Wsparcie Ipsen w walce z COVID-19
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Troska o zdrowie pacjentów wpisana jest w misję Ipsen Poland sp. z o.o. - firmy biotechnologicznej
o globalnym zasięgu, której głównym celem jest opracowywanie i rozwijanie innowacyjnych rozwiązań dla pacjentów w takich obszarach terapeutycznych jak m.in. onkologia, neurologia czy choroby rzadkie.
Pandemia COVID-19 dotknęła niespodziewanie cały świat. Zaskoczyła rządy wszystkich krajów oraz ukazała słabe punkty systemów ochrony zdrowia. Zweryfikowała też rolę strategii, elastyczność
i zdolności zarządzających na różnych szczeblach gospodarki. Najbardziej zaś pokazała jak ważne dla pokonania COVID-19 są współpraca, solidarność i odpowiednie zasoby.
Ozonatory dla szpitali zakaźnych
Solidarność jest jedną z nadrzędnych wartości firmy Ipsen Poland, która w ramach swoich działań CSR (ang. corporate social responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu) oraz we współpracy ze szpitalami nadzorowanymi przez Ministerstwo Zdrowia, sfinansowała zakup 21 sztuk ozonatorów dla szpitali i karetek dedykowanych leczeniu i transportowi pacjentów zakażonych koronawirusem
w Polsce. „Ipsen Poland kierując się poczuciem solidarności i odpowiedzialności za bezpieczeństwo nie tylko lekowe Polaków, chciała dołożyć wszelkich starań, aby sprostać potrzebom i wyzwaniom wynikającym z sytuacji pandemii koronawirusa w Polsce” – podkreślił Guillaume DELMOTTE, Dyrektor Generalny firmy Ipsen Poland. „Lekarzom, pielęgniarkom, ratownikom medycznym i innym pracownikom szpitali, którzy z poświęceniem walczą o zdrowie chorych, należy się jak najlepszy sprzęt i bezpieczne warunki pracy, by mogli nieść skuteczną pomoc. W walce z epidemią konieczna jest determinacja, cierpliwość i konsekwencja, ale także odpowiedni sprzęt do pokonania choroby – stąd decyzja o przychyleniu się do próśb szpitali” – podkreśliła Magdalena Konarska, Dyrektor ds. Public Affairs w firmie Ipsen Poland.
Firma Ipsen Poland docenia wsparcie Ministerstwa Zdrowia w zakresie koordynacji dystrybucji ozonatorów do szpitali. „Niezwykle doceniamy współpracę z Ministerstwem Zdrowia, dzięki której ozonatory trafiły do 20 szpitali i służą pacjentom i wszystkim, którzy z poświęceniem walczą o zdrowie chorych z COVID-19” – dodaje Magdalena Konarska.
„Zdrowie Polaków i dostarczanie pacjentom najlepszych terapii jest sensem naszej codziennej pracy. Zwłaszcza w momencie, kiedy nie tylko Polska, ale cały świat walczą z kryzysem pandemicznym – najważniejsza jest współpraca, odpowiedzialność i solidarność Nas wszystkich – dodał Guillaume DELMOTTE, Dyrektor Generalny Ipsen Poland.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.