“Wszystko w naszych rękach”, czyli kampania społeczna McDonald’s Polska
Marlena Sojka, Natalia Sisik, Ewa Zawada oraz TwinsStyle wzięli udział w najnowszej kampanii marki McDonald’s. W ramach akcji “Wszystko w naszych rękach” popularni wśród polskiej młodzieży twórcy za pośrednictwem mediów społecznościowych w angażujący sposób zachęcali do częstego i dokładnego mycia rąk. Za realizację kampanii odpowiadają: agencja GetHero oraz dom mediowy OMD.
Częste mycie rąk to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zapobieganie rozprzestrzenianiu się bakterii i wirusów. Doskonale wiedzą o tym pracownicy restauracji McDonald’s. Marka podkreśla, że wysokie standardy higieny i bezpieczeństwa towarzyszą sieci od zawsze. Cały czas były i są one przestrzegane z najwyższą starannością, a restrykcyjne procedury mycia oraz dezynfekcji są standardem systemu. Dzieląc się swoją wiedzą marka zainicjowała w mediach społecznościowych kampanię społeczną “Wszystko w naszych rękach” w ramach której pokazuje jak odpowiednio zadbać o higienę rąk. W inicjatywie wzięli również udział popularni twórcy. Wśród nich m.in. Marlena Sojka, Natalia Sisik, Ewa Zawada oraz TwinsStyle. W ramach akcji influencerzy na platformie TikTok stworzyli własne choreografie, w których demonstrowali prawidłowe mycie rąk. Jako podkład muzyczny do klipów posłużył utwór Mateusza Holaka, który powstał specjalnie na potrzeby kampanii.
Jako współorganizatorzy tej inicjatywy dołożyliśmy wszelkich starań, aby z akcją dotrzeć do nastolatków. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy tych twórców, którzy posiadają szerokie grono odbiorców właśnie w tej kategorii wiekowej. Mamy nadzieję, że kampania, którą współtworzyliśmy przyniesie zamierzone efekty. Jej głównym celem było podniesienie świadomości na temat tego, jak ważne jest częste i dokładne mycie rąk. Akcja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników TikToka, którzy z chęcią nagrywają swoje własne filmy z piosenką Mateusza Holaka w tle oraz odtwarzają układy taneczne przygotowane w ramach akcji przez swoich idoli - mówi Magdalena Bliźniak, project manager w agencji GetHero, ekspert komunikacji na platformie TikTok.
Obecnie kampania na platformie TikTok ma 1,2 mln wyświetleń, a utwór muzyczny stworzony w ramach akcji został już wykorzystany w ponad 2 tys. filmów. Działania w ramach inicjatywy są prowadzone również na Instagramie.
GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo oraz organizacją MeetUp®.

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.