Komunikaty PR

Wiodące marki SFD w największych sieciach handlowych

2023-10-20  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.03 MB )

3 500 marek własnych, ponad 100 stacjonarnych sklepów i pozycja lidera w e-commerce. SFD od lat specjalizuje się w produkcji odżywek i suplementów diety oraz stale poszerza ofertę żywności. Wiodącymi markami tej międzynarodowej firmy są NUTLOVE, FITKING DELICIOUS i Kizzers. To smaczne przekąski bez cukru przeznaczone dla sportowców, osób aktywnych i konsumentów, którzy chcą zadbać o dobre samopoczucie na co dzień.

Rynek suplementów diety w Polsce był wart w 2022 roku 7,7 mld zł – wynika z raportu firmy badawczej PMR. O rozwoju rynku świadczy fakt, że dynamika wzrostu osiągnęła poziom 14%. Idzie to w parzy z rosnącym zaufaniem klientów, które wiąże się ze wzrostem świadomości na temat zdrowia, aktywnego trybu życia i odpowiedniej diety.  Przedstawiciele branży dostrzegając ten trend, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom. Stale aktualizują standardy bezpieczeństwa, kontrolują jakość suplementów diety oraz dzielą się ze sobą najlepszymi praktykami. Jednym z liderów tego rynku jest firma SFD, której korzenie sięgają 1999 roku. 

To właśnie wtedy założyciel i obecny prezes firmy, Mateusz Pazdan stworzył pierwsze w Polsce forum skupiające pasjonatów aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Kilka lat później firma SFD rozpoczęła sprzedaż odżywek i suplementów diety. Dziś jest notowanym na giełdzie międzynarodowym przedsiębiorstwem, które jest liderem e-commerce w Polsce w kategorii odżywek i suplementów diety.

Od początku działalności SFD naszą misją jest wspieranie ludzi w zdrowym odżywianiu i realizacji ich celów związanych ze sportem. Konsekwentnie stawiamy na wysoką jakość oferowanych produktów, które powstają ze sprawdzonych i wartościowych składników. Dzięki stałemu kontaktowi z naszymi klientami, możemy rozwijać i poszerzać naszą ofertę, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. Wiemy, że istotna jest dla nich dostępność naszych produktów w różnych kanałach sprzedaży. Od lat obserwujemy rozwój e-commerce, ale ciągle bardzo ważna jest dla nas współpraca z największymi sieciami handlowymi, które gwarantują dostępność naszych towarów w wielu stacjonarnych miejscach kraju – powiedział założyciel i prezes SFD, Mateusz Pazdan.

SFD ma w swojej ofercie aż 8 000 produktów, w tym 3 500 tysiąca pod własnymi markami. Sprzedaż odbywa się w modelu omnichannel, w którym coraz większą rolę odgrywa e-commerce. W 2022 roku odpowiadał za połowę przychodów firmy, które osiągnęły 325 mln złotych. Na drugim miejscu pod względem wielkości przychodów znalazły się sieci handlowe (61 mln zł), między innymi Żabka, Lidl, Biedronka czy Dino. Wiodącymi markami w tych sieciach są NUTLOVE, FITKING DELICIOUS oraz Kizzers.

NUTLOVE to seria produktów, która powstała z miłości do orzechów. Zdrowe i smaczne przekąski bez dodatku cukru i oleju palmowego stanowią doskonałe urozmaicenie zdrowej diety, dodając charakteru wielu daniom. Występują w różnych wersjach, a powodzeniem cieszą się Nutlove White Choco Peanut o smaku białej czekolady z dodatkiem prażonych orzeszków ziemnych i soli himalajskiej czy krem orzechowo-czekoladowy Choco Hazelnut.

FITKING DELICIOUS to już kultowa marka żywności dietetycznej z proteinowymi przekąskami i napojami dla sportowców. Nie zawierające cukru i oleju palmowego chipsy białkowe, batony proteinowe, żelki z kofeiną i witaminami czy orzeźwiające napoje są ważnym elementem treningu oraz zdrowej i zbilansowanej diety.

Kolejną popularną marką żywności SFD jest linia dietetycznych słodyczy Kizzers, która powstała w wyniku współpracy z popularnym polskim raperem – Kizo. Produkty Kizzers, podobnie jak NUTLOVE i FITKING DELICIOUS, nie zawierają cukru. Dużym zainteresowaniem konsumentów cieszy się batonik z nadzieniem mleczno-kokosowym oraz krem o smaku kokosowo-nugatowym. Produkty Kizzers zaspokajają nagły głód, a także sprawdzają się jako szybkie przekąski w ciągu dnia oraz pełnowartościowe uzupełnienie zdrowej diety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.