Z ubezpieczeniem komunikacyjnym pomoc medyczna za złotówkę od AXA – majowa ofert
Obowiązkowe ubezpieczenie OC to podstawa posiadania pojazdu. Okres ochrony jest taki sam w wielu towarzystwach ubezpieczeniowych, dlatego AXA wychodzi z propozycją dokupienia do OC, opieki medycznej za 1 złotówkę.
OC samochodu to nie tylko obowiązek, ale również wsparcie i bezpieczeństwo przy codziennym poruszaniu się autem. Brak aktualnego OC grozi bardzo wysokimi karami, nie dziwi więc fakt, że kierowcy przestrzegają terminów jego ważności. Towarzystwa ubezpieczeniowe często wraz z OC oferują atrakcyjne pakiety. Do ubezpieczenia obowiązkowego AXA przygotowała pakiet medyczny z całodobową pomocą medyczną. Dodatkowo można skorzystać z Midi Assistance. Tego typu ochrona przyda się podczas nagłej kolizji czy wypadku, dodatkowo w jej ramach można skorzystać z holowania pojazdu. W ramach OC przysługuje również darmowa Zielona Karta, dodatkowo klient może wykupić ubezpieczenie AC w pełnym zakresie – All Risk.
- „W maju razem z AXA przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę ubezpieczenia OC samochodu i dodatkowo pomoc medyczną za 1 zł! Umożliwia całodobowy kontakt ze specjalistami, zarówno osobicie w placówkach, jak i telefonicznie, czy też w kanałach online, co w obecnej sytuacji jest niezwykle cenne. Opieka medyczna w AXA, która jest atrakcyjnym dodatkiem do ubezpieczenia komunikacyjnego, obejmuje nie tylko właściciela polisy, ale także bliskich. AXA oferuje również możliwość wykupienia ubezpieczenia AC w pełnym zakresie ochrony (All Risk), oraz Midi Assistance. To dodatkowe zabezpieczenie w formie holowania pojazdu po wypadku czy naprawy samochodu na miejscu zdarzenia. W ramach Midi Assistance gwarantowany jest transport kierowcy i pasażerów do 75 kilometrów, na terenie całej Polski. Kolejnym wartościowym elementem oferty przygotowanej dla naszych klientów przez AXA jest bezpłatna Zielona Karta i możliwość Bezpośredniej Likwidacji Szkód – BLS. Warto skontaktować się z naszym doradcą, by #bezwychodzenia z domu otrzymać najbardziej atrakcyjną ofertę” – zachęca Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu w multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Oferta dostępna jest od 1 do 31 maja w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.