Komunikaty PR

Wspieraj kobiety razem z nami!

2022-03-09  |  11:00
Biuro prasowe

To już drugi rok z rzędu Douglas wspiera Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości, która działa na rzecz walki z rakiem szyjki macicy. Kupując wybrane produkty marek biorących udział w akcji, wspierasz kobiety razem z nami!

Prawdziwe piękno to coś więcej niż czerwone usta czy piękne oczy. Piękno przejawia się w naszych działaniach, w tym jak traktujemy innych ludzi. W dzisiejszym świecie, pełnym niepewności, prawdziwe wartości zyskują tym bardziej na znaczeniu. Właśnie dlatego Douglas zgodnie ze swoją kampanią „Let’s Do Beautiful”, w myśl której: „Jesteśmy piękni wtedy, gdy piękne są nasze czyny”, od lat prowadzi w Polsce akcje charytatywne.

Nieustannie wspieramy i inspirujemy naszych Klientów w poszukiwaniu piękna, które pozwala odkrywać siebie, przejawia się w działaniu i w tym, jak odnosimy się do innych” – powiedziała Agnieszka Mosurek-Zava, Regional Manager Central Eastern Europe CEO Douglas Poland.

W ubiegłym roku Douglas po raz pierwszy wsparł fundację Kwiat Kobiecości, która na co dzień stawia na profilaktykę, dostęp do informacji, edukację i zmianę świadomości w podejściu do zdrowia. Przekazał 41 000 zł na zakup bezpłatnych badań cytologicznych dla kobiet, uruchomienie infolinii wspierającej kobiety z chorobą nowotworową oraz edukację dotyczącą badań kontrolnych. Infolinia wsparcia emocjonalnego i psychologicznego działa już od 7 lutego br.

Wygrałam z rakiem szyjki macicy, dlatego z własnego doświadczenia wiem, czego potrzebuje kobieta, która staje w obliczu nowotworu. Możesz ze mną szczerze porozmawiać, podzielić się swoimi emocjami, myślami i problemami” – mówi Ida Karpińska, pacjentka i założycielka fundacji Kwiat Kobiecości, która na infolinii udziela wsparcia emocjonalnego (w każdą środę, w godzinach 11-16.00 pod numerem tel. 607 833 788).

Tegoroczna akcja marki Douglas z fundacją Kwiat Kobiecości zorganizowana z okazji przypadającego w marcu Dnia Kobiet, rozpoczęła się 15 lutego i potrwa do 14 marca br. Z zakupionych w tym czasie produktów marek, które biorą udział w akcji, Douglas przekaże fundacji 1% dochodu netto (wartość produktów brutto obniżoną o wysokość podatku VAT). Akcja obejmuje produkty do makijażu Douglas Collection, produkty Kylie Cosmetics i Kylie Skin, a od 2 do 14 marca wybrane produkty do pielęgnacji (Dr Irena Eris,  Lancôme, Biotherm, Clarins, Collistar, Rituals, Mokosh, Shiseido), perfumy (Givenchy i Mugler), a także kosmetyki do makijażu (Clinique i Sisley). Szczegóły akcji są dostępne w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl: Let's do beautiful | DOUGLAS.

O kampanii:

Spot kampanii z okazji Dnia Kobiet emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz na najważniejszych platformach video (Polsat Box, Player.pl, YouTube), social mediach – Facebooku, Instagramie oraz szeroko zasięgowej kampanii Digital, jak również w perfumeriach Douglas w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.