Wspieraj kobiety razem z nami!
To już drugi rok z rzędu Douglas wspiera Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości, która działa na rzecz walki z rakiem szyjki macicy. Kupując wybrane produkty marek biorących udział w akcji, wspierasz kobiety razem z nami!
Prawdziwe piękno to coś więcej niż czerwone usta czy piękne oczy. Piękno przejawia się w naszych działaniach, w tym jak traktujemy innych ludzi. W dzisiejszym świecie, pełnym niepewności, prawdziwe wartości zyskują tym bardziej na znaczeniu. Właśnie dlatego Douglas zgodnie ze swoją kampanią „Let’s Do Beautiful”, w myśl której: „Jesteśmy piękni wtedy, gdy piękne są nasze czyny”, od lat prowadzi w Polsce akcje charytatywne.
„Nieustannie wspieramy i inspirujemy naszych Klientów w poszukiwaniu piękna, które pozwala odkrywać siebie, przejawia się w działaniu i w tym, jak odnosimy się do innych” – powiedziała Agnieszka Mosurek-Zava, Regional Manager Central Eastern Europe CEO Douglas Poland.
W ubiegłym roku Douglas po raz pierwszy wsparł fundację Kwiat Kobiecości, która na co dzień stawia na profilaktykę, dostęp do informacji, edukację i zmianę świadomości w podejściu do zdrowia. Przekazał 41 000 zł na zakup bezpłatnych badań cytologicznych dla kobiet, uruchomienie infolinii wspierającej kobiety z chorobą nowotworową oraz edukację dotyczącą badań kontrolnych. Infolinia wsparcia emocjonalnego i psychologicznego działa już od 7 lutego br.
„Wygrałam z rakiem szyjki macicy, dlatego z własnego doświadczenia wiem, czego potrzebuje kobieta, która staje w obliczu nowotworu. Możesz ze mną szczerze porozmawiać, podzielić się swoimi emocjami, myślami i problemami” – mówi Ida Karpińska, pacjentka i założycielka fundacji Kwiat Kobiecości, która na infolinii udziela wsparcia emocjonalnego (w każdą środę, w godzinach 11-16.00 pod numerem tel. 607 833 788).
Tegoroczna akcja marki Douglas z fundacją Kwiat Kobiecości zorganizowana z okazji przypadającego w marcu Dnia Kobiet, rozpoczęła się 15 lutego i potrwa do 14 marca br. Z zakupionych w tym czasie produktów marek, które biorą udział w akcji, Douglas przekaże fundacji 1% dochodu netto (wartość produktów brutto obniżoną o wysokość podatku VAT). Akcja obejmuje produkty do makijażu Douglas Collection, produkty Kylie Cosmetics i Kylie Skin, a od 2 do 14 marca wybrane produkty do pielęgnacji (Dr Irena Eris, Lancôme, Biotherm, Clarins, Collistar, Rituals, Mokosh, Shiseido), perfumy (Givenchy i Mugler), a także kosmetyki do makijażu (Clinique i Sisley). Szczegóły akcji są dostępne w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl: Let's do beautiful | DOUGLAS.
O kampanii:
Spot kampanii z okazji Dnia Kobiet emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz na najważniejszych platformach video (Polsat Box, Player.pl, YouTube), social mediach – Facebooku, Instagramie oraz szeroko zasięgowej kampanii Digital, jak również w perfumeriach Douglas w całej Polsce.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.