Z serca Kaszub prosto do Galerii Zaspa
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Dzięki ekologicznym produktom możemy wyeliminować szkodliwe substancje mające niekorzystny wpływ na nasze zdrowie. A przecież zdrowie to jedno z najważniejszych wartości. Bez niego nie możemy realizować wielu postawionych celów. Warto więc zastanowić się nad swoją dietą i zacząć wybierać produkty wytwarzane według tradycyjnych receptur - bez konserwantów. Ulepszacze czy sztuczne barwniki mogą prowadzić do wielu zaburzeń, a nawet chorób. Gdzie znaleźć artykuły spożywcze, które będą zarówno zdrowe, jak i pyszne w smaku? Galeria Zaspa od najbliższego czwartku zaprasza do odwiedzenia stoiska „z serca Kaszub”.
Do jadłospisu warto wprowadzić „proste” jedzenie. Dlaczego? Przede wszystkim ze względu na większą zawartość składników odżywczych i enzymów, których nie znajdziemy w żywności wysokoprzetworzonej. Produkty wytwarzane z dbałością o skład, potrafią wpłynąć na funkcjonowanie całego organizmu. Dzięki nim możemy pozbyć się np. alergii spowodowanych przez konserwanty. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że sztuczne składniki mogą zaostrzyć nieżyt błony śluzowej nosa, powodować pokrzywkę czy nawet astmę.
Ogromnym atutem naturalnych produktów jest również ich smak, aromat i wysoka jakość. Gdy się je raz spróbuje – chce się do nich wracać. Okazję do zasmakowania zdrowych wyrobów będą mieli od najbliższego czwartku do soboty odwiedzający Galerię Zaspa. Przy stoisku „z serca Kaszub” zakupią tradycyjnie wytwarzane wędliny czy pasztety. Nie zabraknie też prawdziwego chleba na zakwasie oraz domowych wypieków. Co więcej, wszystkie artykuły pochodzą od małych lokalnych producentów i okolicznych rolników.
Stoisko w Galerii Zaspa będzie czynne od 23 do 25 lipca w godzinach otwarcia pasażu handlowego tj. 09:00-21:00.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.