“Wszystko w naszych rękach”, czyli kampania społeczna McDonald’s Polska
Marlena Sojka, Natalia Sisik, Ewa Zawada oraz TwinsStyle wzięli udział w najnowszej kampanii marki McDonald’s. W ramach akcji “Wszystko w naszych rękach” popularni wśród polskiej młodzieży twórcy za pośrednictwem mediów społecznościowych w angażujący sposób zachęcali do częstego i dokładnego mycia rąk. Za realizację kampanii odpowiadają: agencja GetHero oraz dom mediowy OMD.
Częste mycie rąk to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zapobieganie rozprzestrzenianiu się bakterii i wirusów. Doskonale wiedzą o tym pracownicy restauracji McDonald’s. Marka podkreśla, że wysokie standardy higieny i bezpieczeństwa towarzyszą sieci od zawsze. Cały czas były i są one przestrzegane z najwyższą starannością, a restrykcyjne procedury mycia oraz dezynfekcji są standardem systemu. Dzieląc się swoją wiedzą marka zainicjowała w mediach społecznościowych kampanię społeczną “Wszystko w naszych rękach” w ramach której pokazuje jak odpowiednio zadbać o higienę rąk. W inicjatywie wzięli również udział popularni twórcy. Wśród nich m.in. Marlena Sojka, Natalia Sisik, Ewa Zawada oraz TwinsStyle. W ramach akcji influencerzy na platformie TikTok stworzyli własne choreografie, w których demonstrowali prawidłowe mycie rąk. Jako podkład muzyczny do klipów posłużył utwór Mateusza Holaka, który powstał specjalnie na potrzeby kampanii.
Jako współorganizatorzy tej inicjatywy dołożyliśmy wszelkich starań, aby z akcją dotrzeć do nastolatków. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy tych twórców, którzy posiadają szerokie grono odbiorców właśnie w tej kategorii wiekowej. Mamy nadzieję, że kampania, którą współtworzyliśmy przyniesie zamierzone efekty. Jej głównym celem było podniesienie świadomości na temat tego, jak ważne jest częste i dokładne mycie rąk. Akcja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników TikToka, którzy z chęcią nagrywają swoje własne filmy z piosenką Mateusza Holaka w tle oraz odtwarzają układy taneczne przygotowane w ramach akcji przez swoich idoli - mówi Magdalena Bliźniak, project manager w agencji GetHero, ekspert komunikacji na platformie TikTok.
Obecnie kampania na platformie TikTok ma 1,2 mln wyświetleń, a utwór muzyczny stworzony w ramach akcji został już wykorzystany w ponad 2 tys. filmów. Działania w ramach inicjatywy są prowadzone również na Instagramie.
GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo oraz organizacją MeetUp®.

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji

Filary pielęgnacji skóry atopowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
Prezenterka zaznacza, że krótkie wiadomości tekstowe, kilkusekundowe filmiki, emotikony czy reakcje w mediach społecznościowych nie dość, że nie są w stanie zastąpić rozmowy twarzą w twarz, to jeszcze mogą być źródłem konfliktów i nieporozumień. Zdaniem Anny Dec wiele osób odbiera wiadomości przez pryzmat własnych kompleksów i emocji, co sprawia, że nawet neutralne komunikaty mogą być źle zrozumiane. Dlatego też ważne sprawy trzeba załatwiać nie przez ekran telefonu, ale podczas spotkania w realnym świecie, bo ono ma największą wartość.
Zdrowie
Realizacja Planu dla Chorób Rzadkich przyspiesza. Są już nowe warunki wyceny i poszerza się pakiet badań screeningowych

Plan dla Chorób Rzadkich jest kompleksowym rozwiązaniem, które ma zmienić podejście do diagnostyki i leczenia chorób sierocych w Polsce. Z realizacją planu wiążą się zarówno wyzwania systemowe, jak i ekonomiczne czy informatyczne. Większość zadań jest w trakcie realizacji, ale Ministerstwo Zdrowia zapewnia, że kluczowe aspekty są załatwiane priorytetowo. To przede wszystkim tworzenie sieci ośrodków eksperckich, ułatwienie dostępu do diagnostyki, poprawa wycen oraz ułatwianie dostępu do terapii.
Media
Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie

Influencerka przyznaje, że miała propozycję udziału w programie „Królowa przetrwania”, ale ją odrzuciła. W reality show TVN7 nie brakuje bowiem skrajnych emocji, kontrowersji, intryg i kłótni, a uczestniczki są bezwzględne i często stosują zasadę: cel uświęca środki. Sylwia Bomba zaznacza, że ona sama zamiast angażować się w niepotrzebne konflikty, woli skupić się na jakichś kreatywnych projektach. Marzy o prowadzeniu „Dzień Dobry TVN” i roli w komedii.