VIVO! Stalowa Wola zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ostatniego dnia stycznia Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra po raz 29.! Jak co roku centrum handlowe VIVO! Stalowa Wola wesprzę tę wyjątkową inicjatywę i w dniach 30-31 stycznia zorganizuje na terenie obiektu stanowisko z gadżetami WOŚP, które czynne będzie w godz. 10.00-18.00. To nie jedyna możliwośc wsparcia zbiórki! Ci, którzy nie zdecydują się na zakup konkretnego przedmiotu, będą mogli wrzucić dowolne datki do oznakowanej puszki. Klienci, którzy wydadzą kwotę powyżej 25 zł otrzymają balony z helem w kształcie serduszka bądź słodki upominek – pyszną czekoladę!
Hasłem przewodnim 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest „Finał z głową”. Tym razem zbiórka przeprowadzona zostanie na rzecz oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy.
Przypominamy, że 31 stycznia wypada niedziela handlowa, także bez żadnych przeszkód możemy wspólnie zagrać dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na terenie VIVO!. Serdecznie zapraszamy!

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.