Komunikaty PR

Wspieraj kobiety razem z nami!

2022-03-09  |  11:00
Biuro prasowe

To już drugi rok z rzędu Douglas wspiera Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości, która działa na rzecz walki z rakiem szyjki macicy. Kupując wybrane produkty marek biorących udział w akcji, wspierasz kobiety razem z nami!

Prawdziwe piękno to coś więcej niż czerwone usta czy piękne oczy. Piękno przejawia się w naszych działaniach, w tym jak traktujemy innych ludzi. W dzisiejszym świecie, pełnym niepewności, prawdziwe wartości zyskują tym bardziej na znaczeniu. Właśnie dlatego Douglas zgodnie ze swoją kampanią „Let’s Do Beautiful”, w myśl której: „Jesteśmy piękni wtedy, gdy piękne są nasze czyny”, od lat prowadzi w Polsce akcje charytatywne.

Nieustannie wspieramy i inspirujemy naszych Klientów w poszukiwaniu piękna, które pozwala odkrywać siebie, przejawia się w działaniu i w tym, jak odnosimy się do innych” – powiedziała Agnieszka Mosurek-Zava, Regional Manager Central Eastern Europe CEO Douglas Poland.

W ubiegłym roku Douglas po raz pierwszy wsparł fundację Kwiat Kobiecości, która na co dzień stawia na profilaktykę, dostęp do informacji, edukację i zmianę świadomości w podejściu do zdrowia. Przekazał 41 000 zł na zakup bezpłatnych badań cytologicznych dla kobiet, uruchomienie infolinii wspierającej kobiety z chorobą nowotworową oraz edukację dotyczącą badań kontrolnych. Infolinia wsparcia emocjonalnego i psychologicznego działa już od 7 lutego br.

Wygrałam z rakiem szyjki macicy, dlatego z własnego doświadczenia wiem, czego potrzebuje kobieta, która staje w obliczu nowotworu. Możesz ze mną szczerze porozmawiać, podzielić się swoimi emocjami, myślami i problemami” – mówi Ida Karpińska, pacjentka i założycielka fundacji Kwiat Kobiecości, która na infolinii udziela wsparcia emocjonalnego (w każdą środę, w godzinach 11-16.00 pod numerem tel. 607 833 788).

Tegoroczna akcja marki Douglas z fundacją Kwiat Kobiecości zorganizowana z okazji przypadającego w marcu Dnia Kobiet, rozpoczęła się 15 lutego i potrwa do 14 marca br. Z zakupionych w tym czasie produktów marek, które biorą udział w akcji, Douglas przekaże fundacji 1% dochodu netto (wartość produktów brutto obniżoną o wysokość podatku VAT). Akcja obejmuje produkty do makijażu Douglas Collection, produkty Kylie Cosmetics i Kylie Skin, a od 2 do 14 marca wybrane produkty do pielęgnacji (Dr Irena Eris,  Lancôme, Biotherm, Clarins, Collistar, Rituals, Mokosh, Shiseido), perfumy (Givenchy i Mugler), a także kosmetyki do makijażu (Clinique i Sisley). Szczegóły akcji są dostępne w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl: Let's do beautiful | DOUGLAS.

O kampanii:

Spot kampanii z okazji Dnia Kobiet emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz na najważniejszych platformach video (Polsat Box, Player.pl, YouTube), social mediach – Facebooku, Instagramie oraz szeroko zasięgowej kampanii Digital, jak również w perfumeriach Douglas w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra Biuro prasowe
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.