Z AMKI TO GO majówka trwa cały miesiąc
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Unitop we współpracy z siecią sklepów Decathlon, która jest ambasadorem marki AMKI TO GO, zachęca do udziału w specjalnym konkursie z okazji zbliżającego się długiego weekendu majowego. Do wygrania vouchery na zakupy w sklepie Decathlon o wartości 500 zł oraz 20 toreb wypełnionych sezamkami AMKI TO GO! Jak wystartować w konkursie?
Głównym celem konkursu jest zachęcanie do zwiększonej aktywności poza domem w czasie majówki oraz propagowanie korzystnych zmian w naszej codziennej diecie, z wykorzystaniem zdrowszych alternatyw dla tradycyjnych słodyczy. Zasady konkursu są niezwykle proste – wystarczą jedynie trzy kroki, aby mieć szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród.
1) Zakup sezamków AMKI TO GO w sklepie Decathlon (konieczne jest zachowanie paragonu).
2) Wykonanie zdjęcia, które pokaże w jaki sposób AMKI TO GO towarzyszą nam podczas majówki lub wiosennych aktywności.
3) Polubienie profilu Amki Snacks na Facebooku.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 23 maja. Zapraszamy do udziału!
Serce pod opieką - spotkania z kardiologiem
Diagnoza: krótkowzroczność. Jak dbać o wzrok dziecka i spowolnić postęp wady?
Urazy zębów u dzieci. Jak dbać o prawidłową higienę po wypadku stomatologicznym?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.