Komunikaty PR

Z serca Kaszub prosto do Galerii Zaspa

2020-07-22  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Dzięki ekologicznym produktom możemy wyeliminować szkodliwe substancje mające niekorzystny wpływ na nasze zdrowie. A przecież zdrowie to jedno z najważniejszych wartości. Bez niego nie możemy realizować wielu postawionych celów. Warto więc zastanowić się nad swoją dietą i zacząć wybierać produkty wytwarzane według tradycyjnych receptur - bez konserwantów. Ulepszacze czy sztuczne barwniki mogą prowadzić do wielu zaburzeń, a nawet chorób. Gdzie znaleźć artykuły spożywcze, które będą zarówno zdrowe, jak i pyszne w smaku? Galeria Zaspa od najbliższego czwartku zaprasza do odwiedzenia stoiska „z serca Kaszub”.  

Do jadłospisu warto wprowadzić „proste” jedzenie. Dlaczego?  Przede wszystkim ze względu na większą zawartość składników odżywczych i enzymów, których nie znajdziemy w żywności wysokoprzetworzonej. Produkty wytwarzane z dbałością o skład, potrafią wpłynąć na funkcjonowanie całego organizmu. Dzięki nim możemy pozbyć się np. alergii spowodowanych przez konserwanty. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że sztuczne składniki mogą zaostrzyć nieżyt błony śluzowej nosa, powodować pokrzywkę czy nawet astmę.

Ogromnym atutem naturalnych produktów jest również ich smak, aromat i wysoka jakość. Gdy się je raz spróbuje – chce się do nich wracać. Okazję do zasmakowania zdrowych wyrobów będą mieli od najbliższego czwartku do soboty odwiedzający Galerię Zaspa. Przy stoisku „z serca Kaszub” zakupią tradycyjnie wytwarzane wędliny czy pasztety. Nie zabraknie też prawdziwego chleba na zakwasie oraz domowych wypieków. Co więcej, wszystkie artykuły pochodzą od małych lokalnych producentów i okolicznych rolników.

Stoisko w Galerii Zaspa będzie czynne od 23 do 25 lipca w godzinach otwarcia pasażu handlowego tj. 09:00-21:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.