Wola Park zachęca do oddawania krwi i wspiera profilaktykę raka piersi
Październik w warszawskim Wola Parku przebiega pod znakiem zdrowia i profilaktyki. Już 21 października w ramach współpracy z McDonald’s i Stowarzyszeniem Honorowych Dawców Krwi Białokrewka, w Wola Parku stanie autobus dla krwiodawców. Następnie, w ramach obchodów Różowego Października, w kolejną sobotę, w centrum pojawi się stoisko informacyjne, w ramach którego specjaliści będą zachęcać do badania i promować profilaktykę raka piersi.
W ramach akcji zachęcania swoich klientów do profilaktyki zdrowotnej, Wola Park w ciągu najbliższych dwóch weekendów udostępni dwa punkty. W punkcie krwiodawczym, zorganizowanym wspólnie z McDonald’s (franczyzobiorcą - ALDAR Dariusz Zadworny) i Stowarzyszeniem Honorowych Dawców Krwi Białokrewka już 21 października odwiedzający będą mogli oddać krew. W drugim, który pojawi się w Wola Parku 28 października z okazji akcji Różowy Październik, klienci będą mogli dowiedzieć się więcej na temat profilaktyki raka piersi.
Mobilna zbiórka krwi
W ramach mobilnej zbiórki krwi wszyscy będą mogli na miejscu w centrum handlowym, wesprzeć szczytny cel i przyczynić się do ratowania życia tych, którzy ucierpieli w wypadku, chorują na nowotwory czy choroby układu krwiotwórczego. Krwinkowy autobus stanie przy wejściu głównym, przy sklepie KappAhl. Rejestracja krwiodawców będzie możliwa w godzinach 10.00-14.00. W zbiórce może uczestniczyć każda osoba w wieku od 18 do 60 lat, która waży minimum 50 kg oraz cieszy się dobrym zdrowiem.
Na chętnych, którzy oddadzą krew w autobusie przy Wola Parku czekają vouchery do Ogrodów Urlicha o wartości 50 zł, a także kawa, herbata, kupony na darmowe zestawy, firmowy plecak oraz piłeczki antystresowe od McDonald’s.
Więcej informacji na temat zbiórki krwi, instrukcja przygotowania się do oddania krwi, a także lista zalet i przywilejów, jakie czekają na honorowych dawców krwi znajduje się na: https://www.wolapark.pl/pl/wydarzenia/zbiorka-krwi/.
Różowy Październik w Wola Parku
Nowotwory są obecnie dominującą przyczyną zgonów osób młodych i w średnim wieku. Zgodnie ze statystykami, średnio co 8 kobieta otrzymuje diagnozę raka piersi. Aby wesprzeć szerzenie świadomości o chorobie i zachęcić klientki do regularnego badania, Wola Park zaprasza na wyjątkowe wydarzenie poświęcone profilaktyce i prewencji raka piersi.
Eksperckie stanowisko stanie 28 października na parterze, przy sklepie Komputronik. Tutaj, w godzinach 11.00-18.00, odwiedzający będą mogli wziąć udział w bezpłatnych rozmowach i konsultacjach z ekspertami, a także skorzystać z praktycznego instruktażu dotyczącego technik samobadania piersi na fantomach. Zaplanowano także quiz z pytaniami na temat najczęstszego nowotworu złośliwego u kobiet. Na koniec, na każdą uczestniczkę czeka piękna róża.
Więcej informacji na temat akcji Różowego Października w Wola Parku znajduje się na: https://www.wolapark.pl/pl/wydarzenia/rozowy-pazdziernik/.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.