VIVO! Stalowa Wola zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ostatniego dnia stycznia Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra po raz 29.! Jak co roku centrum handlowe VIVO! Stalowa Wola wesprzę tę wyjątkową inicjatywę i w dniach 30-31 stycznia zorganizuje na terenie obiektu stanowisko z gadżetami WOŚP, które czynne będzie w godz. 10.00-18.00. To nie jedyna możliwośc wsparcia zbiórki! Ci, którzy nie zdecydują się na zakup konkretnego przedmiotu, będą mogli wrzucić dowolne datki do oznakowanej puszki. Klienci, którzy wydadzą kwotę powyżej 25 zł otrzymają balony z helem w kształcie serduszka bądź słodki upominek – pyszną czekoladę!
Hasłem przewodnim 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest „Finał z głową”. Tym razem zbiórka przeprowadzona zostanie na rzecz oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy.
Przypominamy, że 31 stycznia wypada niedziela handlowa, także bez żadnych przeszkód możemy wspólnie zagrać dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na terenie VIVO!. Serdecznie zapraszamy!

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.