Komunikaty PR

Wiodące marki SFD w największych sieciach handlowych

2023-10-20  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.03 MB )

3 500 marek własnych, ponad 100 stacjonarnych sklepów i pozycja lidera w e-commerce. SFD od lat specjalizuje się w produkcji odżywek i suplementów diety oraz stale poszerza ofertę żywności. Wiodącymi markami tej międzynarodowej firmy są NUTLOVE, FITKING DELICIOUS i Kizzers. To smaczne przekąski bez cukru przeznaczone dla sportowców, osób aktywnych i konsumentów, którzy chcą zadbać o dobre samopoczucie na co dzień.

Rynek suplementów diety w Polsce był wart w 2022 roku 7,7 mld zł – wynika z raportu firmy badawczej PMR. O rozwoju rynku świadczy fakt, że dynamika wzrostu osiągnęła poziom 14%. Idzie to w parzy z rosnącym zaufaniem klientów, które wiąże się ze wzrostem świadomości na temat zdrowia, aktywnego trybu życia i odpowiedniej diety.  Przedstawiciele branży dostrzegając ten trend, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom. Stale aktualizują standardy bezpieczeństwa, kontrolują jakość suplementów diety oraz dzielą się ze sobą najlepszymi praktykami. Jednym z liderów tego rynku jest firma SFD, której korzenie sięgają 1999 roku. 

To właśnie wtedy założyciel i obecny prezes firmy, Mateusz Pazdan stworzył pierwsze w Polsce forum skupiające pasjonatów aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Kilka lat później firma SFD rozpoczęła sprzedaż odżywek i suplementów diety. Dziś jest notowanym na giełdzie międzynarodowym przedsiębiorstwem, które jest liderem e-commerce w Polsce w kategorii odżywek i suplementów diety.

Od początku działalności SFD naszą misją jest wspieranie ludzi w zdrowym odżywianiu i realizacji ich celów związanych ze sportem. Konsekwentnie stawiamy na wysoką jakość oferowanych produktów, które powstają ze sprawdzonych i wartościowych składników. Dzięki stałemu kontaktowi z naszymi klientami, możemy rozwijać i poszerzać naszą ofertę, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. Wiemy, że istotna jest dla nich dostępność naszych produktów w różnych kanałach sprzedaży. Od lat obserwujemy rozwój e-commerce, ale ciągle bardzo ważna jest dla nas współpraca z największymi sieciami handlowymi, które gwarantują dostępność naszych towarów w wielu stacjonarnych miejscach kraju – powiedział założyciel i prezes SFD, Mateusz Pazdan.

SFD ma w swojej ofercie aż 8 000 produktów, w tym 3 500 tysiąca pod własnymi markami. Sprzedaż odbywa się w modelu omnichannel, w którym coraz większą rolę odgrywa e-commerce. W 2022 roku odpowiadał za połowę przychodów firmy, które osiągnęły 325 mln złotych. Na drugim miejscu pod względem wielkości przychodów znalazły się sieci handlowe (61 mln zł), między innymi Żabka, Lidl, Biedronka czy Dino. Wiodącymi markami w tych sieciach są NUTLOVE, FITKING DELICIOUS oraz Kizzers.

NUTLOVE to seria produktów, która powstała z miłości do orzechów. Zdrowe i smaczne przekąski bez dodatku cukru i oleju palmowego stanowią doskonałe urozmaicenie zdrowej diety, dodając charakteru wielu daniom. Występują w różnych wersjach, a powodzeniem cieszą się Nutlove White Choco Peanut o smaku białej czekolady z dodatkiem prażonych orzeszków ziemnych i soli himalajskiej czy krem orzechowo-czekoladowy Choco Hazelnut.

FITKING DELICIOUS to już kultowa marka żywności dietetycznej z proteinowymi przekąskami i napojami dla sportowców. Nie zawierające cukru i oleju palmowego chipsy białkowe, batony proteinowe, żelki z kofeiną i witaminami czy orzeźwiające napoje są ważnym elementem treningu oraz zdrowej i zbilansowanej diety.

Kolejną popularną marką żywności SFD jest linia dietetycznych słodyczy Kizzers, która powstała w wyniku współpracy z popularnym polskim raperem – Kizo. Produkty Kizzers, podobnie jak NUTLOVE i FITKING DELICIOUS, nie zawierają cukru. Dużym zainteresowaniem konsumentów cieszy się batonik z nadzieniem mleczno-kokosowym oraz krem o smaku kokosowo-nugatowym. Produkty Kizzers zaspokajają nagły głód, a także sprawdzają się jako szybkie przekąski w ciągu dnia oraz pełnowartościowe uzupełnienie zdrowej diety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.