Komunikaty PR

Weber Shandwick z kampanią społeczną „MAMY czas na zdrowie” dla Haleon

2023-12-11  |  13:00
Biuro prasowe

Kampania społeczna „MAMY czas na zdrowie” organizowana przez Haleon, producenta leku Theraflu oraz Fundację Share the Care oferuje wsparcie aktywnym zawodowo mamom w znalezieniu czas na odpoczynek, kiedy chorują. Agencja Weber Shandwick odpowiada za kompleksową realizację kampanii, w tym za opracowanie strategii oraz działania PR & social media.

Prawie 50% pracujących mam w Polsce pomimo przeziębienia czy grypy nadal pracuje. Chcą pokazać, że poważnie traktują swoje obowiązki zawodowe, ale też uważają, że nie ma nikogo, kto mógłby je zastąpić w pracy. Nawet jeśli biorą wolne, to i tak nie odpoczywają, wykonując obowiązki domowe i zajmując się dziećmi. Powyższe wyniki badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez dwa renomowane instytuty badawcze IPSOS i SW Research, były impulsem do stworzenia kampanii „MAMY czas na zdrowie”.

- Marka Theraflu, która jest organizatorem kampanii społecznej „MAMY czas na zdrowie”, chce dbać o kobiety kompleksowo. Nie tylko poprzez dostarczanie rozwiązania w postaci leków na objawy przeziębienia i grypy, ale również poprzez zwracanie uwagi na rolę odpoczynku, istotnego elementu wspierającego leczenie oraz adresowanie ważnych problemów społecznych związanych ze zdrowiem. – powiedziała Anna Bachulska-Kossek, Brand Manager, Haleon.

W ramach kampanii powstał Kodeks „MAMY czas na zdrowie”. Jest on skierowany do pracujących mam, ale również do ich partnerów, bliskich, współpracowników i pracodawców. Liczymy, że wprowadzenie zasad postępowania zawartych w Kodeksie „MAMY czas na zdrowie” doprowadzi do wyeliminowania barier, z jakimi mierzą się obecnie pracujące mamy, a tym samym – do ważnych zmian społecznych. W ramach kampanii „MAMY czas na zdrowie” powstaną internetowa platforma edukacyjna z filmami oraz serią warsztatów w ramach Ogólnopolskiego Programu Siostrzanego Wsparcia, a także wyjątkowy przewodnik z praktycznymi wskazówkami i ćwiczeniami.

- Kampania „MAMY czas na zdrowie” to przede wszystkim narzędzia. Nie chcemy jedynie pokazywać problemu, ale przede wszystkim dawać inspiracje, rozwiązania i wskazówki zarówno dla pracujących mam, jak i ich otoczenia. Liczymy, że kampania będzie miała pozytywny wpływ na sytuację pracujących mam w Polsce. Dziękujemy Haleon i Fundacji Share the Care za zaufanie w odważnym realizowaniu tego wyjątkowego projektu – powiedziała Wiktoria Kinik, ESG Manager Weber Shandwick.

Zespół Healthcare Weber Shandwick, zarządzany przez Irenę Sękal, wspólnie z londyńską agencją kreatywną Flipside odpowiada w ramach kampanii „MAMY czas na zdrowie” za długofalową, kompleksową realizację kampanii, w tym opracowanie strategii, realizację badań społecznych, produkcję materiałów filmowych, przygotowanie treści na platformę edukacyjną www.mamyczasnazdrowie.pl, dobór narzędzi kampanii i oczywiście komunikację PR i social media.

Od 3 lat marka Theraflu prowadzi podobną kampanię skierowaną do pracujących mam w USA „Rest and Recover”. W jej ramach powstał fundusz wsparcia finansowego dla mam, które z powodu grypy lub przeziębienia nie poszły do pracy i straciły w tym czasie 100% swoich zarobków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.