W trosce o bezpieczeństwo. Forum Koszalin łączy siły z nadmorskimi kurortami
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Poczucie bezpieczeństwa plażowiczów jest kluczem do udanego wypoczynku. O ich komfort co roku dbają setki ratowników. W akcję bezpiecznych wakacji włącza się Centrum Handlowe Forum Koszalin. Dzięki współpracy z MOSiR-em, WOPR na plażach w Mielnie, Sarbinowie, Gąskach, Unieściu, Mielenku, Chłopach oraz Łazach przez najbliższe 5 lat będzie patrolować nadmorskie tereny z nowych domków ratowniczych.
Rozwój mikroturystyki w tym roku jest szczególnie ważny, a coraz więcej osób wybiera wypoczynek na polskich plażach. Zdajemy sobie sprawę, jak ważną rolę odgrywają ratownicy WOPR. Nie tylko dbają o bezpieczeństwo w wodzie, ale przede wszystkim ratują życie w sytuacjach jego zagrożenia. Nasze Centrum od zawsze wspiera lokalną społeczność, a ze względu na nadmorską lokalizację tym razem połączyliśmy siły z Mieleńskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji. Dzięki temu przez najbliższe 5 lat wspólnie będziemy dbać o to, by warunki pracy ratowników były na najwyższym poziomie, a plażowicze czuli się bezpiecznie na plażach w Mielnie, Sarbinowie, Gąskach, Unieściu, Mielenku, Chłopach oraz Łazach – mówi Urszula Lipińska, Dyrektor Forum Koszalin. Wybór MOSiR-u również nie był przypadkowy – Mielno jest oddalone od Koszalina o jedyne 14 km, a sama gmina posiada aż 25 km plaż, tworząc 14 kąpielisk i zatrudniając 75 ratowników.
Forum Koszalin i Gmina Ustronie Morskie łączą siły
Działania Mieleńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji nie są jedyną inicjatywą wspieraną przez Forum. Dzięki współpracy z Gminą Ustronie Morskie, kąpielisko „Nadbrzeżna” otrzymało Certyfikat Jakości „Przyjazna Plaża” na sezon 2020. Wyróżnienie to przyznawane jest na podstawie: bezpieczeństwa panującego na plaży, jakości wody oraz prowadzonych działań ekologicznych. Efektem wsparcia przez koszalińskie centrum handlowe był zakup nowego sprzętu, który przyczynił się do otrzymania certyfikatu.
Dla każdego coś… różowego
Forum Koszalin nie zapomina również o plażowiczach i w wakacyjne weekendy zaprasza na wydarzeniach organizowane w nadmorskich miejscowościach. Na odwiedzających czeka mnóstwo atrakcji, a wśród nich pokazy akrobatycznego sign spinningu, występy cheerleaderek oraz cała gama dmuchanych różowych flamingów.
HARMONOGRAM WYDARZEŃ NA PLAŻACH
31.07-02.08.2020 – Mielno
07-09.08.2020 – Dąbki
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.