Wspieraj kobiety razem z nami!
To już drugi rok z rzędu Douglas wspiera Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości, która działa na rzecz walki z rakiem szyjki macicy. Kupując wybrane produkty marek biorących udział w akcji, wspierasz kobiety razem z nami!
Prawdziwe piękno to coś więcej niż czerwone usta czy piękne oczy. Piękno przejawia się w naszych działaniach, w tym jak traktujemy innych ludzi. W dzisiejszym świecie, pełnym niepewności, prawdziwe wartości zyskują tym bardziej na znaczeniu. Właśnie dlatego Douglas zgodnie ze swoją kampanią „Let’s Do Beautiful”, w myśl której: „Jesteśmy piękni wtedy, gdy piękne są nasze czyny”, od lat prowadzi w Polsce akcje charytatywne.
„Nieustannie wspieramy i inspirujemy naszych Klientów w poszukiwaniu piękna, które pozwala odkrywać siebie, przejawia się w działaniu i w tym, jak odnosimy się do innych” – powiedziała Agnieszka Mosurek-Zava, Regional Manager Central Eastern Europe CEO Douglas Poland.
W ubiegłym roku Douglas po raz pierwszy wsparł fundację Kwiat Kobiecości, która na co dzień stawia na profilaktykę, dostęp do informacji, edukację i zmianę świadomości w podejściu do zdrowia. Przekazał 41 000 zł na zakup bezpłatnych badań cytologicznych dla kobiet, uruchomienie infolinii wspierającej kobiety z chorobą nowotworową oraz edukację dotyczącą badań kontrolnych. Infolinia wsparcia emocjonalnego i psychologicznego działa już od 7 lutego br.
„Wygrałam z rakiem szyjki macicy, dlatego z własnego doświadczenia wiem, czego potrzebuje kobieta, która staje w obliczu nowotworu. Możesz ze mną szczerze porozmawiać, podzielić się swoimi emocjami, myślami i problemami” – mówi Ida Karpińska, pacjentka i założycielka fundacji Kwiat Kobiecości, która na infolinii udziela wsparcia emocjonalnego (w każdą środę, w godzinach 11-16.00 pod numerem tel. 607 833 788).
Tegoroczna akcja marki Douglas z fundacją Kwiat Kobiecości zorganizowana z okazji przypadającego w marcu Dnia Kobiet, rozpoczęła się 15 lutego i potrwa do 14 marca br. Z zakupionych w tym czasie produktów marek, które biorą udział w akcji, Douglas przekaże fundacji 1% dochodu netto (wartość produktów brutto obniżoną o wysokość podatku VAT). Akcja obejmuje produkty do makijażu Douglas Collection, produkty Kylie Cosmetics i Kylie Skin, a od 2 do 14 marca wybrane produkty do pielęgnacji (Dr Irena Eris, Lancôme, Biotherm, Clarins, Collistar, Rituals, Mokosh, Shiseido), perfumy (Givenchy i Mugler), a także kosmetyki do makijażu (Clinique i Sisley). Szczegóły akcji są dostępne w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl: Let's do beautiful | DOUGLAS.
O kampanii:
Spot kampanii z okazji Dnia Kobiet emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz na najważniejszych platformach video (Polsat Box, Player.pl, YouTube), social mediach – Facebooku, Instagramie oraz szeroko zasięgowej kampanii Digital, jak również w perfumeriach Douglas w całej Polsce.

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Zrób sercu przysługę tego lata
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą
Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.
Polityka
Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.
Media
Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.