Zadbaj o siebie na wiosnę. Bezpłatna mammografia w Galerii Zaspa

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Profilaktyczne badanie piersi jest bezbolesne i może uratować życie. Dlatego warto zapisać się na nie już dziś. Najbliższa ku temu okazja pojawi się już 9 maja (poniedziałek) w Galerii Zaspa, gdzie kobiety w wieku 50-69 lat wykonają bezpłatną mammografię. Specjaliści będą czekać na panie w mammobusie w godz. 09:00-17:00.
Regularne badanie piersi, w odstępie dwóch lat, jest zalecane przez specjalistów wszystkim kobietom po 20 roku życia, natomiast paniom w wieku ponad 50 lat – nawet raz do roku. Umożliwia ono wykrycie nawet najmniejszych zmian nowotworowych w bardzo wczesnym stadium, dzięki czemu możliwe jest wdrożenie skutecznego i szybkiego leczenia. Dlatego już dziś warto zadbać swoje o zdrowie i zapisać się na profilaktyczne badanie piersi w Galerii Zaspa. Mieszkanki Zaspy i okolic z grupy refundacyjnej (50-69 lat) będą mogły wykonać je bezpłatnie w najbliższy poniedziałek (9.05). Specjaliści będą przyjmować pacjentki, od godz. 9:00 do 17:00, w mammobusie zaparkowanym na parkingu centrum.
Uwaga! Na badanie obowiązuje rejestracja telefoniczna pod numerami: 58 767 34 55 lub 58 767 34 77.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.