Wtórpol ponownie wspiera kampanię Dotykam=Wygrywam

Wtórpol ponownie został partnerem głównym 11. edycji kampanii Dotykam=Wygrywam, organizowanej przez markę Panache we współpracy z międzynarodową ekspertką brafittingu Izabelą Sakutovą.
Celem akcji jest wsparcie walki z rakiem piersi, edukacja pro-zdrowotna oraz ochrona środowiska. Kampania zbiera fundusze umożliwiające działania charytatywne stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny oraz fundacji Wsparcie na Starcie.
Wtórpol wspiera reCYCling
Firma Wtórpol kolejny raz szczególnie mocno włączy się w reCYCling, zbierając używane biustonosze. Dzięki temu zebrana bielizna otrzymała szansę na nowe, drugie życie. Aby nadawała się do ponownego wykorzystania, musi jednak spełniać kilka wymogów: nie może mieć odciętych ramiączek, zapięć lub innych elementów.
Co Wtórpol zrobi z zebranymi biustonoszami?
W ramach współpracy z akcją Dotykam=Wygrywam, Wtórpol podda reCYClingowi zebrane podczas kampanii biustonosze, a zysk z tego procesu przekaże na walkę z rakiem piersi. Te w najlepszym stanie trafią do sklepów z odzieżą używaną TekStylowo. Biustonosze w gorszej kondycji również się nie zmarnują – zostaną przerobione na paliwo alternatywne, które stanowi bardziej ekologiczny zamiennik paliw tradycyjnych. Wszystko zgodnie z zasadą zero waste.
Ubiegłoroczna akcja zakończona wielkim sukcesem
Przypomnijmy, że jubileuszowa, 10. edycja kampanii, od której zaczęło się zaangażowanie Wtórpolu w projekt Dotykam=Wygrywam, zakończyła się dużym sukcesem. Zebranych zostało 24 895 biustonoszy!
W sumie podczas 10 lat trwania kampanii Dotykam=Wygrywam zebrano ponad 8,5 tony biustonoszy.
Gdzie będzie można oddawać biustonosze?
Akcja potrwa przez cały październik 2022 – bieliznę będzie można oddawać w ponad 160 sklepach na terenie całej Polski. Adresy sklepów biorących udział w akcji reCYClingowej znajdują się na stronie akcji Dotykam=Wygrywam.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.