisji na żywo przewidziane są również wspólne treści edukacyjne w postaci postów na Instagramie, opracowane z ekspertami organizacji. Wszystko po to, aby szerzyć wiedzę i pogłębiać świadomość na temat profilaktyki i leczenia tego nowotworu. W ramach akcji VCee rozesłało również 50 paczek PR do influencerek, w których znalazły się między innymi specjalne bransoletki „Niezapominajki” Kwiatu Kobiecości. Dzięki nim każda kobieta może zostać Ambasadorką Kwiatu Kobiecości, zachęcając bliskie sobie kobiety (mamę, córkę, siostrę czy przyjaciółkę), aby w trosce o własne zdrowie pamiętały lub też nie zapominały o wykonywaniu regularnych badań ginekologicznych.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.