Komunikaty PR

Z ubezpieczeniem komunikacyjnym pomoc medyczna za złotówkę od AXA – majowa ofert

2020-05-21  |  14:00

Obowiązkowe ubezpieczenie OC to podstawa posiadania pojazdu. Okres ochrony jest taki sam w wielu towarzystwach ubezpieczeniowych, dlatego AXA wychodzi z propozycją dokupienia do OC, opieki medycznej za 1 złotówkę. 

OC samochodu to nie tylko obowiązek, ale również wsparcie i bezpieczeństwo przy codziennym poruszaniu się autem.  Brak aktualnego OC grozi bardzo wysokimi karami, nie dziwi więc fakt, że kierowcy przestrzegają terminów jego ważności. Towarzystwa ubezpieczeniowe często wraz z OC oferują atrakcyjne pakiety. Do ubezpieczenia obowiązkowego AXA przygotowała pakiet medyczny z całodobową pomocą medyczną. Dodatkowo można skorzystać z Midi Assistance. Tego typu ochrona przyda się podczas nagłej kolizji czy wypadku, dodatkowo w jej ramach można skorzystać z holowania pojazdu. W ramach OC przysługuje również darmowa Zielona Karta, dodatkowo klient może wykupić ubezpieczenie AC w pełnym zakresie – All Risk.

- „W maju razem z AXA przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę ubezpieczenia OC samochodu i dodatkowo pomoc medyczną za 1 zł! Umożliwia całodobowy kontakt ze specjalistami, zarówno osobicie w placówkach, jak i telefonicznie, czy też w kanałach online, co w obecnej sytuacji jest niezwykle cenne. Opieka medyczna w AXA, która jest atrakcyjnym dodatkiem do ubezpieczenia komunikacyjnego, obejmuje nie tylko właściciela polisy, ale także bliskich. AXA oferuje również możliwość wykupienia ubezpieczenia AC w pełnym zakresie ochrony (All Risk), oraz Midi Assistance. To dodatkowe zabezpieczenie w formie holowania pojazdu po wypadku czy naprawy samochodu na miejscu zdarzenia. W ramach Midi Assistance gwarantowany jest transport kierowcy i pasażerów do 75 kilometrów, na terenie całej Polski. Kolejnym wartościowym elementem oferty przygotowanej dla naszych klientów przez AXA jest bezpłatna Zielona Karta i możliwość Bezpośredniej Likwidacji Szkód – BLS. Warto skontaktować się z naszym doradcą, by #bezwychodzenia z domu otrzymać najbardziej atrakcyjną ofertę” – zachęca Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu w multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Oferta dostępna jest od 1 do 31 maja w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.