Komunikaty PR

Weber Shandwick z kampanią społeczną „MAMY czas na zdrowie” dla Haleon

2023-12-11  |  13:00
Biuro prasowe

Kampania społeczna „MAMY czas na zdrowie” organizowana przez Haleon, producenta leku Theraflu oraz Fundację Share the Care oferuje wsparcie aktywnym zawodowo mamom w znalezieniu czas na odpoczynek, kiedy chorują. Agencja Weber Shandwick odpowiada za kompleksową realizację kampanii, w tym za opracowanie strategii oraz działania PR & social media.

Prawie 50% pracujących mam w Polsce pomimo przeziębienia czy grypy nadal pracuje. Chcą pokazać, że poważnie traktują swoje obowiązki zawodowe, ale też uważają, że nie ma nikogo, kto mógłby je zastąpić w pracy. Nawet jeśli biorą wolne, to i tak nie odpoczywają, wykonując obowiązki domowe i zajmując się dziećmi. Powyższe wyniki badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez dwa renomowane instytuty badawcze IPSOS i SW Research, były impulsem do stworzenia kampanii „MAMY czas na zdrowie”.

- Marka Theraflu, która jest organizatorem kampanii społecznej „MAMY czas na zdrowie”, chce dbać o kobiety kompleksowo. Nie tylko poprzez dostarczanie rozwiązania w postaci leków na objawy przeziębienia i grypy, ale również poprzez zwracanie uwagi na rolę odpoczynku, istotnego elementu wspierającego leczenie oraz adresowanie ważnych problemów społecznych związanych ze zdrowiem. – powiedziała Anna Bachulska-Kossek, Brand Manager, Haleon.

W ramach kampanii powstał Kodeks „MAMY czas na zdrowie”. Jest on skierowany do pracujących mam, ale również do ich partnerów, bliskich, współpracowników i pracodawców. Liczymy, że wprowadzenie zasad postępowania zawartych w Kodeksie „MAMY czas na zdrowie” doprowadzi do wyeliminowania barier, z jakimi mierzą się obecnie pracujące mamy, a tym samym – do ważnych zmian społecznych. W ramach kampanii „MAMY czas na zdrowie” powstaną internetowa platforma edukacyjna z filmami oraz serią warsztatów w ramach Ogólnopolskiego Programu Siostrzanego Wsparcia, a także wyjątkowy przewodnik z praktycznymi wskazówkami i ćwiczeniami.

- Kampania „MAMY czas na zdrowie” to przede wszystkim narzędzia. Nie chcemy jedynie pokazywać problemu, ale przede wszystkim dawać inspiracje, rozwiązania i wskazówki zarówno dla pracujących mam, jak i ich otoczenia. Liczymy, że kampania będzie miała pozytywny wpływ na sytuację pracujących mam w Polsce. Dziękujemy Haleon i Fundacji Share the Care za zaufanie w odważnym realizowaniu tego wyjątkowego projektu – powiedziała Wiktoria Kinik, ESG Manager Weber Shandwick.

Zespół Healthcare Weber Shandwick, zarządzany przez Irenę Sękal, wspólnie z londyńską agencją kreatywną Flipside odpowiada w ramach kampanii „MAMY czas na zdrowie” za długofalową, kompleksową realizację kampanii, w tym opracowanie strategii, realizację badań społecznych, produkcję materiałów filmowych, przygotowanie treści na platformę edukacyjną www.mamyczasnazdrowie.pl, dobór narzędzi kampanii i oczywiście komunikację PR i social media.

Od 3 lat marka Theraflu prowadzi podobną kampanię skierowaną do pracujących mam w USA „Rest and Recover”. W jej ramach powstał fundusz wsparcia finansowego dla mam, które z powodu grypy lub przeziębienia nie poszły do pracy i straciły w tym czasie 100% swoich zarobków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Zdrowie

Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.