Komunikaty PR

VCee cosmetics i Kwiat Kobiecości razem dla zdrowia i świadomości kobiet

2023-08-17  |  15:00
Biuro prasowe

Polska marka kosmetyków naturalnych VCee łączy siły z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecoci. W ramach współpracy w sierpniu odbdą się trzy transmisje na ywo na Instagramie, majce na celu szerzenie wiedzy oraz pogłębianie wiadomoci na temat profilaktyki, badań oraz leczenia chorób nowotworowych narzdów rodnych kobiet.

VCee cosmetics powstało z miłości do kobiet. Marka wierzy, że każda z nich ma w sobie ukryte piękno, które niekiedy wystarczy tylko wydobyć. Nie odbędzie się to jednak bez troski o zdrową kobiecość. Jedną z nadrzędnych wartości VCee jest edukacja oraz pogłębianie świadomości na temat naszego ciała i profilaktyki zdrowotnej. Ta idea, a także pragnienie dzielenia się wiedzą ekspertów i praktycznymi wskazówkami sprawiły, że marka rozpoczęła współpracę z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości, edukującą i towarzyszącą kobietom podczas walki z nowotworami narządów rodnych. Jak się okazuje, Polska wciąż jest na końcu listy krajów, które aktywnie walczą z rakiem szyjki macicy. Co roku ponad 2 tys. kobiet, czyli 10 kobiet dziennie, słyszy diagnozę rak szyjki macicy. Można tego uniknąć dzięki regularnym badaniom cytologicznym, o czym pragną edukować VCee i Kwiat Kobiecości.

Wspólne działania będą opierały się na treściach edukacyjnych, publikowanych w mediach społecznościowych. W sierpniu odbędą się trzy transmisje na ywo na Instagramie na profilu marki VCee wraz z Kwiatem Kobiecości, w których udział weźmie Ida Karpiska, prezeska i założycielka organizacji. Ida Karpińska w 2003 roku sama wygrała walkę z rakiem szyjki macicy, mierzyła się z brakiem informacji i lękiem o własne życie. Podczas cotygodniowych rozmów live opowie o swoim doświadczeniu, a także podzieli się praktyczną wiedzą i wskazówkami na temat profilaktyki RSM. Każda transmisja poświęcona zostanie jednemu z trzech obszarów tematycznych:

  1. Rak szyjki macicy - przyczyny, objawy, charakterystyka badania

  2. Wirus HPV - czym jest, jak ważna jest profilaktyka i regularne badania

  3. Historia Idy Karpińskiej - rozmowa poświęcona osobistym doświadczeniom założycielki Kwiatu Kobiecości i jej drodze w kierunku zdrowia

Spotkania na profilu @vcee.cosmetics na Instagramie poprowadzi Ilona Adamska, redaktorka naczelna Imperium Kobiet, założycielka Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu. 

Oprócz transmisji na żywo przewidziane są również wspólne treści edukacyjne w postaci postów na Instagramie, opracowane z ekspertami organizacji. Wszystko po to, aby szerzyć wiedzę i pogłębiać świadomość na temat profilaktyki i leczenia tego nowotworu. W ramach akcji VCee rozesłało również 50 paczek PR do influencerek, w których znalazły się między innymi specjalne bransoletki „Niezapominajki” Kwiatu Kobiecości. Dzięki nim każda kobieta może zostać Ambasadorką Kwiatu Kobiecości, zachęcając bliskie sobie kobiety (mamę, córkę, siostrę czy przyjaciółkę), aby w trosce o własne zdrowie pamiętały lub też nie zapominały o wykonywaniu regularnych badań ginekologicznych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.