Komunikaty PR

Warszawa: 100 bezpłatnych badań CA 15-3 czeka na kobiety

2024-10-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Bezpłatne badania krwi na antygen nowotworowy CA 15-3 oraz porady zdrowotne będą dostępne dla kobiet, które 12 października odwiedzą Galerię Północną. Odbędzie się tam akcja profilaktyczna, której celem jest zwiększenie świadomości na temat profilaktyki raka szyjki macicy i raka piersi.


Zdrowie jest najważniejsze i trzeba o nie dbać. Przypomni o tym specjalna akcja skierowana do kobiet, zwracająca uwagę na rolę profilaktyki w skutecznej walce z nowotworami, m.in. piersi i szyjki macicy.

Wydarzenie, będące częścią kolejnej odsłony kampanii społecznej „Różowy Październik”, odbędzie się już w najbliższą sobotę (12.10) w Galerii Północnej w Warszawie. To wspólny projekt takich marek jak Olaplex, Oribe, Kevin Murphy i Eleven Australia. Jego celem jest podkreślenie znaczenia regularnych badań oraz zdrowego stylu życia.

W ramach wydarzenia, kobiety, które 12 października przyjdą do Północnej, będą miały możliwość skorzystania z bezpłatnych badań w BADABUSIE, czyli w mobilnym gabinecie medycznym. Zaplanowano 100 bezpłatnych badań krwi na antygen nowotworowy CA 15-3. To marker, którego podwyższony poziom może pomóc we wczesnej diagnostyce m.in. raka piersi, a także płuc, jajników, trzustki czy wątroby.

Na tym jednak nie koniec. Istotnym elementem akcji jest także edukacja prozdrowotna. Organizatorzy zaplanowali spotkania z ekspertami, którzy opowiedzą, jak dbać o zdrowie i kiedy warto się badać. Ponadto uczestniczki wydarzenia dowiedzą się m.in. o najnowocześniejszych metodach wykrywania oraz leczenia raka piersi i raka szyjki macicy.

– W wydarzeniu powinna wziąć udział każda kobieta, niezależnie od wieku. Dla siebie, dla swojej córki, wnuczki, kuzynki. Daje ono wgląd w to, jak ważne w leczeniu poważnych chorób są dziś świadomość i wczesna diagnostyka – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej i dodaje: – Biorąc udział w akcji można się przebadać i to bezpłatnie. Kilka minut, które poświęcimy na badanie krwi lub nawet rozmowę o diagnostyce, może dosłownie uratować życie.

Badabus czekać będzie przed wejściem do Północnej od strony ul. Trakt Nadwiślański, w godzinach od 10.00 do 16.00.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.