Wsparcie Ipsen w walce z COVID-19
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Troska o zdrowie pacjentów wpisana jest w misję Ipsen Poland sp. z o.o. - firmy biotechnologicznej
o globalnym zasięgu, której głównym celem jest opracowywanie i rozwijanie innowacyjnych rozwiązań dla pacjentów w takich obszarach terapeutycznych jak m.in. onkologia, neurologia czy choroby rzadkie.
Pandemia COVID-19 dotknęła niespodziewanie cały świat. Zaskoczyła rządy wszystkich krajów oraz ukazała słabe punkty systemów ochrony zdrowia. Zweryfikowała też rolę strategii, elastyczność
i zdolności zarządzających na różnych szczeblach gospodarki. Najbardziej zaś pokazała jak ważne dla pokonania COVID-19 są współpraca, solidarność i odpowiednie zasoby.
Ozonatory dla szpitali zakaźnych
Solidarność jest jedną z nadrzędnych wartości firmy Ipsen Poland, która w ramach swoich działań CSR (ang. corporate social responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu) oraz we współpracy ze szpitalami nadzorowanymi przez Ministerstwo Zdrowia, sfinansowała zakup 21 sztuk ozonatorów dla szpitali i karetek dedykowanych leczeniu i transportowi pacjentów zakażonych koronawirusem
w Polsce. „Ipsen Poland kierując się poczuciem solidarności i odpowiedzialności za bezpieczeństwo nie tylko lekowe Polaków, chciała dołożyć wszelkich starań, aby sprostać potrzebom i wyzwaniom wynikającym z sytuacji pandemii koronawirusa w Polsce” – podkreślił Guillaume DELMOTTE, Dyrektor Generalny firmy Ipsen Poland. „Lekarzom, pielęgniarkom, ratownikom medycznym i innym pracownikom szpitali, którzy z poświęceniem walczą o zdrowie chorych, należy się jak najlepszy sprzęt i bezpieczne warunki pracy, by mogli nieść skuteczną pomoc. W walce z epidemią konieczna jest determinacja, cierpliwość i konsekwencja, ale także odpowiedni sprzęt do pokonania choroby – stąd decyzja o przychyleniu się do próśb szpitali” – podkreśliła Magdalena Konarska, Dyrektor ds. Public Affairs w firmie Ipsen Poland.
Firma Ipsen Poland docenia wsparcie Ministerstwa Zdrowia w zakresie koordynacji dystrybucji ozonatorów do szpitali. „Niezwykle doceniamy współpracę z Ministerstwem Zdrowia, dzięki której ozonatory trafiły do 20 szpitali i służą pacjentom i wszystkim, którzy z poświęceniem walczą o zdrowie chorych z COVID-19” – dodaje Magdalena Konarska.
„Zdrowie Polaków i dostarczanie pacjentom najlepszych terapii jest sensem naszej codziennej pracy. Zwłaszcza w momencie, kiedy nie tylko Polska, ale cały świat walczą z kryzysem pandemicznym – najważniejsza jest współpraca, odpowiedzialność i solidarność Nas wszystkich – dodał Guillaume DELMOTTE, Dyrektor Generalny Ipsen Poland.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.