Komunikaty PR

Wtórpol ponownie wspiera kampanię Dotykam=Wygrywam

2022-06-07  |  12:53
Biuro prasowe

Wtórpol ponownie został partnerem głównym 11. edycji kampanii Dotykam=Wygrywam, organizowanej przez markę Panache we współpracy z międzynarodową ekspertką brafittingu Izabelą Sakutovą.

Celem akcji jest wsparcie walki z rakiem piersi, edukacja pro-zdrowotna oraz ochrona środowiska. Kampania zbiera fundusze umożliwiające działania charytatywne stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny oraz fundacji Wsparcie na Starcie.

 

Wtórpol wspiera reCYCling

Firma Wtórpol kolejny raz szczególnie mocno włączy się w reCYCling, zbierając używane biustonosze. Dzięki temu zebrana bielizna otrzymała szansę na nowe, drugie życie. Aby nadawała się do ponownego wykorzystania, musi jednak spełniać kilka wymogów: nie może mieć odciętych ramiączek, zapięć lub innych elementów.

 

Co Wtórpol zrobi z zebranymi biustonoszami?

W ramach współpracy z akcją Dotykam=Wygrywam, Wtórpol podda reCYClingowi zebrane podczas kampanii biustonosze, a zysk z tego procesu przekaże na walkę z rakiem piersi. Te w najlepszym stanie trafią do sklepów z odzieżą używaną TekStylowo. Biustonosze w gorszej kondycji również się nie zmarnują – zostaną przerobione na paliwo alternatywne, które stanowi bardziej ekologiczny zamiennik paliw tradycyjnych. Wszystko zgodnie z zasadą zero waste.

 

Ubiegłoroczna akcja zakończona wielkim sukcesem

Przypomnijmy, że jubileuszowa, 10. edycja kampanii, od której zaczęło się zaangażowanie Wtórpolu w projekt Dotykam=Wygrywam, zakończyła się dużym sukcesem. Zebranych zostało 24 895 biustonoszy!

W sumie podczas 10 lat trwania kampanii Dotykam=Wygrywam zebrano ponad 8,5 tony biustonoszy.

 

Gdzie będzie można oddawać biustonosze?

Akcja potrwa przez cały październik 2022 – bieliznę będzie można oddawać w ponad 160 sklepach na terenie całej Polski. Adresy sklepów biorących udział w akcji reCYClingowej znajdują się na stronie akcji Dotykam=Wygrywam.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą” Biuro prasowe
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.