Komunikaty PR

Wiodące marki SFD w największych sieciach handlowych

2023-10-20  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.03 MB )

3 500 marek własnych, ponad 100 stacjonarnych sklepów i pozycja lidera w e-commerce. SFD od lat specjalizuje się w produkcji odżywek i suplementów diety oraz stale poszerza ofertę żywności. Wiodącymi markami tej międzynarodowej firmy są NUTLOVE, FITKING DELICIOUS i Kizzers. To smaczne przekąski bez cukru przeznaczone dla sportowców, osób aktywnych i konsumentów, którzy chcą zadbać o dobre samopoczucie na co dzień.

Rynek suplementów diety w Polsce był wart w 2022 roku 7,7 mld zł – wynika z raportu firmy badawczej PMR. O rozwoju rynku świadczy fakt, że dynamika wzrostu osiągnęła poziom 14%. Idzie to w parzy z rosnącym zaufaniem klientów, które wiąże się ze wzrostem świadomości na temat zdrowia, aktywnego trybu życia i odpowiedniej diety.  Przedstawiciele branży dostrzegając ten trend, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom. Stale aktualizują standardy bezpieczeństwa, kontrolują jakość suplementów diety oraz dzielą się ze sobą najlepszymi praktykami. Jednym z liderów tego rynku jest firma SFD, której korzenie sięgają 1999 roku. 

To właśnie wtedy założyciel i obecny prezes firmy, Mateusz Pazdan stworzył pierwsze w Polsce forum skupiające pasjonatów aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Kilka lat później firma SFD rozpoczęła sprzedaż odżywek i suplementów diety. Dziś jest notowanym na giełdzie międzynarodowym przedsiębiorstwem, które jest liderem e-commerce w Polsce w kategorii odżywek i suplementów diety.

Od początku działalności SFD naszą misją jest wspieranie ludzi w zdrowym odżywianiu i realizacji ich celów związanych ze sportem. Konsekwentnie stawiamy na wysoką jakość oferowanych produktów, które powstają ze sprawdzonych i wartościowych składników. Dzięki stałemu kontaktowi z naszymi klientami, możemy rozwijać i poszerzać naszą ofertę, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. Wiemy, że istotna jest dla nich dostępność naszych produktów w różnych kanałach sprzedaży. Od lat obserwujemy rozwój e-commerce, ale ciągle bardzo ważna jest dla nas współpraca z największymi sieciami handlowymi, które gwarantują dostępność naszych towarów w wielu stacjonarnych miejscach kraju – powiedział założyciel i prezes SFD, Mateusz Pazdan.

SFD ma w swojej ofercie aż 8 000 produktów, w tym 3 500 tysiąca pod własnymi markami. Sprzedaż odbywa się w modelu omnichannel, w którym coraz większą rolę odgrywa e-commerce. W 2022 roku odpowiadał za połowę przychodów firmy, które osiągnęły 325 mln złotych. Na drugim miejscu pod względem wielkości przychodów znalazły się sieci handlowe (61 mln zł), między innymi Żabka, Lidl, Biedronka czy Dino. Wiodącymi markami w tych sieciach są NUTLOVE, FITKING DELICIOUS oraz Kizzers.

NUTLOVE to seria produktów, która powstała z miłości do orzechów. Zdrowe i smaczne przekąski bez dodatku cukru i oleju palmowego stanowią doskonałe urozmaicenie zdrowej diety, dodając charakteru wielu daniom. Występują w różnych wersjach, a powodzeniem cieszą się Nutlove White Choco Peanut o smaku białej czekolady z dodatkiem prażonych orzeszków ziemnych i soli himalajskiej czy krem orzechowo-czekoladowy Choco Hazelnut.

FITKING DELICIOUS to już kultowa marka żywności dietetycznej z proteinowymi przekąskami i napojami dla sportowców. Nie zawierające cukru i oleju palmowego chipsy białkowe, batony proteinowe, żelki z kofeiną i witaminami czy orzeźwiające napoje są ważnym elementem treningu oraz zdrowej i zbilansowanej diety.

Kolejną popularną marką żywności SFD jest linia dietetycznych słodyczy Kizzers, która powstała w wyniku współpracy z popularnym polskim raperem – Kizo. Produkty Kizzers, podobnie jak NUTLOVE i FITKING DELICIOUS, nie zawierają cukru. Dużym zainteresowaniem konsumentów cieszy się batonik z nadzieniem mleczno-kokosowym oraz krem o smaku kokosowo-nugatowym. Produkty Kizzers zaspokajają nagły głód, a także sprawdzają się jako szybkie przekąski w ciągu dnia oraz pełnowartościowe uzupełnienie zdrowej diety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.